Kirjoitettu 8. Huhtikuuta8. Huhti Turkulaisten Tallinnassa, eli Gdanskissa. Vittu että on kylmää, +4 astetta ja usvaista. Eikä maksettu taksikaan ollut kentällä vastassa, laittoi sitten tekstaria, kun oltiin jo toisella kyydillä asunnolla. Vastasin, ettei tartte vartota. Turussa oli +7 ja Aurinkota. Muokattu: 8. Huhtikuuta8. Huhti, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 5. Kesäkuuta5. Kesä Suomenojan kierrokselta tultiin juur kotia. Iso omppu (cm, liiteri ja prisma), Bauhaus, xxl. 6 x 25 kg laastia ja 4x boxerit.Erilaiset tarjoukset hämmästyttivät. Prismassa Tunturi E290, jossa siis E7000 moottori, alle tonnin. Bauhausissa minidumpperi1290,- Joihinkin näistä pienistä saa lumilevyn. Maksoin taannoin telalingosta n.1600 €. Sillä ei voi tehdä mitään muuta - ei linkoa suojaluntakaan, koska se tukkii torven lähtöaukon. Muokattu: 5. Kesäkuuta5. Kesä, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään