Kirjoitettu 27. Maaliskuuta27. Maalis Autoilutopicista tänne siirtäen yllätyksenä samassa puhelussa 50 vuotta täyttänyt siskonmies väitti olleensa viikonvaihteesta ilman röökiä; toissavuotinen tuplakeuhkoembolia ei sitten riittänyt. Systeri lopetti (toistaiseksi) viime syksynä yskittyään kylkiluunsa p*skaksi influenssan tiimoilta, tuo ehkä oli parempi kannustus. No, aika näyttää, itsellä lähtee kesällä 15. vuosi. Entiset urheilunharrastajat ovat kummallista sakkia...
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta28. Maalis 15 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Iltalehti on tunnettu tieteellinen julkaisu... Kahden alan ylivertaisuus: 1. Näin perit pienimmillä veroilla 2. Näitä eväitä syömällä elät päivän tai kaksi pitempään.
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta28. Maalis Jatketaan tiedejulkaisun parissa. Alarajalla keikkuva hemoglobiiniarvo korreloi paremman terveyden kanssa. Mulla on juurikin alarajalla keikkuva arvo. En tiennyt sitä ongelmaksi, kunnes joku valkotakki vaati syömään rautatabletteja. En syö enää. Muokattu: 28. Maaliskuuta28. Maalis, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta30. Maalis Kirjoittaja Todellinen lähde, eli Instagram, julkaisi jonkun tutkimuksen jonka mukaan: Vegevihaa kokevat eniten ammattikoulutuksen saaneet miehet, jotka uskovat "vahvimman lakiin" ja muihin oikeistolaisen hierarkian muotoihin. Koska he yleensä ovat itse hierarkkisesti monia muita miehiä alempana, heille on tärkeää päästä edes eläinten yläpuolelle. Moni heistä kannattaa myös seksismiä eli tahtotilana on edetä naistenkin yläpuolelle. Voitteko samaistua?
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta12. Huhti Juutuubi tarjoaa mulla jatkuvasti tekoälyllä voimakkaasti muokattuja videoita, joissa 88-107 vuotiaat selittävät pää yhdessä ja samassa asennossa puoli tuntia monotonisesti, miksi 5-10 asiaa pitää välttämättä tehdä tai jättää tekemättä. Älä koskaan kerro perheellesi seuraavia 6 asiaa tai Olen 107-vuotias. Lääkärit eivät usko, mitä syön. Uudet kekkosvideotkin on uskottavampia. Pitäisköhän liittyä kerhoon ? Väinämöinen kävi marsissa ja haluaa nyt kertoa elonmuskille, ettei siellä ole mitään mielenkiintoista. Muokattu: 12. Huhtikuuta12. Huhti, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta12. Huhti Kirjoittaja Insta on täynnä elämäntapavalmentaja/tutkijaa, jotka myy kurssia ja kirjaa. Algoritmi pitää mua jostain syystä kohteena noille. Tuskin tolla tutkijan virkaa
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti Lankesin youtube-propagandaan. Aloin ripottelemaan jogurtin pintaan ceylon-kanelia. Alzheimerin puhkeaminen saattaa viivästyä.Kanelin 10 terveysvaikutusta. Mahtavatko pitää paikkaansa ? Muokattu: 28. Huhtikuuta28. Huhti, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti Olen ymmärtänyt, että vaivan juuri syy on verieste, eli sakkaa tai muuta töhnää kertyy, eikä viemäriverkosto oikein vedä kuten pitäisi.Olussa ovat tuktiskelleet ultraäänen käyttöä hoitomuotona yhdessä magneettikuvan kanssa. Ihan ei mahdu pää hankittuun ultraäänipesuriin - onneksi?
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti Kirjoittaja Tekoäly se sanoi kanelista että tutkimuksissa käytetyt määrät ovat jopa 2 teelusikkaa päivässä. kuitenkin suomi-kaneli sisältää jotain kumariinia, joka sitten taas rasittaa maksaa. Mulla kun nousi maksa-arvot niin rupesin kiinnittämään huomiota että lähes kaikki luontaistuotteet käyvät maksaan.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta6. Touko Taas yksi 'tohtori' selittää pää ja kädet yhdessä ja samassa asennossa 30 minuuttia putkeen. Tilillä ei ole tekoälyn käytöstä mainintaa. Muokattu: 6. Toukokuuta6. Touko, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 8. Toukokuuta8. Touko Missä päin Suomea kauppojen munahyllyt ovat 'tyhjiä' ? Ei ainakaan Lohjalla. Käsi ylös !
Kirjoitettu 8. Toukokuuta8. Touko 28.4.2026 klo 13.20, tommi2 kirjoitti:Tekoäly se sanoi kanelista että tutkimuksissa käytetyt määrät ovat jopa 2 teelusikkaa päivässä. kuitenkin suomi-kaneli sisältää jotain kumariinia, joka sitten taas rasittaa maksaa.Mulla kun nousi maksa-arvot niin rupesin kiinnittämään huomiota että lähes kaikki luontaistuotteet käyvät maksaan.Meillä viime syksynä käynyt ranskisvaihtari ihastui korvapuusteihin ja söi niitä 5 kpl putkeen. Oksensi perään ja sanoi olevansa varmaan allerginen kanelille 🤣Ostettiin sitten sitä Ceylon-kanelia tms jossa ei ole kumariinia. Oireet loppuivat mutta söi enää yhden päivässä (se oli hänen päivittäinen aamupalansa). Vähän epäilen allergiaa.
Kirjoitettu 18. Toukokuuta18. Touko Taas uusi safkaasyömälläverisuonetaukilääkärivideo. Rucolasalaattia, saksanpähkinää, neitsytoliiviöljyä, granaattiomenan siemenia ja goudajuustoa. No mähän kiersin Sellon Prisman ja eväät on nyt sekoitettu. Granaattiomena maksoi parttiarallaa 2,2 € kappale ! Öljyksi laitoin jääkaapissa ollutta rypsiöljy 75 %/oliiviöljy 25 % litkua. Päälle toki kanelia ja jääkaapiissa ollutta lohta. Tätä pari viikkoa ja verenpaineen mittaus... Muokattu: 18. Toukokuuta18. Touko, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko Edelliseen kuvatodiste. On namia, ilmeisesti granaattiompun siementen takia.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään