Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sääkeskustelut

Featured Replies

• Viestejä 1.7k
  • Katselut 116.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kyllä on kylmä viima! Meinaan pömpelistä eteisessä. Pallit huurussa jos vähääkään kovemmalle yrittää laittaa. Parempi pitää pientä tuulenvirettä vain päällä. Eli joo, toi viilennin toimii saakelin saa

• Vaikuttaa itsellekin konehommilta töiden jälkeen... Vesan kommentista tulee mieleen tämä klassikko...  

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^Jätkä on salaa livahtanut Espanjaan....  täällä on sohjoa niin että hirvittää, melkonen kaaos, paloautot menee, autoja työnnellään ojista. Aamusella heitin vaimon töihin, niin joku hyvin syönyt nainen oli juuttunut penkkaan ja sillä oli 2 äijää työntämässä... meillä oli vihreet valot niin väkisin yritti alle, renkaat suti tyhjää ja monttu auki katto vaan meitä. Siinä kun olisi päässyt irti niin päin olisi pamauttanut. Pistää miettimään että mitä tuokin edes ajatteli tossa. Ei varmaan mitään, jäänyt jouluateria päälle. 

Kirjoitettu

Onneksi ei tartte lähteä pyörällä minnekään. Pitänee kävelylle laittaa ne irtonastajutut kenkiin, paitsi oli reitti lintupaikalleni aurattu niin että maata näkyvissä.
Isot tiet lienee sulia, mutta on siellä kyllä ankeen näköstä.

Ja just äskön Aamulehden "Sihto" oli piirtäny mies kolaa naama punasena lunta, kaveri vieressä miettii että saa nähdä tuleeko valkoinen joulu. Niinpä.
Ja Foreca on laatinut sääennusteen ensi tammikuusta. Se voi olla ihan mitä vaan. +10 astetta  ja sataa voi olla jouluna, tai juhannuksena.

Kirjoitettu

Mitä ihmettä, -0,4 ja maahan on laskeutunut ohuen ohut valkoinen huntu ja lisää kevyttä puuteria näyttäisi tulevan. Meille on tulossa valkoinen joulu, jollei tuo sitten ehdi tuosta muuttua :)

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Komeat puuterilumet ja -2. Kaupasta tultaessa piti pysähtyä postilaatikolle, mutta kiesi puski yllättäen suoraan liki naapurin rodopuskaan asti. Nastarenkaat on 1 kk vanhat.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Tänään on ehkä liukkainta mitä olen ikinä kokenut. Tää tänään tullut lumi jään päällä. Eilen levitetty hiekoitushiekka uponnut kaikki sinne jään sisään. Kaaduinkin ekan kerran moneen vuoteen kun lapio kädessä olin menossa hakee hiekoituslaatikosta lisää hiekkaa. Koiran kanssa hetkeä aiemmin alamäessä lähti yhtäkkiä luisumaan ja liu'uin vauhti koko ajan kiihtyen reilun 5 metriä ennen kuin jään sijaan oli uuden lumen alla vanhempaa lunta mikä pysäytti vauhdit. Mulla ei siis ole nastakenkiä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
1 tunti sitten, Densen kirjoitti:

Koiran kanssa...

Mulla ei siis ole nastakenkiä.

Virhe! 

10 punnerrusta!

:D

Kirjoitettu

Mulla kävi joku aivopieru, kun ostin nastakengät. Funtsin että varmaan juoksen niiden kanssa ja ostin sellaset mallia "kesälenkkarit". Nehän onkin mukavan vilpoiset sitten talvipakkasilla.... onneksi saan kahdet sukat tonne nippa nappa. 

Kirjoitettu

Melkein sama sää, mut tosta melkein puolen metrin hangesta riittää sulattamista. Veikkaan että keväällä lähtee vasta. 

Nastakengät puri ja koiran kanssa kävely oli ihan ookoo tosin metsäosuus kutistui, kun ei ollut kunnon polkuja. Metsään siirtyminen vaikeutuu latujen takia, mikä taas näkyy kävijöiden määrässä, mikä taas näkyy polujen kunnossa. Näkyvät tehnee Nikkilään ulkoilutien, missä on latu ja kävely rinnakkain (fillarille ei liene kuitenkaan sijaa ainakaan virallisesti). Toivoa vaan sopii että moinen yhteiselo laajenee muuallekin. 

Kirjoitettu
53 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Näkyvät tehnee Nikkilään ulkoilutien, missä on latu ja kävely rinnakkain (fillarille ei liene kuitenkaan sijaa ainakaan virallisesti). Toivoa vaan sopii että moinen yhteiselo laajenee muuallekin. 

Oletko kulkenut Liipolan ali menevän tunnelin suun yläpuolista kelviä/polkua, siis Apilakatua kohti ?   Lohjalla on peruslunta max 10 cm plus vallit. Mä olen tyytyväinen.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.