Densen Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 (muokattu) Joo kyllä minä tilaa annan ja ei se harmita jos ja kun kovempikuntoisia kuskeja löytyy. Mutta se että kiireellä pitäis ohi päästä jossain mäessä kun stravaan enkkoja takana oleva huutaa ajavansa niin ei ymmärrä. Minä kyllä väistän pyytämättäkin jos huomaan (ja kyllä huomaan kun en luurit päässä esim ajele) taakse jonkun saapuneen mutta en nyt samalla sekunnilla kesken hankalan kohdan jos siinä pitäis sitten itse jalkautua ja sivuun hypätä saman tien. Edit. Hankintaa ei tartte kyllä myöskään miettiä edes hintojen tskia. Sinä kerroit onneksi löytäneesi edullisemmin. Mutta kun en tietystä osien tasosta ole valmis tinkimään niin laadukkaisiin sähköpyöriin joutuis laittaa sen 5000++ euroa (tod näk 6-7 t€). Ja en mitään hipoa tai sähköjä (osasarjoissa) siis edellytä mutta jousituksen ja jarrujen mm pitäis olla hyvät, kiekkojen kestävät ja osasarjan sramilta gx tasoa (shimpalta riittäis deore). Ihmetyttää mitkä määrät esim Espoon keskuspuistossa pyörii niitä 8000-10 000 euron pyöriä. Merkkirungon lisäksi kashima-osat tunnistaa kauas. Ja toisaalta täällä ajaa myös jonkin verran niitä joiden avustukset päättyy aivan muuhun kuin 25 km/h lukemiin ja joita ei näköjään tarvii myöskään polkea koko ajan. Muokattu: 23. Marraskuuta, 2023, käyttäjä: Densen
Densen Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Luulen että huutelu tuli kuskista.
IncBuff Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Joo, no sähkö on kieltämättä tuonut lajin pariin sellaisia, joilla ei ihan etiketti ole hallussa. Säännöistä ja laista välittämättömiä on aina. Täällä lähipoluilla päristelee muutamat enduropyörillä, joka ei ole taatusti sallittua. Ehkä nää pohjoisen polut on sen verran väljempiä, että tuollaisilta välttyy. Ainoa avautuminen on kerran tullut vastaan tulleelta luomupyöräilijältä, jonka mielestä pilasin hänen segmenttinsä tulemalla polulla vastaan enkä väistänyt riittävän ripeästi. Kuulemma olin kusipää.
Densen Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Tuollainen on kyllä käsittämätöntä. Hitsi kun mulla ei ole nyt laittaa tänne otsikon mukaisia uusia kuvia itsellä niin päästäisiin asiaan. Pitäiskö laittaa kuvia omista vanhoista pyöristä myös. Niitä joita kenties on jäänyt kaipamaan tai vastaavasti ei ole jäänyt. Tässä vaikka kuva mun elämäni ensimmäisestä maantiepyörästä alkuperäisillä osilla. Tuohon vaihtui ekana grippi hopeisesta valkoiseksi, sitten satula ja aika pian myös paremmat kiekot. En ihan muista ostinko sitten jo tähän pyörään Recordin osia mutta ne ja kiekot siirtyivät myöhemmin uuteen runkosettiin ja tämän myin pari vuotta käytettyäni muistaakseni 900 eurolla tällaisessa alkuperäisessä kokoonpanossa. Jossain vuoden 2005 tienoilla hyvin karkealla arviolla.
tommi2 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 12 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Ainoa avautuminen on kerran tullut vastaan tulleelta luomupyöräilijältä, jonka mielestä pilasin hänen segmenttinsä tulemalla polulla vastaan enkä väistänyt riittävän ripeästi. Kuulemma olin kusipää. "Stravailu vain suljetuilla radoilla" on hyvä vastakommentti. Joo, mielestäni yleinen ongelma lähes joka HARRASTUKSESSA on porukka joka ottaa sen liian vakavasti. Se on ookoo jos piiskaa itseään yms., mutta kun tästä täytyy ojentaa muita ja kertoa miten väärin he harrastavat tai just olla yleisesti vaan vihainen koko maailmalle jos ei suju. IncBuff 1
IncBuff Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Meitin Salsa. 8v täyttää tammikuussa. On ajettu, toki osaakin matkan varrella vaihdeltu. Jarrut viimeisimpinä, kun alkuperäiset alkoi takeltelemaan. tommi2 and alpensau 2
IncBuff Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 (muokattu) Sama Salsa vuonna 2017. Alla kokeilussa 27.5" kiekot. Noissa Bontragerin kiekoissa ei vaan vapari oikein kestänyt läskihommia joten pistin kiertoon. Enkä muutenkaan erityistä hyötyä niistä kokenut saavani. Kuvassa myös ajokaverin White jolle tuo reissu jäi viimeiseksi. Whitelle, ei onneksi kaverille. Muokattu: 24. Marraskuuta, 2023, käyttäjä: IncBuff
IncBuff Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 (muokattu) Salsa SyöteMTB Winter tapahtumassa 2018. Pakkasta oli liki parikymmentä jos en väärin muista. Ja myöhemmin samana kevättalvena Rytivaaran Kruununmetsätorpalla. https://www.luontoon.fi/rytivaara Tää on pyörä josta mä en taida pystyä enää luopumaan. Muokattu: 24. Marraskuuta, 2023, käyttäjä: IncBuff
Nickname Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2023 ^Hienoja kuvia, talvi pyöräily vois olla ihan kivaa mutta vaatis just tuon fätin, joka talvi se fätti kuume iskee mutta en ole vielä ostanut kun tuntuu että sitten kaupungissa se on muuten hölmö laite eikä viitsi ostaa yhtä pyörää pelkästään talvi ajoa varten nurkkiin pyörimään ( rullavuus lähinnä ) mulla ainakin jo 2,2" nappuloissa ja slikseissä on niin järkyttävän iso rullaavuus ero että en edes halua ajatella millaista olis ajaa fätillä kaupungissa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään