Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 290.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Naapuri vaihtoi toisen myyntiyön joku vuosi takaperin Alkoon ja on ollut tyytyväinen. Paljon oli alkuun tuotekoulutusta, sekä online-kursseina, työn ohella oppimisena ja viikonloppureissuina johonkin koulutuskeskukseen.

Asiakaspalvelukokemusta pitää olla ja joustavuutta, koska työt saattaa tänään olla aamuvuoro toisessa Alkossa ja huomenna iltavuoro toisessa.

Ihan vaan osa-aikaistyötä, just tuo sopisi että aamu- ja iltavuoroja. Tärkeintä tässä kummiskii että yritän.

( no voi pska, päiväunet ja hiihdon sprintit meni ohitte...)

Kirjoitettu

Avasin Iltalehden ja silmille hyppäsi koko ruudun kokoinen keltainen laatikko, kerkesin jo ajatella että nyt on jotain oikeasti isoa tapahtunut niin ei kun puolustusvoimien auto ajanut ojaan ja kaksi henkilöä viety sairaalaan... taitaa olla taas hiljainen uutispäivä, juttu oli huimat 6 riviä pitkä, vähän ehkä yliampuvaa tuo otsikointi.

Kirjoitettu

Nää "selviytyjät" ohjelmat. Pska sinne kuskataan kivoihin maisemiin julkkiksia ja että miten selviytyy.
Kyllä selviytyy, jos putoaa joukosta niin eipä mitään kuskataan kotia ja kaikki ok.
Tosielämän selviytymiskisa, miten sä pärjäät kun tuloja ei ole. Siinä on "jonkii verran" enempi selviytymistä kun julkkisohjelmissa.
t. tempokisun selviytymiskisa ( en usko selviytyväni )

Kirjoitettu

Menen ottaan kuvaa rannalle. Siinä viereen tulee nuori neitokainen koiran kanssa ja tupakkia polttaen.
Joudun laittaan tumpun nenän eteen ja hengittään suun kautta. Huomautin, että voisitko poltella jossain muualla kun täällä on muitakin ja saan sairauskohtauksen.
"Haista pska " ...joo, pakkohan se on kun sieltäpäin tuulee.

Kirjoitettu

Mä tunnen tupakin hajun kilometrein etäältä, ja tämä on pahin migreenin aiheuttaja.
Ihan asiallisesti ensin huomautin, mutta  tuli heti v**lua.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

Mä tunnen tupakin hajun kilometrein etäältä

Kaupungistuminen on kuulema megatrendi. Joten...

Kirjoitettu

Katsoin mitä reittiä menee, ja menin toisaalle.... "haista v**ttu, ( kuten sanottu) pakkohan se on kun sieltäpäin tuulee..

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Tein juuri kuten isännöitsijä neuvoi, vein auton peittofiltit kuivaushuoneeseen.
Toinen filtti on vaan senverta painava, ettei sitä voi narulle ripustaa. Laitoin tuolien päälle.
Joku oli vieny omat lakanat ja tyynyliinat naruille ( jotka oli siis vapaana) ja vienyt mun filtit huoneen toiselle puolelle kasaksi. Ei ne siinä kuivu.
Laitoin lapun lakanan päälle ( taitettuna) että voisitko ystävällisesti antaa mun filttien olla siinä minne ne laitoin, vähän liika painavat narulle. terveisin K.
Tuolit on siinä rivissä useampi päälekkäin, että jos välttämättä tarvii tuolia niin voi sieltä ottaa

Kirjoitettu

Harmittaa aika usein myös nämä mainokset että "syöpähoitoon jonottamatta yksityisessä sairaalassa" ( monilla ei ole varaa eikä vakuutusta ) tai että "kaihi/linssileikkaukseen jonottamatta" ( jotain 2500e per silmä ) ja kaikkein raivostuttavin on nämä mainokset jossa kerrotaan miten tärkeää hyvä uni on urheilijalle ( joo niin on) ja sitten mainostetaan jotain 10 000e sänkyä/patjaa tai jotain. Nytkin iltiksessa oli Kerttu Niskasen kuvalla varustettu hyväuni-mainos. Kerttu on miljonääri, eipä ollu eikä ole Iisakkilalla uuteen sänkyyn varaa ( käytiin Jyskissä katsomassa patjoja ja sänkyjä, ei sitten ostettu mitään, tällä on menty opiskeluajoista lähtien niin eiköhän vielä muutama vuosi mene. Tosin selkä/kylkivamman takia paras nukkumapaikka on ollu lattialla matolla. )
Puhumattakaan VitaePro-mainoksista. Onko olo jäykkä ja kankea? ON, mutta jos ostat VitaePro, niin siitä sopimuksesta on aika vaikea päästä eroon, kun kokeeksi yhtä pakettia ei voi ostaa.

Kirjoitettu

Tayssin jono 3 kk. Varma tieto. Munuaistutkimus. Ei ketuta, ainoastaan arveluttaa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

^ näkö ei ole niin silmälääkärin mukaan niin huono että pääsisin julkiselle puolelle (koska näenhän mä auringon ja tähdet...ei vitsinä). Omasta mielestäni on, vasen silmä ei näe näkötaulun ylintäkään riviä selvästi.
Onneksi lukulasit on sellaiset että toimii lukiessa, koneella ja myös kaukolaseina ( ei monitehot) kun teen Aamulehden ristikkoa, piirrän tai kudon niin laitan kahdet lasit päällekkäin.

No silloin kun mulla oli allerginen reaktio ja alahuuli turposi 5cm paksuiseksi, olin siellä Tayssin ensiavussa mutta en saanut kun tipan ilman lääkeainetta. Kauhee kuulustelu mitä olin syönyt viimeksi, töissä banaanin ja mihin aikaan, no en mä katsonu keksin sitten että klo 12.46. en ole banaanille allerginen.
Niin sitten tultiin väittään että mulla on vaikea munuaisten vajaatoiminta ja oteaan osastolle. Siinä vaiheessä lähdettiin pois ( isä kuskina). Onneksi kotona oli kortisonitabuja ja vaiva meni ohi.
No kyllähän mä nyt sitten ehkä jotain tiedän, jopa paremmin kuin se terveyskeksuksen lääkäri, ei ei ole allerginen reaktio sulla on HANE-tauti tiedätkö mikä se on? :D  tosin silloin ei naurattanu.
Saapi nähdä miten käy 30.12. tk käynnillä...jos tulee puhe tayssista niin juttu on mun osalta siinä, en mene.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.