Kirjoitettu 29. Elokuuta, 202529. Elo Kirjoittaja ^^Tuo vituttaa kyllä suunnattomasti kun etit jotain appi listasta että miksi #¤"#"¤# ei Telia esim löyty T:n kohdalta mutta sit on joku "IkiomaTelia" tms kuvake. Saakelin saakeli. Aina joutuu selaa appilistan läpi alusta asti että haluttu kohta löytyy. Ja noita nimiä ei edes kait itte pysty muuttamaan. Ei ole "rename" namiskaa missään?
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 202529. Elo 25.8.2025 klo 11.37, MV kirjoitti: miksi sen apin nimi ei voi olla "Firma" vaan pitää tunkea siihen alkuun joku tyhmä etuliite kuten "myFrima" tai "omaFirma". Esim myFazer tai myEdenred tai omaPosti. 😱 Huojentavaa tietoa Ruotsista. Verotilin nimi on verotili ja sen tilinumero on sun henkilötunnus.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 202529. Elo Kirjoittaja Lievästi. Peuhasin kotieläinten kanssa pari iltaa sitten niin alaselkä napsahti taas varsin kipeäksi. Tää kun näin tekee niin se on pari kolme vkoa ennenkuin tokenee. No, onneksi vähiten tuntuu haittaavan pyörän satulassa. Putkelta ajo ahistaa eniten. Kävellessä särkee aikalailla. Kaipa tällä sen reilun vrk ajaa...
Kirjoitettu 30. Elokuuta, 202530. Elo Samaa vaivaa. Selkä olo pari päivää jo oileestaan täysin kunnossa mutta hetki sitten yllättäen taas jotenkin venähti uudelleen kipeäksi ihan kotiaskareissa. Eilen alkoi myös kuumeflunssa. Ekaa kertaa lämpöä varmaan 15 vuoteen.
Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 20259. Syys Mä olen taas hukannut mun langattomat bt-kuulokkeet. Katosivat viime viikonlopun metsäretken yhteydessä mielestäni. Ne oli rinkassa mukana vaikken niitä kertaakaan käyttänyt. Maanantaina en niitä enää mistään löytänyt. Rinkka, mukana olleiden vaatteiden taskut, se hylly kotona missä niitä säilytän yms. paikat käyty läpi moneen kertaan. Ajoin vieläpä eilen illalla sinne Siuntion leiripaikalle takaisin ja kävin tutkimassa maastoa. Kuulokkeet olivat omassa valkoisessa kotelossaan ja kotelossa printattuna puhelinnumeroni. Jos ne sinne maahan olisivat tippuneet (eivät siis ainakaan enää olleet) niin löytäjä olisi siis kyllä saanut laitettua mulle helposti viestiä.
Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 20259. Syys Kirjoittaja ^Jos oot Android puhelin käyttäjä niin osta Tile trackkeri ja laita kiinni BT koteloosi. Näet sit kännykän apista missä se sun BT loota on. Tai jos epäilet että se on kuulomatkan päässä, laita träkkeri piipittämään niin kuulet kun se alkaa piipittää jossain pusikossa. Applella on oma vastaava träkkerinsä ja Samsungilla vielä omansa. https://www.life360.com/en-fi/tile-trackers Toin voi laittaa piiloon vaikka fillarin satulaputkeen tms niin voit träkätä missä on varastettu pyöräsi esim... Itselläkin on. Tosin odottanut puoli vuotta laatikossa asennusta, en ole jaksanut vielä asennusta tehdä.
Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 20259. Syys Nyt kun mitään träckeriä ei siinä kotelossa ole niin koitin kyseisen Huawei kuulokkeiden apilla eli bt:llä skannata niitä kotoa ja autosta mutta ei yhdistä eli hukassa ovat. Putosivat tod näk sinne metsäleiripaikkaan ja joku on ne sieltä pöllinyt. Oli muuten ihan hitokseen porukkaa. Varmaan 15 telttaa ja pari riipparia vajaan kilsan rantakaistaleella. Onneksi ei sentään nuorisoa kaiuttimien kanssa mutta ei tuo enää mitään metsänrauhaa ollut. No ilma oli mitä parhain ja oli lauantai-sunnuntai välinen yö. Eilen kun kävin siellä uudelleen niitä kuulokkeita etsimässä ei paikalla ollut ihmisen ihmistä. Siis täällä Siuntio-Inkoo rantaviivalla https://uuvi.fi/fi/kohde/kopparnas-storsvik/
Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 202517. Syys Naapurin dieselpajalla askarrellaan myöhään. Ilmanvaihtoa saa olla sammuttelemassa yhtenään🤬
Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 202517. Syys Kirjoittaja Täällä katsottiin äsken TTKta ja pesukonekin linkosi pyörävaatteita samalla niin kaiken musan ja pesukoneen mölyn yli kuului naapuritaloyhtiön peelon kovaääninen autonromunsa kaasuttelu. Juhlavaa tuokin kyllä. Pilaa koko asuinlähiön viihtyvyyden. Muuta mölyä ei yleensä kuulu.
Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 202518. Syys 9.9.2025 klo 19.21, Densen kirjoitti: Siis täällä Siuntio-Inkoo rantaviivalla https://uuvi.fi/fi/kohde/kopparnas-storsvik/ Jaa sinne pääsee Herlinin pihan läpi. Kirkkonummi.... Muokattu: 18. Syyskuuta, 202518. Syys, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 202519. Syys Aa se on heidän pihapiiri. Mietin, kun pihapiirin alussa (jonka poikki tie kulkee) on 30 km/h nopeusrajoituskyltti ja alla lisäkyltti "piha-alue 200 m". Mutta koskaan ei tule merkkiä siitä, että alennettu nopeusrajoitus päättyy. Sama toiseen suuntaan eli mereltä päin tullessa. Ovatkohan asentaneet ihan itse laittomat merkit. Mun käsitys on, että jos nopeusrajoitus tarvitaan alemmas väliaikaisesti, on tästä oltava uusi kyltti kun alemman rajoituksen alue päättyy. Lisäkyltti piha-alue 200 m ei mun mielestä riitä siihen, että 200 m päästä saisi alkaa taas ajamaan aiempaa nopeutta. Muokattu: 19. Syyskuuta, 202519. Syys, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 202520. Syys Kirjoittaja Aavistuksen. Nyt on loppu sit jo pizzakin. Höh. No onneksi pakastimesta sai mahaan siirrettyä läjän jäätelöä myös. Näillä nyt pärjää vähän aikaa.
Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 202520. Syys 4 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Joo ei, juomat loppu Amatör🤣
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään