Kirjoitettu 23. Toukokuuta23. Touko Nyt käydään Instassa kovaa taistelua mun sielusta... lähes pelkkiä poliittisia syötteitä. Kaikkea. Tyhmänä olen noita lueskellut ja voi niinkun kokonaisuutena sanoa että on kyllä masentavia tekstejä. Hirveetä nokittelua ja loanheittoa. Melkein kun olisi fillarifoorumilla. Kuka järkevä edes äänestää ketään noista? Ja toi porukka päättää meidän asioista. Ei saatana...
Kirjoitettu 25. Toukokuuta25. Touko Kyllä pitää myöntää, että juuri tuota syytä sossudemareiden kokouksen keskeyttämiselle en olisi itse osannut arvata. 😄
Kirjoitettu 25. Toukokuuta25. Touko Ilmeisesti tuota samaa on tehty firmojen juhlissa iät ajat (Tyyliin "veikkauksia, kuka panee ketäkin tänään illalla") , mutta sillä ei ole ole ollut noin hienoa nimeä, saati että se olisi kirjattu johonkin 😉
Kirjoitettu 25. Toukokuuta25. Touko 1 tunti sitten, concorde kirjoitti:Kyllä pitää myöntää, että juuri tuota syytä sossudemareiden kokouksen keskeyttämiselle en olisi itse osannut arvata. 😄Ehdotan, että kukin sukupuoli pitää omat iltajuhlansa, koska aika ei riitä kattavaan vaikutusarviointiin.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta25. Touko Tervetuloa nykyaikaan. Meillä oli tyhy-päivä tänään ja kyllä siinä oli turvallisen tilan säännöt ekana. En uskaltanut tuijottaa Pekan reisiä, vaikka oli shortsit sillä...
Kirjoitettu 25. Toukokuuta25. Touko Mähän oon ollu edellä aikaani kun ole skipannut iltajuhlat ja kännännyt yksin huoneessa.Mun ego on kuitenkin liian iso mihinkään nykyiseen sukupuoleen
Kirjoitettu Tiistai klo 11:122 vrk Voitaisko yhessä sopia, että Venäjä-yhteyksissä media ei käyttäisi sanaa "puolustusmenot"? Muokattu: Tiistai klo 11:132 vrk, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu Eilen 08:351 vrk Eipä yllättänyt; päättäjät ärtyvät, kun ihmiset yrittävät puolustaa lähipalveluitaan
Kirjoitettu Eilen 10:071 vrk ^Tämä. Jutussa "Suomalaisten on lähes mahdotonta vaikuttaa demokraattiseen päätöksentekoon, kertoo tuore tutkimus." Tämän takia en jaksa äänestää. Ei mitään väliä, ei mikää muutu. Kansanedustaja, paskan marjat, suojatyöntekijä-huijari olisi parempi nimitys tuolle paskasakille. Tässähän alkaa tulla jo sanat Irwinin uuteen levyyn !!!!
Kirjoitettu Eilen 11:441 vrk Kansalaisaloite tulille. Siirrymme sveitsiläiseen hallitusmuotoon ja todelliseen kansanvaltaan.
Kirjoitettu Eilen 12:271 vrk Kaliforniassakin kuulema aika pienistäkin jutuista on kansanäänestys. Näin mm. kannabis saatiin lailliseksi.
Kirjoitettu 12 tuntia sitten12 h Yle on kovin innostunut nostamaan oikeistolaisesti ajattelevia tapetille. Valikointi ihmetyttää siinä mielessä, että yle on valtion puulaaki. Milloin on äärivasemmistön pöyhimisen vuoro ? 80-luvulla Turun yliopiston ilmoitustaululla ilmoitettiin akateemisen sosialistiseuran koulutustilaisuudesta. Puhujana näytti olevan samaisen yliopiston professori. En muista, tapahtuiko agitaatio yliopiston tiloissa.
Kirjoitettu 11 tuntia sitten11 h Kai se on yliopistomaailmassa mitä yliopistoa katsoo.. AI heitti tälläsen RyhmäStereotypiaTutkimusnäyttöTeekkaritKeskusta–oikeisto, teknokraattinenOsittain tottaKauppatieteilijätSelvästi markkinamyönteinen, kokoomuslainenMelko hyvin tutkimuksen tukemaHumanistitVasemmistolainen, vihreäMelko hyvin tutkimuksen tukemaYhteiskuntatieteilijätVasemmistoliberaaliMelko hyvin tutkimuksen tukema
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h 3.6.2026 klo 14.44, alpensau kirjoitti:Kansalaisaloite tulille. Siirrymme sveitsiläiseen hallitusmuotoon ja todelliseen kansanvaltaan.Nyt ne äänestävät kansalaisaloitteesta, jolla väkiluvun nousu yli 10 miljoonan estettäisiin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään