Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 20178 vuotta Kattelen että XXL:ssä olisi tarjouksessa 149 € naisten kolmivaihteinen BITS Classic 28 3 SPD LADY 17 -pyörä. Oliskohan kyseinen pyörä tai ylipäätään tuo merkki aivan susi? Kannattaisko mieluummin etsiä vastaavanhintainen pyörä käytettynä? Vaihteisto tuossa on Shimano Nexus 3-vaihde. https://xxl.fi/bits-classic-28-3-spd-lady-17-naisten-kaupunkipyora/p/1132109_1_style
Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 20178 vuotta Vähä riippuu tietty käyttötarkotuksesta, jos satunnaisesti ajaa jätskille/kaljalle ni varmaa se ja sama millane konkeli on alla, jos taas enemmä arkikäyttöö/työmatkaa ni varmaa vois olla sit järkevämpää ostaa vaikka laadukas käytetty? Ihan siis oma mielipide asiasta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään