Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×
ESTETTY

harjoituspäiväkirja


boy007

Recommended Posts

juu, etsin opensource sovellusta tai web palvelin aplikaatiota jolla voisi pitää kirjaa juoksu, pyörä, uinti, sali, lautailu,.... osais esim. .fit .gpx .kml harkka tiedostot esittää tilastoina, laskee rasittavuudet tss, idb,... pitää kirjaa välineiden käytöstä, kalorit, miksei syömiset?  Vai pitääkö omin pienin käsin koodata? pytraineriä yritin mutta orux maps .fit .gpx tiedostot ei mulla kelvannu,. ... endomondo ei hyväksy mylskään ja suunto tuottaa ulos .fit mutta ei sisää.  Suuntoa en käytä enään kun se ei edes toimi kunolla suunon laitteilla ja orux osaa kaikki anturit ja muutenkin hyvä karttojen kanssa kun kaikki karta käy ja dash!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

No voi hyvänen aika sentään, mitä ihmeen  tss idb...mä olen vuosikymmenten ajan laittanu hiihto-juoksu-pyöräilykilometrit ruutuvihkoon, nyttemmin myös säätiedot. Ja jotain mainintaa esim. umpihankisöheröä..

jaa vai orux maps .fit.gpx...kuule laita kynällä vihkoon ( jos nyt tiedät mitä ovat kynä ja vihko...) ajetut kilometrit tai muut tiedot, pysyy tallessa ( nauraa masu kippurassa, me eletään ihan eri maailmassa tss idb gpx vs. kynä ja ruutuvihko )

Jos alkaa syömisiään kirjata ja kaloreita laskea, siitä seuraa vain stressiä ja syömishäiriö?
 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
10.9.2021 klo 21.19, boy007 kirjoitti:

juu, etsin opensource sovellusta tai web palvelin aplikaatiota jolla voisi pitää kirjaa juoksu, pyörä, uinti, sali, lautailu,.... osais esim. .fit .gpx .kml harkka tiedostot esittää tilastoina, laskee rasittavuudet tss, idb,... pitää kirjaa välineiden käytöstä, kalorit, miksei syömiset?  Vai pitääkö omin pienin käsin koodata? pytraineriä yritin mutta orux maps .fit .gpx tiedostot ei mulla kelvannu,. ... endomondo ei hyväksy mylskään ja suunto tuottaa ulos .fit mutta ei sisää.  Suuntoa en käytä enään kun se ei edes toimi kunolla suunon laitteilla ja orux osaa kaikki anturit ja muutenkin hyvä karttojen kanssa kun kaikki karta käy ja dash!!!

Nostellaas vähä vanhaa mut jos jotakuta muuta kiinnostaa tälläset, ni ainakin intervals.icu palvelu pelaa hyvin omien lenkkien seuraamisee, eikä tartte pelätä ruutuvihkon häviämistä. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

En tiedä mitä noi kaikki tarkottaa, mutta oletko tsekannut Golden Cheetah sovelluksen? Mun tarpeeseen ihan liian monipuolinen, mutta piirtelee kivoja kuvia ja mä tykkään kivoista kuvista. 

EDIT: Jaa, hemskutti, tää ketju olikin niiltä ajoilta kun Väyrynen keksi tulen.

Muokattu: , käyttäjä: OJ
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.