Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin harkintasi (ei hankintasi)

Featured Replies

Kirjoitettu

Piparjuuri-, vaiko sitruunakastike seuraksi lätkyttimelle? Jos keitinliemessä on jo valmiiksi piparjuurta mausteena, taidan kääntyä sitruunan puoleen.

IMG-20260325-WA0000.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

• Viestejä 1.8k
  • Katselut 153.6k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Lähetän sulle ruokalapun minkä voit pistää kaulaan ja tepastella menemään niin säilyy paita puhtaana!! Edit: Jostain tuli mieleen että miltä näytettäisiin Tempokisun kanssa jonkun pitkänmat

• Ei munkaan. Uutisissa tuli että 30% työväestä on menettänyt työnsä (toki monet sitten vaan menneet uuteen duuniin) että et ole todellakaan yksin.  Sellanen toive on että kun kirjottelet fillarifo

• Lähtiskö uima-altaalle vai istuisko terassilla. Otan neuvoa antavan sangrian.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
6 hours ago, Jopotuinen said:

Jotkut rouvasväestä karsastavat kaikkea, mikä on aiemmin ollut jonkun toisen suussa 😁

Kananmulkerot kuitenkin maistuu? Suoraan perseestä.

Kirjoitettu

Yhtiön pesukone 70L/7kg alkaa olla uransa ehtoopuolella.
Harkinnassa tilalle puoli pro varkain 67L/8kg Electrolux Professional myPro WE170V
Elinkaari 7000 vatkausta (pro laitteilla 30 000), eli pitäisi mennä vähäisellä n. 20 vuotta

https://www.gigantti.fi/yrityksille/product/kodinkoneet/pyykinpesu-ja-kuivaus/pyykinpesukoneet/electrolux-professional-mypro-pyykinpesukone-we170v/329841

FSlBg61bu.png

Kirjoitettu

Minkä merkkisiä koneita on prismojen käytävillä olevissa pesuloissa ? Mua kiinnostaa linkouksen aloituksessa pyykin tasaaminen rummun eri osiin - sellainen edestakaisin hölskyttely, joka oli edellisessä siemensissä.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Pyöränpulttien kanssa jumppailu ylitti kriittisen pisteen -> nuorelle miehelle nakki katsella ja hankkia sopiva woimakonesetti. Milwaukeen kamaa tod näk. Olen tullut vanhaksi. 😞

1/2" pulttikone, rälläkkä, joku speed ratchet paketti. Akkuineen ja latureineen, jossain tarjouksessa oli akkuporakin lisänä. Ca-zing, mutta ehkä sen kahteen pekkaan pystyy. 

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mä vaihdoin renkaat perinteisellä rengasraudalla. Talvirenkaat on nyt myös jo pesty ja seuraavaksi harkitsen jaksaisinko vahata ne varastointia varten heti vai kohta.

Kirjoitettu
45 minuuttia sitten, Olutmoottori kirjoitti:

Pyöränpulttien kanssa jumppailu ylitti kriittisen pisteen -> nuorelle miehelle nakki katsella ja hankkia sopiva woimakonesetti. Milwaukeen kamaa tod näk. Olen tullut vanhaksi. 😞

1/2" pulttikone, rälläkkä, joku speed ratchet paketti. Akkuineen ja latureineen, jossain tarjouksessa oli akkuporakin lisänä. Ca-zing, mutta ehkä sen kahteen pekkaan pystyy. 

Mä maksoin vuosia sitten verkkovirtakoneesta 50,- Nyt niitä saa 40 €:lla.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, alpensau kirjoitti:

Mä maksoin vuosia sitten verkkovirtakoneesta 50,- Nyt niitä saa 40 €:lla.

Mulla on verkkovirtakone, se on ihan p*ska. Painaa-huutaa-lyhyt johto-ei woimaa. Nuoren miehen kanssa sopimus, kun tulee uudet koneet niin tämä vanha viedään kierrätykseen. En halua edes nähdä sitä. 🙂

Kirjoitettu

Perinteinen teleskooppiavain riittää vielä varsin hyvin. Momenttiavaimella kun kiristää pultit, aukeavat kohtuullisen nöyrästi. Joskus rengasliikkeen jäljiltä pulttipyssyllä kiinni ammuttujen kanssa on meinannut mennä hermot.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.