Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 202523. Syys Tekotyhmä grok toimii kuin puppulausegeneraattori tai korsoraattori ottaen kysymyksen sellaisenaan vastaukseen ja lisäten siihen puppua.
Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 202524. Syys Vähän alkaa kyrsimään tuo yrittäjistä käytetty sana "ammattilaiset" mihin törmää nyt joka s**ta*** mainoksessa ja ilmotuksessa, kohta varmaan koko sana yrittäjä hävitetään kaikkialta ja meillä on vain ammattilaisia, varmaan tosi kiva kehua että "mulla on oma ammatti"...
Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 202524. Syys 4 minuuttia sitten, Nickname kirjoitti: Vähän alkaa kyrsimään tuo yrittäjistä käytetty sana "ammattilaiset" mihin törmää nyt joka... Juur näin. Siinä on eroja, miten armoitetun sähkärin, putkarin, timpurin jne saa työmaalleen. Etukäteen et voi tietää mitään. Eikös Harkimo sanonut, että hän pestaa vain tuntemiaan ihmisiä.
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 202529. Syys Rouva mainitsi aamulla kotiutuessani viinikaapin olleen yöllä hyvinkin pitkään päällä. No, lämpötila oli +4°, eli aika alhaalla vs. +16° asetusarvo. Tuossa muuan kerran säädeltyäni totesin anturi/termostaatti-yhdistelmän porsineen. Ei kannata korjauttaa, saanen ehkä autotallikaapin/kylmäsavustamon tuosta aikaiseksi. Rouva oli näemmä jo hankkinut korvaavan laitteen hillottavien tuotteiden säilytykseen, saapumista odotellessa vein sammiot kellarin huomaan.
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20254. Loka Lento on myöhässä. Perillä kuulemma vähintään tunnin. Ja mulla oli 45 minuutin koneenvaihto... Syynä on myrsky eli toisaalta mun jatkolentokin saattaa lähteä myöhässä. Mutta se ei paljoa lohduta, koska mulla oli lopullisessakin kohteessa aikaa vain 30 minuuttia ehtiä kentältä taksilla 6 km päähän hotellille jotta ehtisin edelleen kaverien matkaan junaan kohti jalkapallopelimatkaamme.
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20254. Loka Ei suoranaisesti, mutta rouvan tilaama viinikaappi on hukkunut matkalla. Jatkuu ensi viikolla...
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20256. Loka 4.10.2025 klo 20.02, Köfte kirjoitti: Ei suoranaisesti, mutta rouvan tilaama viinikaappi on hukkunut matkalla. Jatkuu ensi viikolla... Ahaa; viimeisin päivitys DHL:tä, Jyväskylässä neljältä aamulla...
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20256. Loka Kirjoittaja Mikä yllätti viimeksi? Vitutusketjusta löytyy maaginen kirjainyhdistelmä Dee Hoo Äl. ZeeZus Chraist! Maailman paras firma. Menisin naimisiin DHL:n kanssa jos en olis jo naimisissa. En DHL:n kanssa siis. ps) UPS on paska. Täydellistä Vitutusketju ainesta! Edit: Ontopic - Vituttaa lievästi kun alkoi hampaaseen särkemään. Toivottavasti on vain jotain ienperäistä mikä häviää muutaman päivän sisällä. Ei viitis näin reilusti yli 5-kymppisenä toista paikkaa vielä hampaisiin hankkia. Yhdellä menty tänne asti. Ja karkkia ja muuta paskaa syöty enemmän kuin tarpeeksi jatkuvalla syötöllä. Kestävät leegot ollut kyllä. Muokattu: 6. Lokakuuta, 20256. Loka, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20256. Loka ^Syötkö xylitolia? Mä olen huomannut "reiättömien hessujen" ja xylitolin hiukan korreloivan. Mulla oli skidinä 8v pari reikää, sit aloin syömään xylitolia ja ton jälkeen ei yhtään. Olin tossa 15 vuotta käymättä hammaslääkärissä ja hammaslääkäri oli selkeästi pettynyt kun legot oli priimakunnossa. Mitä nyt hammaskiveä
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20257. Loka 22 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Mikä yllätti viimeksi? Vitutusketjusta löytyy maaginen kirjainyhdistelmä Dee Hoo Äl. ZeeZus Chraist! Maailman paras firma. Menisin naimisiin DHL:n kanssa jos en olis jo naimisissa. En DHL:n kanssa siis. ps) UPS on paska. Täydellistä Vitutusketju ainesta! Ei tuo oikein vakuuta, laatikko oli Turussa 29.9. ja toimituksen piti olla 30.9/1.10. Tuon 1.10. jälkeen seurantakoodilla ei löytynyt koko tilausta ennen eilistä, jolloin oli ilmaantunut yllättäen Ryynipyyhyn. Nyt on jo paikkakunnalla, saapa nähdä...
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20258. Loka 7.10.2025 klo 11.11, Köfte kirjoitti: Ei tuo oikein vakuuta, laatikko oli Turussa 29.9. ja toimituksen piti olla 30.9/1.10. Tuon 1.10. jälkeen seurantakoodilla ei löytynyt koko tilausta ennen eilistä, jolloin oli ilmaantunut yllättäen Ryynipyyhyn. Nyt on jo paikkakunnalla, saapa nähdä... Seuraava osa kaapin seikkailuista; toimitusta uhkaillaan tapahtuvaksi tulevana perjantaina, uskoisikohan ?
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20258. Loka Dhl paketit kulkee ainakin osittain Postin kyydillä niin en ihmettele jos paketti seilaa ensin ympäri suomea ja toimitus viivästyy. On topic ja samalla edelliseen aiheeseen, tännekin tulossa paketti joka lähti matkaan eilen n. Klo17 ja oli perillä tänään puolen päivän maita, Matkahuollolla homma skulaa, eli ei siis veetuta. Muokattu: 8. Lokakuuta, 20258. Loka, käyttäjä: Nickname
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20258. Loka Kirjoittaja On DHL paketteja ja on DHL Express paketteja. Jälkimmäiselläkin on hitaita lähetyksiä, mutta niiden toimitukseenkaan ei Posti sekaannu.
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20258. Loka Siellä on sitten vaihtunut jakelija jos ei postilla enää kulje Dhl paketit, ei vissiin kuitenkaan paljon parempaan ole vaihtunut, Dhl express on pikapaketti ja se taitaa olla jakelu seuraavaks päiväks tyyliin, on vaan monin kertaisesti kalliimpi kun normi paketit.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään