Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kyllä mä tulin siihen tulokseen, että duunin vaatimat tilaukset ovat "ei lasketa" -osastoa, vähän kun tupakkalakossa saa polttaa kännissä ja kasvissyöjä voi syödä lihaa jos on nälkä tai tekee oikein mieli tai on ulkomailla tai saa ilmaiseksi
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20241 vuosi Mä saatan kohta jo livetä. Pitäis tilata uudet nappikuulokkeet rikkoutuneiden tilalle. Katselin eilen kirjastossa Tekniikan Maailmaa ja siellä oli ollut sopivasti vertailu.
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Hehheh, muakin poltteli yks halpis-Casio... niinku kelloja ei olisi tarpeeksi.
Kirjoitettu 30. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Mä olen periaatteen mies, tarvitsen "retai therapy"-hengessä uuden kellon, kävin kivijalasta kysymässä ja se on toisessa Lahden kaupassa saatavissa. Menen maanantaina kattoon sieltä ja maksan sen kympin enemmän kun keskiseltä.
Kirjoitettu 30. Elokuuta, 20241 vuosi Nyt polttelee uusi tilaus näpeissä, lupasin käydä tekemässä maanantaina, jahka nyt vielä viikonlopun hölskyttelen palikoita kohilleen. Piti tehdä jo tänään...
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Ha, selvisin! Ostin tämän kivijalasta. 39e, sanoisin että hinta on aika kohdillaan. 10 vuoden paristo , 100m vesitiiviys ja kaikki normit herätykset, counterit ja ajanotot. AE-1500WH
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi Aika syvälle pääsee, tuohan kattaa koko järvisuomen Itse suosisin sellaista kuin max 1m. Auttaisi julmetusti tutkijoita pohjaanvajoamistapauksissa tapahtuman ajankohdan määritämisessä
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi Tilasin verkkokaupasta pari vipukytkintä, mutta tämän haasteen takia noudan ne kyseisen ketjun paikallisesta kivijalasta marketin lokeron sijaan No oli se kilvijalkaan toimittaminen myös ilmaista vs. 4.90€ automaattiin...
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 19 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Aika syvälle pääsee, tuohan kattaa koko järvisuomen Itse suosisin sellaista kuin max 1m. Auttaisi julmetusti tutkijoita pohjaanvajoamistapauksissa tapahtuman ajankohdan määritämisessä Niin 100m vesitiivis on sellanen millä voi nippa nappa uida. Nää on vähän outoja.. 100m on siis 10 ATM, esim. 50m vesitiivistä ei suositella uintiin, vaikka saattaa kestää sen.. Kellojen vesitiiviysluokitukset Ei merkintää, ei vesisuojattu = kello tulee suojata myös roiskevedeltä, se ei saa kastua. 1 ATM = pisarasuojattu: Kestää satunnaisia vesiroiskeita. 3 ATM = vesisuojattu, roiskevesitiivis: Kello on suojattu roiskevedeltä kuten sateelta, ei saa upottaa veteen, eikä käyttää uidessa tai saunassa. 5 ATM = rajoitetusti vesitiivis: Kelloa voidaan käyttää kosteissa olosuhteissa esim. pintavedessä. Periaattessa kestää uintia, mutta sitä ei suositella. Kestää suihkussa käynnin. 10 ATM = vesitiivis: soveltuu pintakäyttöön ja snorkkelisukellukseen, ei laitesukellukseen. 20 ATM = erikoisvesitiivis: soveltuu laitesukellukseen. Kelloa ei tule kuitenkaan käyttää syvyyksissä, joissa käytetään seoskaasuja kuten heliumia. 30 ATM = erikoisvesitiivis: soveltuu syväsukellukseen ja ammattimaiseen sukelluskäyttöön.
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi Joo mä olen pitänyt muistisääntönä vähentää yhden nollan. 100 m on = 10 m eli uima-altaassa uskaltaa sukeltaa sinne pohjaan 4 metriin.
Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja No nyt kävin hakemassa "sormijumppakuminauhat" Prismasta, enkä tilannut. Haaste on edelleen hanskassa... en ole edes hävinnyt toistaiseksi rahaa tässä. Loistavaa!
Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 20241 vuosi Kun tässä on vuosien varrella tilattu aika paljo kaikkea, se on ihan mahdoton yhtäkkiä lopettaa. Ja kun tartten esimerkisi hiusväriä, ei löydy kivijalasta ( tai ehkä, mutta hankala paikka Tampereen keskustassa ) ehdottomuus on muutenkin joka asiassa ei-hyvä, sanoisin että vähentää tätä tilaamista vaikka 75% niin se on jo tosi hyvä. Mulle iso asia on jo että "älä tilaa enää nukkeja"
Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja No nyt tuli sellanen välimuoto-tilaus... työkirjallisuutta oli vähän pakko tilata. Ei löytynyt paikallisesta kivijalasta. Yritän jatkaa haastetta siviilipuolella.
Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 20241 vuosi Mä tilasin eilen pyörään tankolaukun. En muistanut kun vasta nyt tän haasteen. Mutta puolustulseksi se, että laukkua ei ollut kivijaloissa. Olisin nimittäin mielelläni käynyt sovittamassa mahtuuko läppärini siihen vai ei. Läppärin leveys 32 cm ja laukun ilmoitettu leveys 31 cm. Mutta koska on kankainen ja 8 cm syvä, niin luulisi mahtuvan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään