Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20242 vuotta Laitetaas tämmönenkin tähän. Nykyisin elellään levottomia aikoja, sotaakin käydään, ja iltapaskat syöttävät jos jonkin näköistä pelottelua ja kauhuskenaarioita. Jon murhetta ja mieltä askarruttavaa, lähinnä yhteiskunnallisia, luonnonilmiö ja maailmarauhaan liittyviä asioita. Toki, myös naapurista voi avautua ja vähän mistä tahansa, jos siltä tuntuu.
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Tämä armeijan juttu nyt kyllä huolettaa, bajamaja! Jos Suomen puolustus rakentuu jatkossa bajamajan ympärille ja ryssä saa sen koordinaatit urkittua ja posauttaa laitoksen taivaan tuuliin, niin onhan se sota silloin auttamattomasti hävitty. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c74fdb7f-38f3-469b-aa8b-7d7b497a4c2a
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20242 vuotta Minua ihmetyttää joidenkin eliöiden muokkauskokeilut, joista olen viime aikoina lukenut orf-science-palstalla. Yksi mimmi tekee kokeita mykobakteerilla. Täähän on sellainen eliö, jolla ei ole solukalvoa. Se ei ole kovin herkkä antibiooteille ja osalle mykoista ei ole edes testausmenetelmää, niin et saa edes tietää, mikä vaiva on iskenyt. Mykoplasma pneumonie voidaan jäljittää. Eräs tyyppi sai tuon - hussikaan ei saanut häädettyä sitä pois. Mitähän kokeita kiinalaiset tekivät koronan aikaansaamiseksi ? Muka eläintorilta ja lepakoista levinnyt... Muokattu: 6. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Rouva sovittelee ostohousuja jalkaansa. Oli löytänyt Torresta jonkun 2023 kylän ytimeen valmistuneen kertsin kolmion kalustettuna "uskomattoman eduliseen hintaan" Taas joutuu vääntämään asioita. Perse.
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20242 vuotta Saako tätä sanoa ääneen ? Nainen isäntänä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/702edb11-7d8d-4ff5-abae-b5791ef6d0c6 Mutta, eläinten hyvinvointivalvonnassa taitaa olla aluekohtaisia eroja. Mäntsälässä annettiin tilaa yksin pitävälle isännälle (uudehko robonavetta) karjanpitokielto. Ainakin lypsyrobotti oli jäänyt pesemättä. Robotin peseminen ei ole edes eläinsuojelukysymys. Se liittyy maitohygienian ja meijeri ottaa näytteen joka toinen pv. Joten, miksi tuomari piti tätäkin raskauttavana tekijänä ? Tietämättömyyttäkö ? Naiset saavat tehdä karjatilalla lähes mitä vaan tai olla tekemättä, pääasia, että on ainakin yritetty. Koitapa tehdä muistutus valvovasta Ellistä. Muokattu: 23. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 20242 vuotta Ruotsin tunneliampumiseen liittyy läskipyörillä liikkuva 'jengi'. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pPgpOW/tva-gripna-efter-mordet-i-skarholmen
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 20242 vuotta Mä näin unta, että kaksi rakennustarkastajaa tuli yöllä ryöstökeikalle mun taloon. Onnistuin kopsauttamaan kummankin. Unien selittäjää kehiin.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta GREATOPPORTUNITIESARENOWHERE mä luen tuon aina NOWHERE, eikä NOW HERE. pitääkö olla huolissaan?
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta "mä luen tuon aina" - ikinä ( aiemmin) ole tommoinen sanahirviö tullu vastaan...
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta Toi onkin testi, kun luet sen enkuksi, niin luetko lopun NOWHERE "nouveer" vaiko NOW HERE "nau hier"?
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20242 vuotta valitsen vaihtoehdon "nowhere" 😄 Muokattu: 24. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu välilyönti
Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 20242 vuotta Taitaisi olla politiikkaan enemmänkin liittyvä. Poliisi ja kansanedustaja kulkee aseen kanssa ravintolassa, vieläpä äityy ammuskelemaankin. Luulisi jo ammattinsakin perusteella ymmärtävän ettei näin voi toimia.
Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 20251 vuosi Meidän naapuri laittoi tupansa myyntiin. Ollaan oltu naapureita tässä 25 vuotta ja nyt pitää miettiä millaisen rajanaapurin sitä tulee saamaan... Itse asiassa kun oikein aloin miettimään, että miks tää tuntuu niin erikoiselta, niin totesin, että mulla ei ole koskaan vaihtunut (merkittävä) naapuri tätä ennen... Ekat 20v asuin puutarhalla ja rajanaapureita oli paljon, mutta lapsuuden tärkeät naapurit pysyivät paikallaan. Sitten asuin muutaman vuoden isäukon kanssa siinä ihan kotikulmilla ja silloin kaikki naapurit pysyivät. Sen jälkeen asuttiin ex-tyttöystävän (nyk. vaimo) kanssa 6 vuotta rivarissa. Tuossa oli 2 talossa yhteensä 13 kämppää ja siitä toisesta talosta tais vaihtua sinä aikana yksi perhe, mutta eivät olleet enempää kuin moi-tuttuja. Kaikki muut pysyivät samoina. Ja nyt tässä talossa noi kaikki naapurit ovat pysyneet samoina tän 25 vuotta... Onkohan tää nyt uhka vai mahdollisuus? Pitääkö olla huolissaan?
Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 20251 vuosi 31 minuuttia sitten, concorde kirjoitti: Nyt pitää miettiä millaisen rajanaapurin sitä tulee saamaan... Onkohan tää nyt uhka vai mahdollisuus? Pitääkö olla huolissaan? Kaupat olis jo tehty, mutta kun se kuumin ostajakandidaatti miettii samaa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään