Kirjoitettu 5. Toukokuuta5. Touko Lähdettiin jo toissa päivänä kylmyyttä pakoon kaukolämmön kupeeseen.Loppuviikosta uusi startti kesaäkauteen?
Kirjoitettu 6. Toukokuuta6. Touko Omasta näkökulmasta kivaa säätä luvassa seuraavaksi 10 päiväksi eteläiseen Suomeen. Tänään vain 12 astetta mutta sitten seuraavat päivät poutaa ja 15-16 astetta. Tuossa 16-22 asteen lukemissa kun pysyisi koko kesän niin olisi täydellistä. Ihanne 20. Ainoastaan niinä päivinä jos menee uimaan / rannalle sais olla sen reilu 25 astetta jotta vedestä pois tullessaan ei olisi kylmissään.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta6. Touko Ihmisen mukavuusalue on yllättävän pieni ja kaikilla vähän eri. Harvalla se on kuitenkaan oikea, eli sama kun mulla.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta6. Touko 35 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:Ihmisen mukavuusalue on yllättävän pieni ja kaikilla vähän eri. Harvalla se on kuitenkaan oikea, eli sama kun mulla.Lahdessa tasapaino ? Taidankin muuttaa takaisin.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta6. Touko Maailman origo on Lahes. Ainakin lahtelaisten mielestä. Täällä voi hiihtää ja .. ja... no hiihtää.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta6. Touko Mä oon monesti miettinyt että jos Lahes asuis siinä assan kupeessa ja kävis töissä Pasilassa assan kupeessa, niin työmatka kestäisi sen noin 45 min nopeella junalla. Ei paha, mut toki kallista kun perskule, kun kotimatkalla pitäisi vähintään 2 tuoppia imuroida naamariin. Ainakin ennenvanhaan ton ajan sai hyvinkin tuhlattua jopa Helsingin sisäisessä, puhumattakaan jos jonnekkin Esbo-cityyn lähti vähänkään sivummalle.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta7. Touko Eikös nuo nyt karkota henkilöautot sieltä liikennekeskuksen ympäriltä ja tuo tilalle juottoloita?
Kirjoitettu 7. Toukokuuta7. Touko Ohos, aikas pakkanen on ollut yöllä, kun veneen pilssi oli umpijäässä.Ahvenetkin antavat vielä tovin odotella, nyt oli puolen kymmentä isia 400..500 g Särkeä ja jokunen pienempi. Nämä tulevat aina hieman ennen Ahventa. Veden tarttis lämmetä vielä asteen tai pari.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta7. Touko 46 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:Eikös nuo nyt karkota henkilöautot sieltä liikennekeskuksen ympäriltä ja tuo tilalle juottoloita?Ajatus varmaan olisi. Nyt pääsee mukavasti sitten tavarapyörällä pienpanimo-oluen ääreen tai soijalatelle. Ketähän varten tuota Hesalan keskustaa tehdään vaikea-autoiltavaksi? Eihän siellä vissiin saa käyttää nastakumejakaan (laulussakin laulettiin: "Olen niin onneton, ei autossani ole edes nastoja talvella"). Jokuhan tätä ajaa, kuka ja miksi? Onko se joku idealisti vaan, vai vanhan rahan osakeomistaja, jolla katupöly narskuu ikävästi kultahampaiden välissä?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään