Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Mulla oli frendi joka tlas aina 2 pizzaa, kun sai ilmaisen kotiinkuljetuksen ja toki söi ne samantien.
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi 11 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Mä olen katsellut kun Prisman yhteydestä olevassa....tai siis olleesta pitseriasta tyypit syö siinä valtavan lautasen kokoista pizzaa, siis yhtenä ateriana ( eikä ole esimerkiksi mitään salaattia mukana, mun mielestä aterialle kuuluu myös salaatti). Mulle siinä olisi varmaan viikon syömiset. Monien prismojen yhteydessä on nykyään pizza&buffa niminen ravintola jossa saa paitsi pitsoja buffasta (kokilta voi toivoa myös just omilla täytteillä) niin myös muutamia eri "lämpimiä ruokia" sekä kohtalaisen kivan salaattipöydän antimia. Hanalimukin sekä kahvi taitaa kuulua hintaan. Jälkkäribuffa maksaa extraa. Samanlainen konsepti siis kuin Rax mutta mun mielestä aavistuksen laadukkaampi. En muista myöskään saako Raxissa toivoa itse täytteet eli siellä taitaa olla sitä mitä sattuu tulemaan. Pari kertaa olen pizza & buffassa käynyt mutta viimeksi just mietin, että oikeestaan rahallisesti mun kantsis vaan ostaa se yksi pitsa erikseen. Sen saa jollain reilulla kympillä sieltä kun buffa on ehkä n. 15 euroa. Toisaalta sit jäis salaatit syömättä.
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Mä söin RAXissa joskus 22 sliceä. Rahalle vastinetta, eli paha olo 😄
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi 15 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Mulla oli frendi joka tlas aina 2 pizzaa, kun sai ilmaisen kotiinkuljetuksen Kaveri teki Hämeenkyrössä tota samaa, kun asui jonkun 10km "keskustasta" metsässä ja kun baari-ilta oli lopuillaan, se tilas pari pitsaa paikallisesta ja ilmaisen kotiinkuljetuksen myötä hyppäs sen pizzamiehen kyytiin ja meni sillä kotiin taksin sijaan. Säästi kuulemma useamman kympin taksissa ja sai vielä pizzatkin 😄
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja ^Hah! Tää kyseinen kaveri teki Espoossa just tota samaa! Miehellä oli useampina iltoina "puuhapussi", mä sit joskus kysyin että mitä toi "puuhapussi" piti sisällään, niin 16 kaljaa. Mut tosi hyvä tyyppi, epäterveelliset ruokailutavat vaan. Muokattu: 18. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 7. Tammikuuta7. Tammi Kävin ennen joulua Pasilan Tripla-kauppakeskuksessa (Pasilan aseman vieressä) syömässä Wine & Burgers ravintolassa jota oli kovasti kehuttu. Hetkinen, oliko se tommi2 joka sanoi syöneensä siellä hiljattain jonkun maittavan 30 euron purilaisenkin. No oli miten oli, mun lounasaikaan lounashintaan ostamani smash-burger ja ranskalaiset ateria oli pettymys. Hampurilaisessa oli mielestäni aivan liikaa suolaa ja pihvi oli kyllä suht palanut. No se ehkä kuuluu smashin tyyliin, kun pihvi on niin ohut, sellainen letun pitsireunaa vastaava reuna niissä mutta se aivan mustaksi paistunutta. Ranskalaiset olivat sentään ihan hyviä ja tulivat kuumina. Kaverini söi jonkin toisen hampparin ja hän kertoi omansa olleen virheetön ja erittäin maistuva. Ehkä annan paikalle vielä toisen mahdollisuuden. Ja annoin palautetta suolaisuudesta kun maistuvuudesta kyseltiin. Ja sinänsä asiallisesti sanoivat kyllä tekevänsä minulle uuden jos haluan mutta siihen mulla ei ollut aikaa. Noin yleisesti lisähuomiona ravintoloiden ongelmista se, että valitettavan yleistä on tarjoilijoiden osaamattomuus/ajattelemattomuus vai mitä se nyt sitten ikinä onkaan. Siihen on jo tottunut, että Helsingissä joutuu kassalla ja tarjoilijan kanssa asioimaan useammin englanniksi kuin suomeksi, jos haluaa saada tilauksen tehtyä mutta se