Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko Kirjoittaja ^No sanos muuta. Mulla oli äsken yksi "makaa sohvalla" teams kokous ja tiukkaa harkintaa nyt sit jaksaako enää mitään muuta tänään. Piti lähtee ajamaan, tai ainakin nostaa puntteja. Mutta ei nyt härreguud sentään sekä puntteja että ajoa. Josko kumpaakaan.Edit: Arpa kääntyi punttien puolelle. Joten romut taas olkkariin kohta ja eiku palapäivää vääntämään! Muokattu: 20. Toukokuuta20. Touko, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko Jatkan reissukamojen huoltoa. Levittelin ne jo pihalle kuivumaan ja pesin kumilautan. Kohta ne pitäis tunkea takas niihin pieniin säilytys phusseihinsa. Kumilautta sen sijaan pääsee seinälle pulleana, en pidä ajatuksesta säilöä tämmöistä kuljetusrepussaan. Riipparin hyönteisverkkoa pitää paikata, siihen tuli pikku repeämä ja äkkiä ötökät löytää siitä tiensä mun seuraksi.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko 6 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:^Nuorena sitä jaksaa! Tossa olis mun kuukauden hommat 😁No paskat minä Motonettiin autoasioille pääsin saati bikeparkkiin ajamaan kun rouva meni autolla(ni!) ensin hierojalle ja sitten lähti pojan kanssa uimaan. Sen salitreenin sentään tein mitä olin suunnitellut ja vaihdoin nyt sitten siihen alamäkipyörään renkaat (eturengas siirtyi taakse ja eteen tuli uusi rengas).
Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko Ainiin mitä teen seuravaksi. Ajattelin juoda oluen ja syödä sipsiä. Saatan myös heittää dartsia.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta25. Touko Yllättävän pitkään jatkuneen nukkumatin vierailun jäljiltä aamiainen kahveineen suoritettu. Nyt pitäisi lähteä kauppareissulle.
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta6. Heinä Kirjoittaja Laitan läppärin kiinni ja otan lasin käteen ja painun sohvalle katsomaan televiisiosta trikoohousuisia sheivattuja miehiä. Uuuh... Muokattu: 6. Heinäkuuta6. Heinä, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta22. Heinä Aamulla käyn noukkimassa nuorison kyytiin. Appiukon hautajaiset lauantaina.
Kirjoitettu Sunnuntai klo 20:202 vrk Loma loppuu, yöeläjäksi pitäisi ryhtyä huomenna suolakaivoksella.
Kirjoitettu Eilen 07:211 vrk Kirjoittaja Pitäs lähtee kohtapuoliin perzettä esittelee lekurille. Hehkeetä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään