Jsavilaa Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2023 Eskaloitui tämä dropbar-mtb-Honzo projekti vähän suunniteltua nopeampaa ja väsäsin samalla talvisetuppiin. Nickname and tommi2 2
tommi2 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2023 ^Hienohan toi on. Itellä kans talvi-Honzo, tosin sinkula ja riserillä. Vetäsin vuosi sitten Planet X Jack Flash 29erin tuollaiseen drop bar seikkailupyörämoodiin. Ei siinä mitään vikaa ollut, mutta tykkäsin normitangosta enempi.
IncBuff Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2023 Tuli sorruttua alemyynnin edessä. Vielä ehti "savut" ottaa ennen kunnon talvea. Mainio laite.
IncBuff Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Orbea Rise M20...eli sähköpyörä...
tommi2 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 En tuomitse . Varmaan hankkisin itekkin, ellen olisi nuuka ja funtsisi että tarvin ton vähäisen liikunnan mitä luomulla tulee enempi.
IncBuff Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Niin en tiiä tuleeko sitä liikuntaa enemmän luomulla. 2h lenkin keskisyke tuolla oli 155, vaikka lumen takia piti jatkuvasti varoa, kun pito huono. Tuohan maksoi tonneja vähemmän mitä toi Suomen kauppojen ovh. on, ei ois kyllä muuten kyennyt.
Densen Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 (muokattu) Mä uskon, että osa saa enemmän liikuntaa ostamalla sähköpyörän. Luomulla jos ei tulis lähdettyä monesti ollenkaan tai jaksais mennä vain puoleksi tunniksi (ja jos sähköllä menee ajamaan esim 2 tunniksi). Huomaan silti, että joku asenneongelma mulla on sähkömaastopyöriä kohtaan. Erityisesti silloin kun niitä tulee poluilla yllättävissä paikoissa kovaa vastaan (sähkön avustuksella pyörä voi tulla paria kymppiä vastaan myös ylämäessä) tai ilmestyy taakse huutelemaan että ohi pitäis päästä. Jotenkin pelkään myös, että yleinen asenne pyöräilyä kohtaan maastossa tiukkenee entistä enemmän sähkömaastureilla ajavien myötä. Työmatka-/kaupunkikäyttöön voisin itsekin harkita ostavani jos sopivaa työmatkapyörää ei lainkaan löytyisi tallista. Mutta tämä nyt oli pahasti otsikon vierestä. Hienon näköinen pyörä IncBuffilla. Muokattu: 23. Marraskuuta, 2023, käyttäjä: Densen
tommi2 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Joo, tää oli henkilökohtainen pointti. Mä en harrastepyöräile esim. talvella yhtään, kaikki siirtymiä. Epäilen että työmatka sähköllä menis vähemmällä liikunnalla. Ainakin meillä on 1 dude joka lihoi kohtuu paljon siirtymän jälkeen (en ole siis minä..) Toi et joku a) ajaa useemmin b) ajaa rankemmin on varmaan ihan fakta. Onhan esim. motocrossareilla ihan tajuton kunto, vaikka eivät polje yhtään. Näin niinku kärjistäen, on varmaan tossakin jengissä fläsähessua jotka ajaa crossarilla vaan ostaa kaljaa.
IncBuff Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 (muokattu) ^^ei mittää. Noin minäkin olen ajatellut ja ajattelen edelleen. Järkihän tuon kanssa pitää pysyä päässä, että missä ajetaan kovaa ja ehkä se pysyykin, kun on vuosia ajanut luomullakin ja sen verran jalkaa, että silläkin pääsee tarvittaessa moneen paikkaan liian lujaa, jos haluaa. Izzo jää taloon, että sekakäytöllä mennään jatkossa. Tuli vaan sähkömaasturikuume, kun Ylläksellä kesällä moista kokeilin 50km verran. Tuota ohi pääsyn huutelua en oikein ymmärrä ongelmaksi. Joutuu sitä välillä luomullakin ajaessa pyytään tilaa, noissa keskuksissa aika useinkin. Ja luomulla ajavatkin pyytää sitä tilaa. Muokattu: 23. Marraskuuta, 2023, käyttäjä: IncBuff
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään