Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Nollasin luurin puhelinverkkoasetukset ja johan alkoi taas toimia. Sitä ennen soitin asiakaspalveluun, kun upload vain 0,1 MB ja latauskin oli jotain 20 MB tietämissä. Nyt lataus ponkasi 79 MB ja upload näytti 2,9 MB, näillä pärjäilee taas. Valitin samalla auton HF toiminnasta, kun soittajat valittelivat heikosta äänestä ja välillä kokonaan katkeamisesta. ASPA:n tyyppi arveli nollauksen auttavan siihenkin. Kummalista.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Nyt on kova tarjous: Motorola G54 Midnight Blue Koodilla, joka voi toimia tai sitten ei, vielä pari kynppiä hinnasta vek: SY-2701-2531-0525
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Massimiehenä voit tehä koeoston. Vaikka sähköfillariin naviksi. Edit. Pari vuotta sitten julkaistu, joten ei monen monta päivitystä enää tiedossa. GSM-arenan tiedot Muokattu: 25. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi ChatGPT väittää että päivityksiä ei enää tule, tietoturvaa "jopa" vuoteen 26 asti. Ite en sit tiedä, mut jos noin on niin kohtuu lyhytikänen..
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Hyvänen aika, koodilla 49 €! Siinähän Kisulle se kameraälypuhelin budjettihintaan. Mutta Powerista tuon saisi vielä 229 € hintaan. Muokattu: 25. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 3 minutes ago, tommi2 said: ChatGPT väittää että päivityksiä ei enää tule, tietoturvaa "jopa" vuoteen 26 asti. Ite en sit tiedä, mut jos noin on niin kohtuu lyhytikänen.. Näin kyllä, mutta kohtahan pitäisi alkaa tulla uuden EU-asetuksen mukaisia kojeita. Siirtymäajaksi kelpo vehe tohon hintaan. Ja kun ei surphaile törkysivuilla, niin pöpöt pysyvät aisankannattajina.
Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 202523. Kesä Emäntä meni aamulla dna-kauppaan - jonotusnro 122. Tiskillä asiakas 115. Mentiin samantien prismaan ja takatullessa palveltiin jo asiakasta nro 116. Kaikki mummoja ja pappoja ja vain 1 myyjä. Muokattu: 23. Kesäkuuta, 202523. Kesä, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 202523. Kesä ^Mulla vastaava kokemus. Menin dna-kauppaan ostaan puhelinta, koska piti liittymät uusia samalla, huhun mukaan tiskillä halvin hinta. No, kymmenkunta edellä ja jono ei liikkunut. Ajattelin että vitut, menin telia-kauppaan, jossa ei lainkaan jonoa ja ostin sieltä saman puhelimen samaan hintaan, kävin vielä Prismassa ostoksilla ja pois tullessa hokasin että vain yksi mun edellä dna-kaupassa taskusta löytyneen jonotusnumeron mukaan. Pian olinkin tiskillä ja uusin liittymät. Eivät tienneet että menettivät puhelinkaupat tossa.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 202514. Heinä Kirjoittaja Sony vetäytyy Suomen puhelinmarkkinasta, ehkä myös Euroopasta. Xperia 1 VII ei tule myyntiin Suomessa.
Kirjoitettu 12. Elokuuta, 202512. Elo Puhelinlangan poistaja kävi vetämässä mun yksityistien langan pois. Lohjan jälkeen kaveri on menossa Lahteen kelaamaan. Ilmeisesti aika pitkäkestoisia keikkoja.
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 202522. Elo Seuraavassa eli 2 viikon päästä ilmestyvässä Tekniikan Maailmassa näkyy olevan n. 300 euron hintaisten puhelinten vertailu. Osuu minua kiinnostavaan hintakategoriaan. Mun on edelleen tosi vaikea käsittää miten jengi ostaa 800-1200 euron kännyköitä (jos eivät saa sitä töistä tai jos eivät oikeasti jonkin työn takia sellaisen ominaisuuksia tarvitse) ja vaihtaa niitä vielä sitten vuoden välein. Mulla nää n. 300 euron puhelimet ajavat asiansa ja noin kolmisen vuotta sellaisella pärjää. En keksi mikä puhelimessani voisi toimia paremmin silleen, että kokisin saavani siitä selvää hyötyä/iloa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään