Pete_R 0 Kirjoitettu 25. Lokakuuta 2018 On alkanut kiinnostamaan nuo cyclocrossit ja nyt kaipaisinkin kokeneempien suosituksia ja ohjenuoria ensimmäisen cyclocrossin hankintaan. Pyöräiltyä tulee aika paljon ympäri vuoden ja budjetti varmaan pyörii jossain max 1500€. Ennen kaikkea mitkä on ne ominaisuudet ja varusteet, jotka ainakin kannattaa ottaa huomioon? Jaa viesti Link to post Share on other sites
Sulo 16 Kirjoitettu 25. Lokakuuta 2018 Muutamia asioita alla, joita itse muistelen pähkäilleeni kesällä uutta jokapaikan mankelia hankkiessani. Tosin CC:n sijasta tuli hankittua fitness-malli, mukavampi olla pystymässä ja talvellakin pärjää mielestäni paremmin. Keulakulmakin sidettävämpi omaan makuun. Nastarenkaat mahtuvat pyörimään ja rapiksille on ruuvinreiät. Rungon koko Rungon/haarukan materiaali Jarrutyyppi Osien laadukkuus Kiinteiksi lisävarusteiksi: lukko, rapakaaret, jalka, pirikello, pinnoihin heijastintikkuja (vähintään) Nämä jäivät käyttöön: Cube SL Road SL grey´n´orange 59 cm, 2018 Cube Cubestand CMPT Kickstand Kryptonite Evolution Mini-5 SKS GERMANY Fender-Set Bluemels Olympic B42 black Radon Platform Pedals CNC Grip Cube Fritzz Grips Truvativ Hussefelt Riserbar Comp 40mm Rise, 31,8mm black Knog Oi Classic Bell Limited Edition 23.8mm - 31.8mm Büchel 3M Scotchlite Sekuclip Spoke Sticks (72 piece) Lisäksi vielä mahdollinen oikean lahkeen ongelma, hajoaa tai sotkeentuu. Itse olen korvannut lähes vastaavasta vanhemmasta fillarista isoimman rattaan piikittömällä "rattaalla", ei tarvitse pyykkipoikaa tai särmäriä. Pienemmän/pienempiä rattaita voi vaihtaa isommaksi tarpeen mukaan. Jaa viesti Link to post Share on other sites
El Duderino 79 Kirjoitettu 2. Marraskuuta 2018 Ei ne loivat kulmat mikään uusi keksintö ole ;) 1 Sulo reacted to this Jaa viesti Link to post Share on other sites