Kirjoitettu 20. Huhtikuuta20. Huhti Laitan tähän vielä arvosteluperusteet. Käyttömukavuutta arvostetaan vain 20% verran ja sähkönkulutus 5% ja melu 5%. Itse laittaisin nuo prosentit kokonaan veke ja suoraan kaikki pisteet yhteen.
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta20. Huhti Varsi-imuri, jostain syystä assosioituu aina venäläinen vosu, tuo rakkauden ammattilainen 🫢
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta20. Huhti Kirjoittaja Aina välillä olen harkinnut varsi-imuria. Johdoton laite joka olisi nurkassa koko ajan helposti käyttövalmiina. Käyttöä olisi. Miksei myös sellainen jossa on mukana pikkuimuri leivänmurujen imurointiin pöydältä ennen kuin ne ovat siellä lattialla. Oliskohan nyt aika ostaa...
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta20. Huhti Kirjoittaja 5 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Piti vielä vilkasta, ovat näemmä päivittäneet testiä, kaikkiaan 54 käyneet nyt läpi. En katsonut sen tarkemmin mitä hyvää tai huonoa. Tästä puuttuu pet-sana mutta tässä olis tuo 71 pisteen hyvä ostos tuotetta ymmärtääkseni vastaava laite 200 eurolla https://www.proshop.fi/Varsi-ja-rikkaimurit/Samsung-Varsi-imuri-VS15A60AGR5-stick-vacuumelectric-broom/3371288 Edit. Tai tässä tuo voittajamalli ilman pet-lisäosaa 239 https://www.verkkokauppa.com/fi/product/982589/Samsung-Jet-75E-Multi-VS20B75AER4-varsi-imuri?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Shopping Kategoria 27a Pienkoneet&utm_id=8087259568&gad_source=1&gad_campaignid=8087259568&gbraid=0AAAAAD_saoGZ3b1qpzQTupjdcWIkGzygV&gclid=CjwKCAjwnZfPBhAGEiwAzg-VzFkQk4Ltfbt6wHEr5EeGb1XnSkHMEYQ89H4FiZh-81zr6oFGaNUiRxoCJscQAvD_BwE Muokattu: 20. Huhtikuuta20. Huhti, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta20. Huhti Multa saa täysin toimivan Dyson V11sen, nelisen vuotta vanha, muutama suulake. Olen liimannut säiliön yläreunan kasaan kun irtosi pari osaa toisistaan, mutta ei vaikuta toimintaan. Hinta 100e. Jos haluutta kokeilla Dysonia halvalla.
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta20. Huhti Testin äänekkäin. Varmaankin eläintalouksissa hyvä, muussa tapauksessa etsisin hiljaisempaa. Miele taisi olla hiljaisin - ja arvokkain.
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta24. Huhti Sanoisko kaapeli-TV;n irti? Just tuli DNAlta lappu että nostavat ronskisti hintaa, laskeskelin että telkun kattelusta maksan enemmän kun mistään striimauksesta, yli 150e vuodessa. Mitä mä katon sielä? Uutiset. Ne näkee netistäkin. Voice of Finlandin. Sen näkee netistäkin. Lisäksi kun funtsii että pakassa lojuu käyttämätön mini-PC...
Kirjoitettu 27. Huhtikuuta27. Huhti Pitäisikö ostaa elintarvikekelpoista glyserolia ja tehdä luomusitrushedelmäuutetta raastetusta kuoresta?
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti Joku aikaisempi hallitus lupaili Vappu-Satasta. Ajattelin ehkä kokeilla Vappu-300:sta. Pidätän oikeuden olla ajamatta jos ei hotsitakaan. Paikallisjunalla pääsis Kivistöstä yhdellä vaihdolla Pasilassa pyörän kanssa Hankoon just sopivasti yöajolle (juna Hangossa 22.50). Aseman vieressä näyttäs olevan S-Market minkä seinässä OTTO automaatti --> starttileima 10e nostolla automaatista. Tuossa lopussa pieni maaseutukierros Riihimäki kiertäen että saa >300 mittariin. Muokattu: 28. Huhtikuuta28. Huhti, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti Se oli satanen "usean vuoden ohjelmalla" mikä yleensä jätetään pois.
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti Tääl hesois taita todennäköisyydet olla sellaiset että pikemminkin paistanen kuin satanen
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta29. Huhti Pihan riistakamerassa oli vasta 2380 kuvaa - kannattaneeko vielä katsoa niitä läpi.
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta29. Huhti ^Jos se on kun mun niin tyhjiä, jänis, kissa... ja toistuu. Ite toki patsastelen välillä noissa.
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta30. Huhti Kirjoittaja Uusi halpis ns. naistenpyörä talouteen vai vanhaan uusi takakiekko nexuksineen. Uusi fillari lienee paljon järkevämpi kun tuo on yli 20 vuotta vanha ja poljinkeskiö ja jotain muuta hajoaisi varmaan pian seuraavaksi.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään