Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Politiikkakeskustelu - Ainut ja oikea ketju aiheelle.

Featured Replies

Kirjoitettu

Nyt käydään Instassa kovaa taistelua mun sielusta... lähes pelkkiä poliittisia syötteitä. Kaikkea. Tyhmänä olen noita lueskellut ja voi niinkun kokonaisuutena sanoa että on kyllä masentavia tekstejä. Hirveetä nokittelua ja loanheittoa. Melkein kun olisi fillarifoorumilla. Kuka järkevä edes äänestää ketään noista? Ja toi porukka päättää meidän asioista. Ei saatana...

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 170.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Tanska voisi vaikka sulkea merialueensa kaikilta ei-ystävällisiltä tahoilta.

• ^^  Mä uskon vahvasti siihen, että yksilöllä on vastuu omasta itsestään, eikä sitä voi sysätä yhteiskunnalle kovin heppoisin perustein.  Nuoruudessa olis ollut monesti helppo heittäytyä laiskaksi ja v

• Meni Venezuelan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ilmeisesti tuota samaa on tehty firmojen juhlissa iät ajat (Tyyliin "veikkauksia, kuka panee ketäkin tänään illalla") , mutta sillä ei ole ole ollut noin hienoa nimeä, saati että se olisi kirjattu johonkin 😉

Kirjoitettu
1 tunti sitten, concorde kirjoitti:

Kyllä pitää myöntää, että juuri tuota syytä sossudemareiden kokouksen keskeyttämiselle en olisi itse osannut arvata. 😄

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/707580649_1459604062846144_8354128846148391180_n.jpg?stp=dst-jpg_p526x296_tt6&_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=lzwyrujOwDIQ7kNvwG2Dj6s&_nc_oc=Adr3TdW9TUjM1Lwni0yHuzP3AY4_XpjtO7X9n5jvTe6Tpiq6usu0t3TTLrZ7TUlNyNo&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&_nc_gid=icquKSjaSmlywkurjN8d4g&_nc_ss=7a2a8&oh=00_Af5Ojh9EFyC9vc_QwizNgSgFx-Wv5hd5S10igiCTagR9FA&oe=6A19BEA5

Ehdotan, että kukin sukupuoli pitää omat iltajuhlansa, koska aika ei riitä kattavaan vaikutusarviointiin.

Kirjoitettu

Tervetuloa nykyaikaan. Meillä oli tyhy-päivä tänään ja kyllä siinä oli turvallisen tilan säännöt ekana. En uskaltanut tuijottaa Pekan reisiä, vaikka oli shortsit sillä...

Kirjoitettu

Mähän oon ollu edellä aikaani kun ole skipannut iltajuhlat ja kännännyt yksin huoneessa.

Mun ego on kuitenkin liian iso mihinkään nykyiseen sukupuoleen

Kirjoitettu

^Tämä. Jutussa "Suomalaisten on lähes mahdotonta vaikuttaa demokraattiseen päätöksen­tekoon, kertoo tuore tutkimus." Tämän takia en jaksa äänestää. Ei mitään väliä, ei mikää muutu. Kansanedustaja, paskan marjat, suojatyöntekijä-huijari olisi parempi nimitys tuolle paskasakille. Tässähän alkaa tulla jo sanat Irwinin uuteen levyyn !!!!

Kirjoitettu

Yle on kovin innostunut nostamaan oikeistolaisesti ajattelevia tapetille. Valikointi ihmetyttää siinä mielessä, että yle on valtion puulaaki. Milloin on äärivasemmistön pöyhimisen vuoro ? 80-luvulla Turun yliopiston ilmoitustaululla ilmoitettiin akateemisen sosialistiseuran koulutustilaisuudesta. Puhujana näytti olevan samaisen yliopiston professori. En muista, tapahtuiko agitaatio yliopiston tiloissa.

Kirjoitettu

Kai se on yliopistomaailmassa mitä yliopistoa katsoo.. AI heitti tälläsen

Ryhmä

Stereotypia

Tutkimusnäyttö

Teekkarit

Keskusta–oikeisto, teknokraattinen

Osittain totta

Kauppatieteilijät

Selvästi markkinamyönteinen, kokoomuslainen

Melko hyvin tutkimuksen tukema

Humanistit

Vasemmistolainen, vihreä

Yhteiskuntatieteilijät

Vasemmistoliberaali

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.