Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ketään fillarifoorumista siirtymässä tänne?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joo, mulla puhekielessä ihmiset on se tai ne... jos joku puhuu vaikka lapsestaan "meitin räkänokka vetäs lipat tos vessan edes, hän oli siinä sitten..." niin toi hän ponnahtaa tuolta jotenkin erittäin korostetun kuuloinen. vähän kun sanois "sir". 

• Viestejä 271
  • Katselut 36.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kyllä, kaikki tempokisun viestit menevät hyväksyntäni kautta. En voi eritellä eri topikkeja. Katson tämän bannia paremmaksi vaihtoehdoksi. Asiasta on sanottu, mutta sama asiat toistuvat päivästä

• Tempokisun feikkitili poistettu. Täysin käyttämätön, luotu VPN päällä ja alkuperäinen hyvin tunnettu "hahmo" kieltää tilin luoneensa. Katson, että nettikiusaamista/identiteettivarkaus, johon yllä

• Katselin jo rautaa ja varmistin palvelinylläpidon saatavuuden, joten ei hätää ongelmien alkaessa Nykyisessä palvelussa voidaan myös tekohengittää kasvattamalla levytilaa ja kk-liikennemäärää, ta

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
17 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:

Paperilehdet tulee katoamaan lähivuosina. Niin se vain on. Digipalvelut ratkaisee eikä nuo kovin vahvoilta näytä.

Paperilehdet ehkä vähenee ja keskittyy tiettyihin aihealueisiin, mutta tuskin ne kokonaan katoaa. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

On aikoihin eletty, fillarifoorumille on ilmestynyt osto/myyntiosasto. Tämä on nyt foorumeiden sota, fillarilehden vastaisku, Hönön paluu. 

Oikeesti, luuleeko ne pitävänsä jengin tuolla? Enempi vain tänne porukkaa, kiitos :D 

Kirjoitettu

No huh, jos on meinannu lainata jotain viestiä...jonkiiverran hommaa että saa sen pois, ...mutta kaipaan jeesustelutopiccia.

Muuten, näemmä enempi tänne mun oloni kallistuu..

ps. käykää nyt hyvät palstalaiset nahkiaisitopicissa oppimassa ja niitä tykkäyksiä voi kans laittaa....ei ole ihan minuutin postauksia ne...

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
2 hours ago, tommi2 said:

Hönön paluu. 

Oikeesti, luuleeko ne pitävänsä jengin tuolla? Enempi vain tänne porukkaa, kiitos :D 

Hönö käy täällä varmaan vaklaamassa ja purupinnat kuluu, kun niitä jauhaa raivoisasti.

Kirjoitettu
12 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

No huh, jos on meinannu lainata jotain viestiä...jonkiiverran hommaa että saa sen pois, ...mutta kaipaan jeesustelutopiccia.

Muuten, näemmä enempi tänne mun oloni kallistuu..

ps. käykää nyt hyvät palstalaiset nahkiaisitopicissa oppimassa ja niitä tykkäyksiä voi kans laittaa....ei ole ihan minuutin postauksia ne...

Mulle ne nahkiaiset on vähän vaikeita. Suu auki kuvat hieman kauhistuttavat. Suu kiinni vielä menee. Siinä mielessä hyvä, että niille on oma keskusteluketju. Ja ei minulla sitä ja siellä olevia kuvia vastaan mitään ole. Mutta en valitettavasti käy katselemassa säännöllisesti ja tykkäilemässä. 

Kirjoitettu

Kun noita fillarikeskusteluja on nyt käsittääkseni kaksi niin toivottavasti ei käy niin, että kumpikin näivettyy.

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Mulle ne nahkiaiset on vähän vaikeita. Suu auki kuvat hieman kauhistuttavat. Suu kiinni vielä menee. Siinä mielessä hyvä, että niille on oma keskusteluketju. Ja ei minulla sitä ja siellä olevia kuvia vastaan mitään ole. Mutta en valitettavasti käy katselemassa säännöllisesti ja tykkäilemässä. 

Nyt vaan uutta rohkeaa näkökulmaa ja lähestymistapaa. Nahkiaisen ( siis tämä meidän Lampetra fluviatilis) suu on pienen etusormen kynnen kokoinen läpimitta 1-1,5cm, ihan täysin kiinni nahkiaisen suu ei mene.
Nahkiaiset on suloisia, ja persoonallisia. Mikä muu vesielävä hymyilee? Ja ei-niin-kauniitakin pitää rakastaa.
Ite inhosin linnunlauluja, pirun ärsyttävää - ja se(kin) asia muuttui ihan totaalisesti kun otin uuden näkökuuleman - hei, noin paljon kauniita ja erilaisia ääniä, kuka laulaa mitäkin?. Ja nyt on laiteltu lähimetsiin linnuille ruokaa ja kytätään kiikarien kanssa ja opeteltu tunnistusta ääni- ja näköhavainto.
Pelkäsin koiria toissavuoteen asti, ja tosi paljon. Otin sitten asiakseni että nyt otetaan toinen katsantokanta ja koirat on kivoja. Aloin tervehtiä koiria ja jos tulivat lähelle niin juttelin. Nyt olen jo rapsutellut ja pitänyt koiraa sylissänikin, ja ostin sukulaisen koiralle joululahjoja. Enkä pelkää koiria vaikka se yksi hyökkäsikin ja aiheutti mulle pahan kaatumisen...

tervemenoa nahkiaistopicciin, sinulle voisi sopia toukan kuvat. Toukat kun ovat sokeita ( paitsi aistivat valon) ja hampaattomia.

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, Luffe kirjoitti:

Kun noita fillarikeskusteluja on nyt käsittääkseni kaksi niin toivottavasti ei käy niin, että kumpikin näivettyy.

Ei täällä ainakaan näivety, mä pidän siittä huolen kun on tässä parikin projektia vasta alkutekijöissään. 
FF:n puolella ei ole enää kuin pari topiccia joihin tulee jotain vastattua...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu
14.1.2023 klo 21.54, Köfte kirjoitti:

Mutis näkyi liittyneissä👍

Olikohan tuo trollinpoikanen, vaiko ihan hahmo itse🤔

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Niin joo, aiempi Sulon postaus "tempokisun feikkitili poistettu, täysin käsittämätön ja kirjoitettu VPN päällä.."( tjsp) mutta mikä on VPN? vai onko se se mikä tulee ekana mieleen v**tun pska nahkiainen, teenpäs sille kiusaa.

Mietin että oikeastaan ff-mode teki mulle vaan palveluksen, eipä tarvi enää sinne kirjoitella tai muutakaan käy lukemassa. Samoin selvisi ukkelin ( oliko joku Markku?) luonto.

Kirjoitettu

^VPN = virtual private network; yksinkertaistetusti sovellus/palvelu, jolla voi peittää jälkiään/näkyvyyttään netissä.

Muokattu: , käyttäjä: taski63
typo

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joo, arvuuttelematta miehen motiiveja tai ilkeyttä tai älykkyyttä, niin kaikki moderoinnin ihmetykset olisi saanut pois ilmoittamalla "uusi Fillarifoorumi on vain ja ainoastaan fillariaiheiseen keskusteluun" ja poistamalla off-topic alueen pois. Mutku ei. 

Ittelle toi moderoinnin kummallisuus on aiheuttanut sen, ettei viitti edes tota lehteä lukea, ainakin vikoissa mun lukemissa numeroissa Markku oli kirjoittajana monessa ja tosi paljon kuviakin tuosta. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.