Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Autot ja autoilu

Featured Replies

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Vierringe kirjoitti:

No menin sitten silloin uudestaan luopumaan siitä C:stä, ja minulle lykättiin uusi kortti, joka on voimassa 2031 saakka. Silloinkaan ei Ajovarmassa sanottu että pitää lääkärintodistus toimittaa. Joten nyt ajelen uudella kortilla viisi vuotta. Kuvittelen saaneeni tällä tempulla viiden vuoden jatkoajan.

Vai pitääköhän vieläkin jännittää☹️

Mäkin hoidin viimeisen 5 v jatkon luopumalla C;stä. Ei lausuntoa. Oon ajallut harvakseltaan säilöheinäpalluroita, hiekkaa ja 20+ ikäisenä olin elintarviketehtaassa kesätöissä ka-kuski. Nyt 68 mittarissa.

  • Viestejä 2.5k
  • Katselut 144.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • kmruuska Sanon nyt vaan, että aika turha yrittää tuota jatkuvaa Tesla provoa täällä. Oot jo suurimman osan ignorelistalla ja itse nyt vaivaudun tämän kerran vastaamaan. Sitä paitsi kuinka pahasti

  • Auto kotona. Oli 7km mittarissa kun sain sen. Nyt vajaa satanen enemmän. Tästä se lähtee, ekoautoilu. 🙂

  • Kyllä tässä nyt vähän pääsi yllättämään itsensäkin...   "...en tiedä, tuskin tuun täyssähköä ostamaan vielä hetkeen..." "... seuraavakin auto on varmaankin farkku, ei ainakaan sellainen naurett

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^^ Hauskuuta tohtoria, sen jälkeen kun numerot on sinne ympyrään saatu, kysäisemällä "...paljonkos se kellon pitikään näyttää?"

Kirjoitettu

^Tai heti ekana kysy saiskos samalla lääkekannabis reseptin, sen jälkeen varsinkin henkilön kieltäytyessä, esitä mielipide että ajokorttilääkärit eivät ole oikeita lääkäreitä

Kirjoitettu

Tai yrität päteä ja pistät alkupään about oikein ja sitten alat klimpittämään numeroita ja sanot moitteita kuullessasi "nämä ovat logaritmisella asteikolla" ja vähättelet tyyliin "teille ei varmaan paljoa matikkaa opeteta ja sen huomaa"

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Olipahan miellyttävä kokemus käydä tuolla ajokorttilekurissa. Nuorella ja erittäin mukavalla mieslääkärillä oli mukana harjoittelemassa nuori ja ihan mahdottoman kaunis nuori naislekuri 😍, ja itselleen piti ihan muistuttaa olla tuijottamatta häntä, eikä sitä näöntarkastustaulua. Oikeat vastauskset niihin E-kirjaimiin (ylös/alas/oikea/vasen) , kyllä tuli suusta, mutta jotenkin mieli vaelsi alla, päällä, takana... no joo...

Niin ja kello oli vartin yli kuus, pyynnöstä. Kellotaulu oli jämäkkä, ilman Dalin vaikutteita 😄

Koko hoito (harmittavasti) vain 10min ja lysti maksoi 80€. Ihan kivaa tuntiliksaa tosta pukkaa.

Viiden vuoden päästä sitten taas.

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

Paikallisteitä suljettu tänään, joten luulin pääseväni katsomaan rallinajoa. Mitä vielä, porukkaa on kuin pipoa, mutta suljettu osuus on siirtymätaival ainakin siltä osin kuin näkyy (1 km mäeltä). Reitin saa tietää maksamalla rannekkeen. Mutta onhan viranomaispäätös tiesuluista. Huonoin rallissa käynti ikinä. https://www.mut-palvelu.fi/

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Paikallisteitä suljettu tänään, joten luulin pääseväni katsomaan rallinajoa. Mitä vielä, porukkaa on kuin pipoa, mutta suljettu osuus on siirtymätaival ainakin siltä osin kuin näkyy (1 km mäeltä). Reitin saa tietää maksamalla rannekkeen. Mutta onhan viranomaispäätös tiesuluista. Huonoin rallissa käynti ikinä. https://www.mut-palvelu.fi/

Olitko siinä Lieviöntiellä ja Muijalantien risteyksessä. Itse kirosin kun olin lenkillä ja ei mitään ennakko ilmoitusta Lieviöntien alussa asiasta.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, danbomp kirjoitti:

Olitko siinä Lieviöntiellä ja Muijalantien risteyksessä. Itse kirosin kun olin lenkillä ja ei mitään ennakko ilmoitusta Lieviöntien alussa asiasta.

Just siinä. Äsken siinä ajettiin jo rallia. Kävin pari x fillarilla, kun asun lähellä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.