ärsyttää, että esim pääruokaa tuova tarjoilija ei älyä korjata samalla pienestä ahtaasta pöydästä pois tyhjäksi syötyjä alkuruoka/salaattilautasia. Asiakkaana sitten yrittää siirtää niitä johonkin nurkkaan tai nostaa takana olevalle toiselle ruokapöydälle kuten Wine Burgerissa vaikka kävi. Ja siellä viereisessä pöydässä oli korjaamatta edellisten asiakkaiden astiat edelleen vaikka he olivat lähteneet jo ennen kuin me saavuimme ja meillä oli vaikeuksia löytää paikkaa kun pöydissä oli joko asiakkaat tai niissä oli astiat korjaamatta. Ja tässä ravintolassa oli siis astioiden pöydistä korjaus eikä palautuspistettä asiakkaille. Toinen osaamattomuuteen/asenteeseen liittyvä juttu on se, että asiakkaana jos kuljet ravintolan käytävällä/pöytien välissä mennessäsi pöytään/vessaan/kassalle niin joudut väistelemään vastaan kiiruhtavaa tarjoilijaa hyppäämällä sivuun tms. Asian kuuluisi mennä toisinpäin ja tarjoilijan antaa asiakkaalle tietä ja tarjota sujuvaa kulkua. Mikä on ettei ravintolapäällikköä tai ravintolan omistajaa kiinnosta opettaa tällaisia perusasioita henkilökunnalleen jotka suuri osan asiakkaista osaisi itse tehdä tarjoilijoita tyylikkäämmin vailla minkäänlaista koulutusta tai kokemusta alalta. Vai onkohan sitä työvoimaa niin vaikea saada että jos menet työntekijääsi opastamaan niin se haistattaa paskat ja lähtee muualle. Muokattu: 7. Tammikuuta7. Tammi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 7. Tammikuuta7. Tammi Kirjoittaja Joo mä vedin sen kalliin. Oli hyvä, mut seuralainen joka söi lounasburgerin, ei kehunut. Kävin ite tänään Naughty Burgersissa, tai oikeastaan Huuvassa vetämässä Naughtyn double smashin. Söihän ton.
Kirjoitettu 8. Tammikuuta8. Tammi Aloin viikko sitten kokeilemaan Prisman kylmäkaapista löytynyttä pitakebabia. Siitä on pelkkä leipä, kastikepussi ja keko kypsiä lihaviipaleita (toivon mukaan liha). Näitä pitää trimmata sipulilla tms, jolloin tuo on varsin kelvollinen kahvileivän korvike. Tapasin ostaa aiemmin lihapiirakan silloin tällöin, mutta maininta 6 % vai oliko grammaa sianlihaa herätti ihmetystä. Kebabissa +70 grammaa lihaa.
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Kirjoittaja Jaha, kai se olis aika pistää kesän bursat listaus paremmuusjärjestyksessä:Allas pool bar/ Seaside Grill , HkiPuisto, TreFriends & brgrs, Lahti/EspooBarot's, LahtiNaughty burger, LahtiKommodori, LahtiWine & Cafe Jokiranta, AsikkalaAlan miehet ja naiset tunnistavat ketjuburgerien tason listasta ja voivat päätellä siitä jotain, missä tasolla liikutaan yllä ja alla näiden. Makuasioita, mutta Lahes ei vaan osata. Annoskoko on tärkeämpi kuin maku. Mä oikeesti yhdessä vaiheessa luulin että mä olen kotiruoalla siirtänyt makuaistia perätilaan siten että kaikki raflaruoka vaan maistuu oudolta, mutta Hesasta löytyy välillä hyvää ruokaa (on paljon moittimistakin) ja vaikka Italiassa kaikki on pääsääntöisesti hyvää. Vetäkää tosta haluamanne snobi-kertoimet allekirjoittaneelle, mut kyl roskaruoankin pitää maistua ja varsinkin gourmetburgerin. Listan kallein on tokavika.
Kirjoitettu 59 minuuttia sitten59 min Lahdessa oli aikoinaan Rautatienkadun alkupäässä kebabmesta ihan viimoisen jälkeen. Pitäjänä Niilo Valtari. Mausteet oli kyllä kohdillaan.
Kirjoitettu 23 minuuttia sitten23 min Kirjoittaja Joo, se taisi olla yksi ensimmäisiä. Muistan kun yksi jätkä selitti että ruokailun jälkeen piti auton tuulettimella puhaltaa jäähdytystä suuhun. Söin viimeksi 80-luvulla (kuinka kauan ollut aukikaan..), mutta silloin pidin että tosi hyvä. Pienellä googletuksella paljastui Lahden kansallisruoan, lihamukin, keksijäksi
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään