Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vanheneminen

Featured Replies

Kirjoitettu

Wordit ja pdf:t pitää aina muistaa muuttaa markdowniksi etukäteen ja tarkastaa ettei jäänyt ongelmia.

• Viestejä 64
  • Katselut 2.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Musta olis mielenkiintoinen tutkimus että kuinka paljon pahaa on aiheuttanut tuollainen maailmanloppu-uutisointi. Kokonainen sukupolvi ollaan saatu menettämään usko tulevaan, jengi stressaa ja masentu

• Tiedän kokeilematta, että tuo 30 s yhdellä (heikommalla) jalalla seisomista toki vielä onnistuu näin 3 vuotta vajaa viiskymppisenä. Koen muutoinkin olevani hyvä tasapainoltani ja fyysiseltä kunnoltani

• Onko Erja Häkkisellä varmasti muistisairaus ? Minusta tuo on aika normaalia. Mulla alkaa katoamaan saksankieliset sanat. Lukeminen on helppoa, mutta yritäpä puhua tai kirjoittaa. Taatusti tuttua sanaa

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mä olen saanut oikaisuvaatimuksen jälkeen useamman kerran kommentin, että luin hätäisesti. 😗 chatgpt, grok tai clause kyseessä. Ihan kuin olisi ihminen.

Kirjoitettu

Menee offariksi mutta kun komentaa agenttiarmeijaa mut sitten ajattelee että ton kohdan mä voin korjata ihan perinteisesti koodaamalla, claude laittaa het vastapalloon että looks like someone, assuming you, changed the code in file X. Was this accidental? Kiitos joo, ei ollut.

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, MV kirjoitti:

Wordit ja pdf:t pitää aina muistaa muuttaa markdowniksi etukäteen ja tarkastaa ettei jäänyt ongelmia.

Piti kysyä tekoälyltä mitä tuo tarkoittaa 😀

Muuntaminen ei näköjään ole ihan suoraviivaista. Joko edellyttää käsityötä tai editoriohjelmaa tai nettieditorin käyttöä. Ja minä en työtapauksissa voi noita editoreja käyttää koska en voi antaa niille näitä aineistoja tai ladata noita sovelluksia työkoneelle. Chatille voin koska niistä on meillä sellaiset versiot käytössä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.