Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi Napsahti tänään fillaroimaan lähtiessä pyöräilylaseistani kehykset tuosta silmien välistä poikki kun tarttui toinen sanka jonnekin kypärän muoveihin kiinni, ajoin sitten silmät vettä valuen Lidliin kun muistin että täällä oli mainostettu fillari kamaa, ostin nuo vaihdettavilla linsseillä olevat lasit, saas nähdä kestääkö yhtä kauan kuin Bilteman vastaavat ( 5 tai 6 vuotta ), kokoja ilmeisesti vain yksi ja nuo on mallia kapeat, itse olen suht pieni päinen ja on napakka istuvuus. Kierrätysmuovista vissiin tehty ainakin paketin mukaan ja 3 vuoden takuu, pitää yrittää säilyttää kuitti niin saa säästettyä 5,99 jos sattuu hajoamaan kesällä 2028 😄
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Lildin kuitin kun ottaa sähköisenä, se on sovelluksessa nähtävänä tai sen voi tallentaa kuvana. Paperisissa kuiteissa tehksti on kovin katoavaista.
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi Ai kuvan kuitista voi tallentaa tuonne sovellukseen? mitenkäs se tapahtuu kun en löydä omasta ainakaan mitään mistä voisi tallentaa kuvaa tuonne. Vitsi että sitä on tyhmä.... tarkoitit tietysti että sen digikuitin voi tallentaa kuvana, jep jep. Pitää yrittää pärjätä tuon paperikuitin kanssa kun en ikinä muista käyttää tuota sovellusta kassalla. Muokattu: 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Nickname
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kun kuitti on näytöllä, oikeasta yläkulmasta kolme pistettä ja lataa. Tän huomasin vasta viime viikolla, joku uus ominaisuus. Kuva latautuu mulla ainakin kuvat kansioon. Sovelluksessa digitaaliset kuitit säilyy varmaan ikuisesti. Lisäksi kun kuva kuitista on talle-nimisessä paikassa, sen voi google translatorin avulla muuttaa tekstiksi jos haluaa liittää ostokset selitteenä taloushallinto-taulukkoon. Muokattu: 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Ostiko kukaan sitä momenttiväännintä? Miltä vaikuttaa? Itsehän en tarvitse kun olen joskus pienen vääntimen ostanut.
Kirjoitettu 11. Elokuuta, 202511. Elo Kirjoittaja Taas on tavanomaist fillarisälää tulossa myyntiin 14.8. alkaen.
Kirjoitettu 13. Elokuuta, 202513. Elo ^ Tuollahan olis nyt sukat, sadeviitta fillarille ja teline luurille.
Kirjoitettu 13. Elokuuta, 202513. Elo 4 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: ^ Tuollahan olis nyt sukat, sadeviitta fillarille ja teline luurille. Suosittelen suhtautumaan ISOLLA varauksella noihin halpoihin puhelintelineisiin, mulla oli yks Halpa-hallista ostettu ja siitä putos puhelin kesken ajon, onneksi puhelin oli mallia ydinräjähdyksen kestävä Catepillar kopio niin tuli vain kuoreen pieni vekki.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään