Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Kauhea hinku tullut alkaa käymään enemmänkin keikoilla. Ennen koronasulkuja ei kiinnostanut kauheasti, mutta sen jälkeen huomannut parin viikon välein selaavani keikkatarjontaa. Viimeisin keikka viikko sitten Tampereen G Livelabissa Paleface & Jyväskylä Big Band. Puoliso enemmän Paleface kohdeyleisöä, mutta olipa loistava keikka. JBB veti loistavasti. Nykyräppiä ei pysty kuuntelemaan ollenkaan, mutta tällainen vanhempi suomiräppi hyvillä sanoituksilla upposi. Harmi, kun täällä Turussa keikkatarjonta umpisurkeeta verrattuna Tampereeseen ja Helsinkiin. Varsinkin metallitarjonta aika heikkoa. G livelabin tapasessa klubissa voisi käydä pari kertaa kuussa nauttimassa yhden oluen ja tutustua edullisesti tuntemattomaankin artistitarjontaan.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Mä kävin eilen livekeikalla ekan kerran sitten koronan. Harvoin olen käynyt sitä ennenkään, en edes kerran vuodessa. Eilen olin katsomassa lähikuntosalini yhteydessä olevassa Kannusalissa Espoossa Jore Marjarantaa. Ensin salitreeni, sieltä suoraan keikalle Jore soitti biisejä uransa varrelta ja kertoili tarinoita niihin liittyen. Kaverina hänellä oli kitaristi Ville Nurmi. Ostin myös lipun paluuta tekevän Guitar Slingersin keikalle huhtikuulle. Solistina Marjaranta, kitarassa Ben Granfelt. Kävin heidän keikoillaan silloin reilu parikymmentä vuotta sitten. Muokattu: 21. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Itse odottelen edelleen palautettavaksi konkurssin johdosta peruuntuneen Uraih Heep konsertin lippurahoja, joten en voi raportoida käyneen sillä keikalla Epäonnistunut hankinta
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Tätä täytyy ihan miettiä... tais olla Pandora "Gardaanissa" (Tapiola-Garden) joskus 2004... ei , ei... vaan Muse, öö, 2015? Säännllisesti about 10v välein tulee käytyä siis.. kohtahan sitä vois alkaa katteleen jostain keikkaa parin vuoden päähän.
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20233 vuotta En hetkeen mitään, mutta Metallican olympiastadion-konserttiin ostin juuri pari lippua.
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20233 vuotta Itseasiassa olin katselemassa Turun konserttitalon TFO ohjelmistoa, kun bongasin sieltä noi Heepparit. Tarttis käydä taas vilasee ohjelmistoa, jos vaikka tarttuis jotain.
Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 20232 vuotta Mentalisti Pete Poskiparta esitys. Hauska kaveri ja hyvä show. En päässyt lavalle.
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20232 vuotta Kävin joskus Leikolan keikalla. Kauppasi kirjaansa ja ihmetteli tuota suomalaisten käyttäytymistä kirjan signeerauksessa, että aina sanotaan "laita siihen vaikka..." - laitetaanko omistuskirjoitus? - joo - niin kuin mitä? - laita siihen vaikka... Itsellä oli suunnitelma valmis - ... - laita siihen vaikku - niin kuin mitä? - vaikku - ??? - vaikulle, niin ku vaimolle Tosin jäi se kirja sitten hakematta, kun väliaika hupenikin baarissa
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20232 vuotta Se on ollut näköjään yleinen ongelma, kun nyt signeerasi vasta keikan jälkeen. Sanoi myös odottavansa invavessassa, jos joku haluaa panna, kun hän on nyt sinkku. Siellä kuulema odottaa aina joku äijä läpällä... yllättävän roisia herjaa heitti.
Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 20242 vuotta Onkohan tää nyt keikka vai esitys, mutta Antti Railio kävi vetäisemässä hyvän setin firman toimipisteen avajaisten VIP-illassa.
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 20242 vuotta Tulossa 6.12. Helsingin jäähallissa Sleepparit https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6720466
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20241 vuosi Tästä on jo kuukauden verran vierähtänyt mutta Espanjasta olen löytänyt thrash-metallibändin joka soittaa thrashia oikealla asenteella ja vielä helvetin hyvin. Eli kyseessä Angelus Apatrida ja tuosta näyte:
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään