Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Wordit ja pdf:t pitää aina muistaa muuttaa markdowniksi etukäteen ja tarkastaa ettei jäänyt ongelmia.
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Kirjoittaja Mä olen saanut oikaisuvaatimuksen jälkeen useamman kerran kommentin, että luin hätäisesti. 😗 chatgpt, grok tai clause kyseessä. Ihan kuin olisi ihminen.
Kirjoitettu 5 tuntia sitten5 h Tohon hommaan on NotebookLM. Se ettii vaan niistä mitä annat. Googlen paketissa
Kirjoitettu 5 tuntia sitten5 h Menee offariksi mutta kun komentaa agenttiarmeijaa mut sitten ajattelee että ton kohdan mä voin korjata ihan perinteisesti koodaamalla, claude laittaa het vastapalloon että looks like someone, assuming you, changed the code in file X. Was this accidental? Kiitos joo, ei ollut.
Kirjoitettu 18 minuuttia sitten18 min 6 tuntia sitten, MV kirjoitti:Wordit ja pdf:t pitää aina muistaa muuttaa markdowniksi etukäteen ja tarkastaa ettei jäänyt ongelmia.Piti kysyä tekoälyltä mitä tuo tarkoittaa 😀Muuntaminen ei näköjään ole ihan suoraviivaista. Joko edellyttää käsityötä tai editoriohjelmaa tai nettieditorin käyttöä. Ja minä en työtapauksissa voi noita editoreja käyttää koska en voi antaa niille näitä aineistoja tai ladata noita sovelluksia työkoneelle. Chatille voin koska niistä on meillä sellaiset versiot käytössä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään