Kattelen että XXL:ssä olisi tarjouksessa 149 € naisten kolmivaihteinen BITS Classic 28 3 SPD LADY 17 -pyörä. Oliskohan kyseinen pyörä tai ylipäätään tuo merkki aivan susi? Kannattaisko mieluummin etsiä vastaavanhintainen pyörä käytettynä? Vaihteisto tuossa on Shimano Nexus 3-vaihde.
https://xxl.fi/bits-classic-28-3-spd-lady-17-naisten-kaupunkipyora/p/1132109_1_style