Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 202512. Loka Rouva on jo Keflavikissä, Akureyriin on vielä lyhyt siirtolento. Nämä ovat kuitenkin aivan muuta, kun ne Siperian reissut; tuolloin Sahan Tasavallan lentoyhtiö oli Aeroflotia luotettavampi Jakutian keikoilla.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 202512. Loka Mamma on jo perillä, lähtöön liittyviä tilannekoomisia settejä olisi varmaankin täältä Tyrnävälle. Tänään rva halusi lainata työluuriin kelpaavan laturin; paksu johto tässä sinulla; -älä nyt lasten kuullen... edit. mehän olemme 60+käppyröitä ja läsnäollut "lapsi" ei varmaankaan närkästynyt Muokattu: 12. Lokakuuta, 202512. Loka, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 202513. Loka Valitin pankkiin väärin peritystä puhelinosakkeen säilytysmaksusta - palauttivat 20 kk ajalta perittyjä maksuja 60 €!
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 202514. Loka Mulla alko loma ens maanantaihin saakka. Olikin paskat 2 työpäivää tässä. Tää ilta yksin, huomenna tulee vaimo ja nuorin lapsi reissusta kunnes vaimo lähtee heti ylihuomenna loppuviikoksi reissuun. Pojan kanssa käydään torstaina Finlandia sirkuksessa ja perjantaina mennään juoksee coopperi mun parin työkaverin kanssa. Perjantaina tulee myös vanhin intistä lomille ja keskimmäinen 3 viikon vaihdosta Ranskasta takas kotiin.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 202515. Loka ^Tulee ihan muistoja mieleen. Sitä oli aika aktiivinen itekkin kun lapset oli tossa iässä ja hulinaa riitti. Nyt ohjelma on suunilleen "loppuviikon makaan sohvalla ja lapset tulee viikonloppuna piipahtamaan, voi olla että vanhin varaa mun sohvapaikan kattoessaan HBOta. Perjantaina meen takapihalle kattoon löytyskö kadonneet oksasakset"
Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 202516. Loka "Lahden parhaat opettajat ovat Seppo ja Osmo Mukkulan peruskoulusta" on villi veikkaukseni. Toiseksi paras "Lähden kunnostamaan Opelia mukuloideni Sepen ja Opskun kanssa"
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 202517. Loka Poika oli liittynyt paikalliseen hyönteiskerhoon. Jäseninä mm. Juhani Itämies, Marko ja Teppo Mutanen, Heikki Helanterä ja muutama muu pöppiäimies. Kokouskuva oli hupaisa; basistinretale "vähän" erottui joukosta, ainoa ei-harmaa pitkätukkainen partanaama. Muokattu: 17. Lokakuuta, 202517. Loka, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 202517. Loka Jotenkin tuli mieleen kun terassilla tuli nukkavierun näköinen äijä kysyyn meikäläisen seurueelta "ootteko te niitä pienoismalliharrastajia". Tää vitutti lähes kaikkia meitä... leimasi pienoismalliharrastajaksi (tosin ainakin 2 meistä rakensi niitä...)
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 202517. Loka "Uuden auton" vakuutuslasku, liikennevakuutus + osakasko 159€/v. 🙂
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 202517. Loka yli 10 vuotta vanha pieni auto, ei tämmösestä viitsis enempää maksaakaan mutta mulle siis "uusi".
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään