Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20232 vuotta Moi, Meillä on taloyhtiössä n. 6 m leveä pyöräkellari, jossa tällä hetkellä on 3 kpl kuvanmukaista telinettä. Nämä ei kuitenkaan ole ihan ideaaleja koska ne liikkuu ja niihin on hieman vaikea laittaa pyöriä jos viereisellä kaverilla on todella leveä ohjaustanko. En tiedä onko leveisiin ohjaustankoihin mitään kunnollista ratkaisua, mutta ainakin olisi kiva jos telineet olisivat takaseinässä kiinni. Täytyy mainita vielä, että aikaisemmin seinällä oli myös telineitä joihin pyörä nostettiin pystyyn ja jotkut kokivat liian hankalaksi nostella pyörää, joten tällaisia ratkaisuja ei tarvitse ehdottaa. Olisikohan suosituksia tietynlaisista telineistä? Lupasin taloyhtiön kokouksessa selvitellä asiaa. Lisäksi kiinnostaisi erilaiset säilytysratkaisut esim. jalkapumpuille, pyörän korjaustelineelle (kasattuna), ketjurasvoille yms. Nämä kaikki lojuvat nyt vaan kellarin nurkissa. Onko näihin jotain tyylikästä ratkaisua? Muokattu: 19. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: turan
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20232 vuotta Pumpuille, rasvoille ym joku pieni peltikaappi voisi olla paras ja siihen vaikka joku sarjanumerolukko, ei varmaan mitään kallista kaappia kannata hankkia kun sen sitten joku kuitenkin nyysii parempaan talteen, ellei pulttaa lattiaan kiinni. Teline ongelmaan en äkkiseltään keksi mitään jos ei seinälle asennettavat telineet ole vaihtoehto, ne on yleensä paras ratkaisu pieniin tiloihin.
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20232 vuotta Ulkotiloissa olen nähnyt sellasia vyötärön korkeudella meneviä telineitä, jotka pitävät vähän pyörää pystyssä ja siihen voi lukita fillarin kiinni. Niihin ei siis tungeta eturengasta vaan putki on vähän stongan alapuolella. Paha sanoa toimisiko tuolla. esim. tälläsiä Muokattu: 19. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta Tää on kyllä ikuisuusaihe, että miten saadaan pyöräkellarin kaaos kuntoon. Onkohan missään saatu? Seinä/kattokoukkujen ongelma on, että pienikokoiset naiset ja vanhukset kokee pyörän niihin nostamisen hankalaksi tai jopa mahdottomaksi. Sitten niistä ei saa pyöräänsä pois, kun lattiatila niiden alla/edessä on täynnä muita pyöriä ja kaaos jatkuu jne. https://www.bikespace.fi/tuote/parkis-basic/ Tuossahan se on ratkaisu, mutta haluan nähdä sen taloyhtiön joka noihin lähtee investoimaan. Muokattu: 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta Pyörät voi laittaa vuorotellen keula ja takapyörä edelläpäin telineeseen, niin on ainakin sarviongelma vähemmän. Kenties kulun vaikeutta tilalle. Innsbruckin alppieläintarhan edessä (Alpenzoo) oli kuvan teline. Joka toinen u-profiiliputki oli n. 30 cm korkeammalla kuin naapuripaikan profiili. Voisin kuvitella, että tuosta saisi helppotekoisen sovelluksen vähemmällä putkella. Vaijerituenta/lukitus kattoon ? PS. Teline oli vähän eteenpäin kallellaan. Lähdettäessä fillari (sähkäri oik.reunassa) karkasi näkyvään pusikkoon ja Intuvianäytön reuna hajosi. Onneksi Hullupyörä viittasi kintaalla. Muokattu: 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään