Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta Photo olisi kiva ylläri Eikä mun ei tartte valehdella tuloksissa, enkä edes osaisi. Muokattu: 27. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta Töistä lähtiessä n. klo 22 ilmamittari näytti +20, tätä on odotettu koko saatanan syksyn jälkeen, yli kylmän talven ja jäisen pitkän keväänkin vielä. Lyhyt vaateparsi ilman takkia riittänee huomenna. KESÄ!
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20242 vuotta Yölläkin oli pysynyt kympin yläpuolella (+11). Puolipilvinen taivas ja tuuli meren puolelta, päivälämpö jäänee selvästi ennustetun alapuolelle. Vaivaiset 18 astetta näyttäisi olevan.
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20242 vuotta Tänään mittari näytti +26 astetta, kun kapusin uimatikkaita ylös joskus ilta 6 ja 7 välillä
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ nyt on oikeesti ignore-hylky lähellä. EI OLE noin lämmintä vettä missään ( paitsi uimahallissa ehkä). Mittaris on rikki, usko nyt hyvä ihminen, tai sitten on näössä vikaa, hae ne lukulasit ja katso uudelleen. Ilman lämpötila on nyt +26 astetta, ei veden. Varsinkaan meriveden. Niin ja huomena vesi on 27 astetta ja viikonloppuna 30 astetta... Muokattu: 28. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20242 vuotta 26 alkaa olla ne tyypilliset maksimit, sama kuin Torressa Välimeressä viime LOKAKUUSSA, mutta muistelisin, että enkka meillä olisi ollut 28 tuntumassa, viime- tai edelliskesänä, koska niitä hirmuhelteitä nyt sitten olikaan. Meinasin laittaa vettä termaripulloon ja laskea sisällön jäähtymiselle käppyrän ajan funktiona, jotta voit itse mitata kalibroidulla mittavälineellä sisällön lämpötilan. Pulmaksi tuli kuitenkin ettei mun termareissa ole sertifikattia matkassa, josta selviäisi sen todellinen eristävyys. Airam käyttänee tupla lasipulloa ja "tyhjiötä", mutta minkä tasoista? Testeissäkään tuo ei oikein ole pärjännyt. Sitten on tietenkin se pullon heikoin kohta, eli korkin eristävyys, joka voi olla ihan mitä tahansa. Toinen pulma on toimitusketjun aikaiset lämpötilavaihtelut, joka tekee asiasta ei nyt mahdotonta, mutta äärettömän monimutkaisen. Mukaan lähetykseen pitäisi sitten laittaa jokin lämpötilatallennin keräämään dataa, eikä siinä vielä kaikki, sitten pitäisi vielä kyhätä jokin laskentakaava arvioimaan kuljetuksen aikana olosuhteista johtuneita muutoksia sisällön lämpötllan suhteen, joka voi laskea, tai jopa nousta! Muokattu: 28. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20242 vuotta Jopotuisen lillumo taitaa olla matalahko kalliomalja suojaisessa aurinkoisessa poukamassa. Lämpötilojen vuoksi tuollaista arvelisin, ei tainnut mennä pahasti ketuille?
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ sitähän mä olen myös ehdottanut että jotain ihan muuta kun oikeesti meressä. Ei se merivesi nyt kuumempaa ole kun päivälämpötila. Loukonlahden järven poukamassa vesi ehkä 17 asteista. Mikä ihme sua jopo vaivaa, ei tämä ole kilpailu että meidän rannassa kipossa on näin lämmintä vettä, ei se ole mikään pätemisen asia vaan lähinnä säälittävää ( semminkin kun olen luuseri itekin ) - siten voisi olla että miten viileessä vedessä pystyt uimaan kilometrin. Mikäs on sun jopo ennätys yhtämittaisessa fillarilenkissä tai vuosikilometreissä? ( pakko) Muokattu: 29. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20242 vuotta Kyllähän tuolla ulapoillakin olen purkkarin lokista pannut merkille tyynien hellejaksojen aikana +24 asteen lukemia. Tänään ei ollut niin lämmintä kuin eilen, +25 astetta näytti mittari. Ei se nyt niin ihmeellistä ole, eikä siitä kannata hernettä sieraimeensa
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20242 vuotta Siinä purnukassa voi olla, mä nyt oikeesti pyydän että lopeta toi lässyttely. Keskity vaikka ilmalämpötilaan. Ei ole herneilyä, vaan sulla on mittari epäkunnossa tai sitten näkö. Jos tää jatkuu niin oot pois silmistä, pois mielestä. tai sulla on ilmeisesti kova halu ignore-listalle, kyllä se järjestyy... Muokattu: 29. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Tänään oli kyllä Näsijärvenkin vesi lämmintä, mutta jätän asteet mainitsematta... 😀
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20242 vuotta Helsingin Lauttasaaressa oli eilen (vai toissapäivänä) mitattu yhdellä uimarannalla 24,4. Ihan virallinen mittaus, ja tuskin oli mittari rikki. Joten eivät nuo nyt niin tavattomia lukemia ole.
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20242 vuotta No, meidän ankkalammessa nyt hetken hiljaisuus. Mutsi kutsui 90v bileisiinsä ja käski käydä A-marketin kautta kitsastelematta ja niin, että auton kuraläpät siten maata viistää. Oli huoli jos vieraat sen tähden alkavat häipyä tai omiaan... It's party time Meidän mami pistääkin aina paremmaksi kuin muiden mamit Reissussa saattaa nyt sitten mennä päivä jos toinenkin... Muokattu: 29. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään