Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kenet julkkiksen bongasit viimeksi + mahdollinen selfie

Featured Replies

Kirjoitettu

Eli tähän ketjuun voi laittaa bongattuja julkkiksia etupäässä ja heidän kanssaan otettuja selfieitä (toki ittensä voi editoida veke jossei halua naamaa näyttää). Kai ilman sen suurempia sääntöjä, mutta onhan esim. teatterin lavalla bongattu näyttelijä vähän laiha bongaus... sen sijaan hänen kanssaan otettu kuva saattaa olla tosi hyväkin postaus. Myös "parhaat bongaukseni koskaan"-listausta voi miettiä

Täytyy oikein itse miettiä... mulla taitaa spontaanibongaukset mennä aikaan ennen koronaa... ehkä Toni Wirtanen? 

Omat hyvät bongaukset:

1. kaikki elinaikanani olleet Suomen presidentit, paitsi Tarja Halonen

2. George Bush (okei, menin kattomaan... Gorbaa en nähnyt)

3. Anne Hathaway NYCissä kartsalla. Saattoi olla joku muukin muija, mutta paikallistuttuni sanoi että hyvinkin mahdollinen bongaus tuolla seudulla. 

4. Bob Geldof Lontoossa kartsalla... yritin ottaa kuvaa, niin äijä lähti lähes juoksemaan karkuun. Ihmet tyyppi, mä maksan sen palkan!!! :D 

• Viestejä 47
  • Katselut 5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Äsken Töölöläisessä K-Marketissa kassalla oli ennen Team VesaPeetä Jorma Uotinen ja Helena Lindgren. Helena kaivoi plussakortin Jorman maksaessa. Ja äärimmäisen särmästi oli pariskunta pukeutunut.

• Tänään Turuus aamiaisella samaan aikaan Länä Läntisen, Juuso Mäkilähteen ja Tinni Wikströmin kanssa.   

• Railio lähetti teille terveisiä 😉  

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Muutama viikko sitten laulaja Kasmir tuli vastaan Hkissä rantareitillä Kesärannan paikkeilla. Oli kävelyllä jonkun naisen (tyttöystävä?) kanssa.

Sitä aikaisempi julkkisbongaus taitaa olla jostain viime syyskuulta kun maikkarin Uutisankkuri Ripsa Koskinen-Papunen miehineen oli samalla paluulennolla Malagasta Helsinkiin.

Muokattu: , käyttäjä: Gaastra

Kirjoitettu

Ilkka Kanerva, Helsinki-Vantaan lentoasemalla (vessassa). 

Muokattu: , käyttäjä: wertiy

Kirjoitettu

^ Toivottavasti tuo bongaus ei tapahtunut ihan lähiaikoina 😬

Muokattu: , käyttäjä: Gaastra

Kirjoitettu

Ehkä tunnetuin bongaus oli pomo Springsteen yhdessä New Jerseyn rapuravintolassa, joka ilmeisesti oli hänen lähikuppilansa.

Rallipiireissä on tullut kuunneltua jutusteluita samassa "ringissä" esim. Kankkusen, Mäkisen ja Grönholmin kanssa.

Kovalaisen kanssa joskus vaihdoin muutaman sanan , kun oli kaverin mökkinaapuri Rukalla.

Serkkupoika kun pelas aikanaan 10 kautta Tanpa Bay Buccaneersissa, niin joskus -96 (muistaakseni) tuli nähtyä puoli joukkuetta. Ehkä joku niistä oli jopa julkkis 😄

Missään noista en kaivanut kännyä esiin. Aattelin, että arvostaisi at sitä 😉

Kirjoitettu

Ainii, otsikkohan oli viimeisin... no tällä viikolla näin Syrjän veljeksiä, jos Eppuja vielä lasketaan julkkiksiksi.

Niitä nyt näkee lähimarketissa useinkin.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Gaastra kirjoitti:

^ Toivottavasti tuo bongaus ei tapahtunut ihan lähiaikoina 😬

Ei ollut, mutta viimesin. :D 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mainittakoon että olen bongannut Ripsa Koskinen-Papusen satoja kertoja, olin samalla luokalla... tosin oli vain Koskinen tuolloin. Ihan jees tyyppi ainakin kakarana. 

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:

Mainittakoon että olen bongannut Ripsa Koskinen-Papusen satoja kertoja, olin samalla luokalla... tosin oli vain Koskinen tuolloin. Ihan jees tyyppi ainakin kakarana. 

No sähän olet sitten "melkein sukua julkkikselle" 😃

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ei nyt ihan julkkis ja bongaus oli toisinpäin, mutta fillarifoorumin vihtis83 tunnisti valoissa mun fillarin ja juteltiin siinä tovi. Hauska bongaus. Eli tavallaan mun fillari oli tässä se julkkis. Onko vähän kaukaa haettua? 

• 2 months later...
Kirjoitettu

Äsken Töölöläisessä K-Marketissa kassalla oli ennen Team VesaPeetä Jorma Uotinen ja Helena Lindgren. Helena kaivoi plussakortin Jorman maksaessa. Ja äärimmäisen särmästi oli pariskunta pukeutunut.

• 3 months later...
Kirjoitettu

Voisiko olla paikallaan avata julkkiksen käsitettä. Asialla ei ole mitään tekemistä maailman tavoitelluimman poikamiehen tms. kanssa. Julkkikseksi pääsee mm. keltaisessa mediassa työskentelevän toimittajan myötävaikutuksella, jos omat avut eivät riitä. Itse olen saattanut tavata myrkkyojarannan, kenties myös rakennusmestari martikaisen (en ole pyytänyt lahjuksia, niitä tarjottiin minulle). Herrat olivat siis takavuosien varsinaissuomalaisia julkkiksia. Yliopistossa tapasi aika mielenkiintoisia tapauksia, sekä opettajia että myöhemmin eri alojen huipulle päässeitä kurssikavereita. Näistä ei ole aikomusta avautua.

Mutta: 'Imppa Ryynänen' oli Hennalassa alokasajan naapurituvassa. Varsin hauska veikko. Hepun ääni on täysin uskomaton.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Joskus kauan sitten, kun vielä kilpapyöräilin, urheilutoimittaja Santtu Silvennoinen halusi väen väkisin tehdä minusta jutun paikallislehteen. Kieltäydyin ensin, kun en ole tässä mitään....mutta kun sitkeesti kysyi niin, no joo jos juttu on sitten vaan urheilusta.
Jo kun tyyppi otti kuvia niin heräsi epäilys, ja se juttu oli kyllä ihan pskaa sellaista seiskatyyppistä skandaalihommaa...kävin paikallislehden toimituksessa että ei tällaista saa julkaista kun mun pitää käydä kaupassa ja töissä...me ollaan maksettu ja kun olet julkkis...olin että mä maksan ettei tämmöistä pskaa julkaista.
Ei hyvänen aika mikään julkkis ole. Olen voittanu jokusen suomenmestaruuden, se ei tee minusta julkkista.

Ja joo, nuorena mun unelma oli että olisin julkkis ja pääsisin tv-ohjelmaan. Pääsin, ja kaduttaa. Ohjelmat editoidaan siten että saadaan tietty haastattelijan haluama julkikuva.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.