Kirjoitettu Keskiviikko klo 07:153 vrk 1 tunti sitten, Vierringe kirjoitti:No menin sitten silloin uudestaan luopumaan siitä C:stä, ja minulle lykättiin uusi kortti, joka on voimassa 2031 saakka. Silloinkaan ei Ajovarmassa sanottu että pitää lääkärintodistus toimittaa. Joten nyt ajelen uudella kortilla viisi vuotta. Kuvittelen saaneeni tällä tempulla viiden vuoden jatkoajan.Vai pitääköhän vieläkin jännittää☹️Mäkin hoidin viimeisen 5 v jatkon luopumalla C;stä. Ei lausuntoa. Oon ajallut harvakseltaan säilöheinäpalluroita, hiekkaa ja 20+ ikäisenä olin elintarviketehtaassa kesätöissä ka-kuski. Nyt 68 mittarissa.
Kirjoitettu Keskiviikko klo 07:323 vrk ^^ Hauskuuta tohtoria, sen jälkeen kun numerot on sinne ympyrään saatu, kysäisemällä "...paljonkos se kellon pitikään näyttää?"
Kirjoitettu Keskiviikko klo 08:373 vrk ^Tai heti ekana kysy saiskos samalla lääkekannabis reseptin, sen jälkeen varsinkin henkilön kieltäytyessä, esitä mielipide että ajokorttilääkärit eivät ole oikeita lääkäreitä
Kirjoitettu Keskiviikko klo 08:573 vrk Mutta jos ei kieltäydykään, kerro sitten meillekin missä kävit. Voin varata ajan, vaikka en ajokorttitodistusta (kai) tarvitsekaan.
Kirjoitettu Keskiviikko klo 09:093 vrk Piirrostehtävän aikana rannekellon selkeäeleinen ja toistuva vilkuilu voisi myös mukavasti keventää tilannetta 😄
Kirjoitettu Keskiviikko klo 09:243 vrk Aurinkokellossa on vain yksi viisari, se olis nopein piirtää. Muokattu: Keskiviikko klo 09:253 vrk, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu Keskiviikko klo 10:073 vrk Tai yrität päteä ja pistät alkupään about oikein ja sitten alat klimpittämään numeroita ja sanot moitteita kuullessasi "nämä ovat logaritmisella asteikolla" ja vähättelet tyyliin "teille ei varmaan paljoa matikkaa opeteta ja sen huomaa"
Kirjoitettu Keskiviikko klo 10:433 vrk Kirjoittaja Tai sitten piirtää Dalia:ja kysyy, tunnetko Kisun? 😄
Kirjoitettu Torstai klo 14:352 vrk Kesä on sähköautoilijan salainen rakastaja. Pösöki lataa 135kwh ja akku latautuu kuin bensaa kaatas tankkiin vauhdilla.
Kirjoitettu Eilen 10:421 vrk Kirjoittaja Olipahan miellyttävä kokemus käydä tuolla ajokorttilekurissa. Nuorella ja erittäin mukavalla mieslääkärillä oli mukana harjoittelemassa nuori ja ihan mahdottoman kaunis nuori naislekuri 😍, ja itselleen piti ihan muistuttaa olla tuijottamatta häntä, eikä sitä näöntarkastustaulua. Oikeat vastauskset niihin E-kirjaimiin (ylös/alas/oikea/vasen) , kyllä tuli suusta, mutta jotenkin mieli vaelsi alla, päällä, takana... no joo...Niin ja kello oli vartin yli kuus, pyynnöstä. Kellotaulu oli jämäkkä, ilman Dalin vaikutteita 😄Koko hoito (harmittavasti) vain 10min ja lysti maksoi 80€. Ihan kivaa tuntiliksaa tosta pukkaa.Viiden vuoden päästä sitten taas. Muokattu: eilen 10:431 vrk, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 8 tuntia sitten8 h Paikallisteitä suljettu tänään, joten luulin pääseväni katsomaan rallinajoa. Mitä vielä, porukkaa on kuin pipoa, mutta suljettu osuus on siirtymätaival ainakin siltä osin kuin näkyy (1 km mäeltä). Reitin saa tietää maksamalla rannekkeen. Mutta onhan viranomaispäätös tiesuluista. Huonoin rallissa käynti ikinä. https://www.mut-palvelu.fi/ Muokattu: 8 tuntia sitten8 h, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h 2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:Paikallisteitä suljettu tänään, joten luulin pääseväni katsomaan rallinajoa. Mitä vielä, porukkaa on kuin pipoa, mutta suljettu osuus on siirtymätaival ainakin siltä osin kuin näkyy (1 km mäeltä). Reitin saa tietää maksamalla rannekkeen. Mutta onhan viranomaispäätös tiesuluista. Huonoin rallissa käynti ikinä. https://www.mut-palvelu.fi/Olitko siinä Lieviöntiellä ja Muijalantien risteyksessä. Itse kirosin kun olin lenkillä ja ei mitään ennakko ilmoitusta Lieviöntien alussa asiasta.
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h 1 tunti sitten, danbomp kirjoitti:Olitko siinä Lieviöntiellä ja Muijalantien risteyksessä. Itse kirosin kun olin lenkillä ja ei mitään ennakko ilmoitusta Lieviöntien alussa asiasta.Just siinä. Äsken siinä ajettiin jo rallia. Kävin pari x fillarilla, kun asun lähellä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään