Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 20242 vuotta Moottorisahan teräketju (14"/1,3mm/50 lenkkiä) maksoi pari pv sitten Puuilossa 5 €. Otin 2 ja tänään sahasin ekan kerran. Se on terävämpi kuin tihlin oma. Merkki Norrköping. Made in tiesmissä.
Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 20242 vuotta IKEA ilmoitti radiossa, että lihapullat 8 kpl puoleen hintaan. Lentokentältä tultaessa tietenkin oman elämänsä sulovileeni sitten kurvasi oitis sinne saadakseen tietää, että tarjous koskee vain Family jäseniä. Perse. Ei syntynyt sitten kauppoja ja syötiin sitten IKEA:n parkkiruudussa matkaeväinä olleen Dr Ötker paksun Rustica Quattro queso pitzsan viimeiset kaksi slaissia. Parempia nuo olivat kuin IKEA:n karvaat ja pienikoiset lihapullat. Luultavasti olisi joutunut vielä kasaamaankin ne jotenkin itse. Muokattu: 16. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 20242 vuotta Mut ainakin Espoon Ikean alakerran nakkari-kahvilassa saa espressoa eurolla tjsp.
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta 13 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Heh, luin ensin narkkarikahvila ja ihmettelin. Asuessani Espoossa kävin välillä fillarilla ruoholahtelaisella huotsikalla hampurilaisella (neste express nykyään). Muistan kerran, kun porukka sisällä hiljeni täysin, mutta sain sen hamppiksen. En ihan ymmärtänyt, mistä oli kyse. Länsiväylässä oli sittemmin uutinen, että mestassa myytiin parempiakin lisukkeita.😁 Hittituote kenties. Ja narkkarikahvila - kyllä. Muokattu: 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja @tommi2 tais joskus kysellä mistä olin ostanut Skynet-paidan. Täällä on nyt kuitenkin tyrkyssä: https://www.qwertee.com/shop/tees/skynet-203 9€, ei oo paha... Tää näyttää jotenkin siltä, että vois olla vaikka Tommin piirtämä... https://www.qwertee.com/shop/tees/can-t-rain-all-the-time Muokattu: 20. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 20242 vuotta On siinä jotain samaa tyyliä... joo, mulla itseasiassa on skynet -huppari.
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 20242 vuotta 5 tuntia sitten, concorde kirjoitti: @tommi2 tais joskus kysellä mistä olin ostanut Skynet-paidan. Täällä on nyt kuitenkin tyrkyssä: https://www.qwertee.com/shop/tees/skynet-203 9€, ei oo paha... Tää näyttää jotenkin siltä, että vois olla vaikka Tommin piirtämä... https://www.qwertee.com/shop/tees/can-t-rain-all-the-time Tilasin Skynet paidan! Postikulut 9 euron päälle vain nelisen euroa.
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 20242 vuotta Mä tilasin 2 paitaa (en Skynettiä) mut postikulut 7e... hmmm... no silti ihan halpaa. Aiemminkin olen tilannut ja paidat välillä "ei parasta t-paitaa" laadullisesti, mutta tohon hintaan riskillä. Mulla alkaa oleen jo aika iso prosentti noista paidoista... tosta setistä mitä tänään oli tarjolla niin 6 .
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20242 vuotta Hei! Se Canonin 1200mm tele on ollu vaihtelevasti noin 25 000e. Nyt olisi tarjous, 19 999e!
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20242 vuotta ..mutta kun tässä on kohta, jos ei tänä niin varmaan ensi vuonna, uuden auton osto edessä niin luovun tuosta 1200mm tele-haaveesta.
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20242 vuotta 20.4.2024 klo 16.12, tommi2 kirjoitti: Mä tilasin 2 paitaa (en Skynettiä) mut postikulut 7e... hmmm... no silti ihan halpaa. Aiemminkin olen tilannut ja paidat välillä "ei parasta t-paitaa" laadullisesti, mutta tohon hintaan riskillä. Mulla alkaa oleen jo aika iso prosentti noista paidoista... tosta setistä mitä tänään oli tarjolla niin 6 . Mun tilaus oli L-kokoinen mutta aivan turhan leveä se on. M olis saattanut olla parempi mutta riskinä on silloin saada liian lyhyt malli.
Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 20242 vuotta Tässä nyt elämäsi tilaisuus, oma lomahuoneisto ( vähän reilu 4000neliötä) Dubaista, autoakin voi ihailla olkkarin lasiseinän takaa. En tykkää liian modernista tai kokoseinä-ikkunoista, mutta tämä on kyllä hieno lomahuoneistoa kerrakseen
Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 20242 vuotta Rinnastus edelliseen: Paraskin auto on uusi 2 viikkoa. Sen jälkeen se on vain auto. Sisiliassa on toisinaan mafiapomoilta takavarikoituja luxustaloja myynnissä. Hinnat ei oo paljoa yli 1 milj.
Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 20242 vuotta ^ ei ole vaan auto. On kaveri tai oikeastaan kumppani. Jos ja kun joudun nykyisestä mun mazdastani luopumaan, itku tulee.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään