Moi,
Meillä on taloyhtiössä n. 6 m leveä pyöräkellari, jossa tällä hetkellä on 3 kpl kuvanmukaista telinettä. Nämä ei kuitenkaan ole ihan ideaaleja koska ne liikkuu ja niihin on hieman vaikea laittaa pyöriä jos viereisellä kaverilla on todella leveä ohjaustanko. En tiedä onko leveisiin ohjaustankoihin mitään kunnollista ratkaisua, mutta ainakin olisi kiva jos telineet olisivat takaseinässä kiinni. Täytyy mainita vielä, että aikaisemmin seinällä oli myös telineitä joihin pyörä nostettiin pystyyn ja jotkut kokivat liian hankalaksi nostella pyörää, joten tällaisia ratkaisuja ei tarvitse ehdottaa.
Olisikohan suosituksia tietynlaisista telineistä? Lupasin taloyhtiön kokouksessa selvitellä asiaa.
Lisäksi kiinnostaisi erilaiset säilytysratkaisut esim. jalkapumpuille, pyörän korjaustelineelle (kasattuna), ketjurasvoille yms. Nämä kaikki lojuvat nyt vaan kellarin nurkissa. Onko näihin jotain tyylikästä ratkaisua?