Kirjoitettu 16. Elokuuta, 202516. Elo Ei tarvitse paljon arvailla kuka on foorumin kovin fillaroitsija.
Kirjoitettu 17. Elokuuta, 202517. Elo Annoin kuurausharjaa mökin huopakatolle. Ristus mikä homma. Pitäis varmaan tehdä useammin kuin 5v välein... Seuraavaksi sammaleenpoistoaine ruiskulla perään. Sitten vielä autokatoksen, saunan ja puuliiterin katot 🙄 Mä oon ihan varma, ettei Klaukkalan pilvenpiirtäjien kattohuoneistoissa, nimikko-energiajuomaa siemaillessa ja sijoitusportfolioita vertaillessa tarvitse sammaleenpoistoa miettiä, vaan keskittyä ennemminkin maalaukselliseen auringonlaskuun Viirinlaakson sijoitusasuntojen kehystäessä näkymän taiteen ja kaupallisuuden pyhäksi liitoksi... 😉
Kirjoitettu 17. Elokuuta, 202517. Elo Kirjoittaja Mitäs muuten meinasit ruiskia? Biocomb, etikka vai soodaa? Etikka taitaa olla se nopein, sooda pidempiaikainen ja Biocomb kalĺein, hitain ja pitkäkestoisin. Itse suihkin Biocombia viime tai edellisenä kesänä mekaanisen putsauksen jälkeen ja nyt alkaa katto puhdistua niiltä osin kuin tuli käsiteltyä. Huvitötterön katto on ollut puhdas jo muutaman vuoden vastaavan operaation jäljiltä. Etikalla olen suihkinut viherlevää kuistin pinnasta ja toimii alta vuorokaudessa. Tuli myös huvitötötterön kivijalan sammaleeseen hiukan kokeeksi sumuteltua ja sammalen väri muuttui vuorokaudessa ruskeaksi. Täytyykin käydä vilasemassa, mitä sinne nyt kuuluu.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 202518. Elo Talon ikkunoiden vuorilautojen vaihtotyö, käynnissä. Tässä kävi just niinkuin pelkäsin. Keväällä tuli uusi hieno peltikatto ja räystäslaudat, kusenpolttamat vuorilaudat paistoivat nyt erityisen pahasti varsinkin frouvan silmään. Ei olisi huvittanut ko. homma just nyt kun pitkästä tavarasta tämmöiset tehdään ja tajuan mitä kaikkia välivaiheita siinä on maalaamisineen yms yms. Frouva antoi mahtikäskyn, ei siinä auta mikään. Tosin nyt kun on hänkin lomalainen niin joutui kans hommiin... ADHD-muikkelille oivaa hommaa heilua maalipensselin kanssa. 😄 Muokattu: 18. Elokuuta, 202518. Elo, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 202518. Elo Mä oon käyttänyt tuollaisissa paikoissa sävytettyä puunsuojaa. Täällä tosin vastaava paikka on betonia, mutta listat kiertää ikkunoita silti. Puunsuojalla myös räystään pääty- ja aluslaudat.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 202518. Elo Kirjoittaja Ajelin nurtsit. Kolmas kerta tälle kesää, vai oliskos se sittenkin ollut jo neljäs?
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 202518. Elo Ruuan tilaus: kanafilee riisillä ja pippurikastikkeella (mulle) ja halloumisalaatti extra halloumilla (rouvalle).
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 202518. Elo 3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Mä oon käyttänyt tuollaisissa paikoissa sävytettyä puunsuojaa. Täällä tosin vastaava paikka on betonia, mutta listat kiertää ikkunoita silti. Puunsuojalla myös räystään pääty- ja aluslaudat. Nyt ei pysty kun ikkunasyvennyksen laudoituksia ei vaihdeta, puhdistus ja huoltomaalaus niille. Frouva halusi myös hieman uudistusta lautojen muotoiluun niin siksikin lähes kaikki vaihtuu naamapinnoille.
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 202519. Elo Ilppi siirtyi aamusta syysvapaalle. En usko jäähdytystä kaivattavan enää tälle kaudelle.
Kirjoitettu 21. Elokuuta, 202521. Elo Käytin aamulla koslan määräaikaishuollossa myyjän laskuun, ei ongelmia/murheita. Samalla vaihdatutin myös vaihteistoöljyn omalla kustannuksella, kun ei kuulu huolto-ohjelmaan. Epänormaalin aikaisen herätyksen ja kauppareissun yhdistelmän jälkeen olikin välipalan ja parin tunnin päikkäreiden aika. Tästä on hyvä kääntää taas vuorokausirytmiä tulevia yövuoroja kohti.
Kirjoitettu 21. Elokuuta, 202521. Elo Kirjoittaja Asensin viimekesänä nikkaroituun sälepohjasänkyyn melamiini laidan. Sain tingittyä ympäri nauhoitetun laidan veloituksetta keittiötehtailijaltamme kylkiäisenä ja tuossa tuo sitten pönötyänyt seinää vasten viime syksystä lähtien, 10 kk oli Rouva laskenut. Tuo eukkopaha nosti asiasta sellaisen elämän ja valitti joutuneensa asumaan varastossa koko kesän 😂 Laitoin sitten sen 180 korkean sivulaidan paikoilleen (tuli aika hieno) ja keräilin samalla sähkö/viemäri/vesijohto ylijäämäroinaa ja työkaluja pois nurkista ajelehtimasta, nekin hommatkin kun tulleet päätökseen jo jonkin aikaa sitten. Tilaa vapautuikin yllättävänkin paljon 🙂
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 202522. Elo Ostin alesta lentolippun. Lisäksi fillari 100 €. Fillari ei tule takaisin, itsestäni en tiedä.
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 202522. Elo Kirjoittaja Poltin olikikasan, kun sattui rankkasateen jälkeen tyyni ja kirkas väliaika. Johan oli melkoinen ruutilatus, kun oli kasa saanut nauttia heinäkuun helteet ja sitten värjötellä pressun suojissa sateella. Eipä tarvinnut suurta kipinää tuo kun sai jo siirtyä vilkkaasti useamman metrin lämpösuojaetäisyydelle, lieskat nousivat tuonne 4 m tietämiin. Hetkessähän tuo sitten jo ohi. Mutta se Gävlen olkipukki, se on jo ollut liian monta vuotta polttamatta. Tiukkapipot virkainnot menivät ja brutaalisti katkaisivat hienon kulttuuriperinnön. Muokattu: 22. Elokuuta, 202522. Elo, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään