Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Alle viikko Tourin alkuun!!!1! Jee! Alustavasti vaan vituttaa jo HBO MAXin lähetykset, jos katsoo suorana, tulee mainoksia, jos katsoo viivästettynä "aloita alusta" kesken suoran lähetyksen, tulee mainoksia. Pitäs kattoo kokonaan tallenteena jotta ei tulis mainoksia, mutta kato siinä jotain kuuden tunnin etappia kello 19 jälkeen enää jälkilähetyksenä tallenteesta. :(

• Viestejä 1.7k
  • Katselut 151.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Alle viikko Tourin alkuun!!!1!

Loma alkaa samaan aikaan, piti alkaa jo Juhannukselta, mutta esihenkilöitymä käytti siirto-oikeutta. Tuo aiheutti sitten lumipallona myös ensi viikonlopulle iltaiset työvuorot. Appiukon menehtyminen ja anoppilaan liittyvät asiat, kuten myös aukkoremontti asumuksessa "vähän" rajoittavat seurantaa, valitettavasti. Ihan €urosportin kaapelitarjonnalla mennään kotona.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Nythän läsähti hyvä setti, haen keskiviikkona uuden levytyksen kivijalkamyymälästä, vapaapäivä, yksin kotona, to työrupeama alkaa klo 15. Taidanpa pistäytyä Pekurin paremmassa A-kaupassa😎

Kirjoitettu

Pojan puolisko on kenttäkurssileskenä kesälomalla. Neiti oli pistäytynyt edesmenneen isoäitinsä asumuksessa (perikunnalla jotakin härdelliä). Kenellekään kelpaamattomaksi jäänyt täysi setti Festivo-kynttilänjalkoja 1-8 tarttui ihan luvalla kamppeisiin.

Kirjoitettu

Virkamieskollega tuli suolakaivokseen museokuntoisella Suzuki PV:llä. Noin tunnin ajomatka. 🤪 Herralla on myös aito Monkey ja Pappis, mintissä kunnossa tietysti..

Kirjoitettu

^ Respect!! Olen itse monta kertaa miettinyt Honda Monkeytä, jäin pentuna ostamatta kun tarjontaa ei ollut. Löytyykö noihin vielä osia, jos miettisi ihan vakavasti projektia?

Kirjoitettu

Siinä olis sitten ostaa kokonaan kiinalainen... saat uuden käytetyn Hondan hinnalla käsittääkseni. Mut sitten se ei ole enää sama.

Mulla menee tää ajatusketju aina näin: aloitan sähköpyörästä, sit mietin et miksei sit sähkömopoa, hinnoista järkyttyneenä katon tavallista mopoa (Monkeytä yleensä) josta ajatus loikkaakin 124cc Monkeyhin ja sit mietin et miksen mä sit osta vaan jotain moottoripyörää ja sitten tulee etten oikeestaan halua.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.