Kirjoitettu 28. Maaliskuuta28. Maalis Piparjuuri-, vaiko sitruunakastike seuraksi lätkyttimelle? Jos keitinliemessä on jo valmiiksi piparjuurta mausteena, taidan kääntyä sitruunan puoleen. Muokattu: 28. Maaliskuuta28. Maalis, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta29. Maalis Jotkut rouvasväestä karsastavat kaikkea, mikä on aiemmin ollut jonkun toisen suussa 😁
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta29. Maalis 6 hours ago, Jopotuinen said: Jotkut rouvasväestä karsastavat kaikkea, mikä on aiemmin ollut jonkun toisen suussa 😁 Kananmulkerot kuitenkin maistuu? Suoraan perseestä.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta3. Huhti Yhtiön pesukone 70L/7kg alkaa olla uransa ehtoopuolella. Harkinnassa tilalle puoli pro varkain 67L/8kg Electrolux Professional myPro WE170V Elinkaari 7000 vatkausta (pro laitteilla 30 000), eli pitäisi mennä vähäisellä n. 20 vuotta https://www.gigantti.fi/yrityksille/product/kodinkoneet/pyykinpesu-ja-kuivaus/pyykinpesukoneet/electrolux-professional-mypro-pyykinpesukone-we170v/329841
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta3. Huhti Minkä merkkisiä koneita on prismojen käytävillä olevissa pesuloissa ? Mua kiinnostaa linkouksen aloituksessa pyykin tasaaminen rummun eri osiin - sellainen edestakaisin hölskyttely, joka oli edellisessä siemensissä. Muokattu: 3. Huhtikuuta3. Huhti, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 4. Huhtikuuta4. Huhti Kirjoittaja Retkisänky kotatelttaan. Miksei toimisi varapetinä kotonakin.
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta5. Huhti Vieraat tulevat kohta, pitäisikö vaihtaa verkkarit big boy pantseihin?
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta12. Huhti Pyöränpulttien kanssa jumppailu ylitti kriittisen pisteen -> nuorelle miehelle nakki katsella ja hankkia sopiva woimakonesetti. Milwaukeen kamaa tod näk. Olen tullut vanhaksi. 😞 1/2" pulttikone, rälläkkä, joku speed ratchet paketti. Akkuineen ja latureineen, jossain tarjouksessa oli akkuporakin lisänä. Ca-zing, mutta ehkä sen kahteen pekkaan pystyy. Muokattu: 12. Huhtikuuta12. Huhti, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta12. Huhti Kirjoittaja Mä vaihdoin renkaat perinteisellä rengasraudalla. Talvirenkaat on nyt myös jo pesty ja seuraavaksi harkitsen jaksaisinko vahata ne varastointia varten heti vai kohta.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta12. Huhti Kerro lisää renkaiden vahauksesta... meinaatko kumeja vai vanteita? Peltivannemiehenä en ole moisesta kuullutkaan.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta12. Huhti 45 minuuttia sitten, Olutmoottori kirjoitti: Pyöränpulttien kanssa jumppailu ylitti kriittisen pisteen -> nuorelle miehelle nakki katsella ja hankkia sopiva woimakonesetti. Milwaukeen kamaa tod näk. Olen tullut vanhaksi. 😞 1/2" pulttikone, rälläkkä, joku speed ratchet paketti. Akkuineen ja latureineen, jossain tarjouksessa oli akkuporakin lisänä. Ca-zing, mutta ehkä sen kahteen pekkaan pystyy. Mä maksoin vuosia sitten verkkovirtakoneesta 50,- Nyt niitä saa 40 €:lla.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta12. Huhti 1 tunti sitten, alpensau kirjoitti: Mä maksoin vuosia sitten verkkovirtakoneesta 50,- Nyt niitä saa 40 €:lla. Mulla on verkkovirtakone, se on ihan p*ska. Painaa-huutaa-lyhyt johto-ei woimaa. Nuoren miehen kanssa sopimus, kun tulee uudet koneet niin tämä vanha viedään kierrätykseen. En halua edes nähdä sitä. 🙂
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta12. Huhti Perinteinen teleskooppiavain riittää vielä varsin hyvin. Momenttiavaimella kun kiristää pultit, aukeavat kohtuullisen nöyrästi. Joskus rengasliikkeen jäljiltä pulttipyssyllä kiinni ammuttujen kanssa on meinannut mennä hermot.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään