Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mielipiteitä erilaisista asioista lyhyesti

Featured Replies

• Viestejä 972
  • Katselut 84.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Talvi on hanurista. Lyhyt oma mielipide.

• Piti pyytää ChatGPT:n versio tästä miehestä:  

• Mielestäni "banaanisaaret -topic" on hyvä lisäys, selvästi esille miksi joku nimimerkki on bännätty, ei tarvitse kenenkään kysellä, napista ja jupista jälkikäteen, loistavaa. 👍

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kas, en edes tiennyt että ovat finaalissa. Löin 20e vetoa voiton puolesta.

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Mä kuulin mutta en katsonut, kun lineaarisesta maksuttomasta telkasta ei näkynyt meillä.

Aamulla kuulin toki tuloksen.

Lauantaina kylässä ylppärijuhlissa jotkut kohkas kanssa päivän jalkapallopelistä. Kysyin onko joku tärkeäkin peli (tiesin kaverin Arsenalin kannattajaksi) ja nämä vastasi vain, että onhan se. En jaksanut kysellä enempää mutta seuraavana päivänä kuulin notta mestarien liigan finaalista oli kyse. Ei sekään olis tainnut näkyä mun kanavilta enkä tiennyt,.että jo finaaleita pelattiin 😀

Ainoa mistä olen edes ihan vähän kärryillä jalkapallon osalta on Saksan bundesliga, koska olen erehtynyt lupautumaan mukaan sen fantasy-veikkausliigaan. Ihan olemattomalla tietopohjalla valitsen muutamassa minuutissa joukkueen ja yllätys yllätys hävisin tän kauden muille. Nekään pelit ei näy mun telkkarista mutta kerran vuodessa käyn paikan päällä pelireissulla 😀

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

Kerrostaloasumisen hyötyjä ettei tarvitse tämän kokoluokan matseja katsoa livenä, tarkastaa vain tilanteen aina kun huuto yltyy.

Tosin olisihan ne naapurit voineet olla Die Mannschaft -faneja. Tai niin kuin joskus kauan sitten naapurissa asui ilves -fani.

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, MV kirjoitti:

Kerrostaloasumisen hyötyjä ettei tarvitse tämän kokoluokan matseja katsoa livenä, tarkastaa vain tilanteen aina kun huuto yltyy.

Tosin olisihan ne naapurit voineet olla Die Mannschaft -faneja. Tai niin kuin joskus kauan sitten naapurissa asui ilves -fani.

Töipaikalla on muutama "Tammereen Ilveen" kannattajia. Asia selvisi kun kysyin frman intranetsissä asiasta ja heti tuli muutama korjaaja, että se on "Tampereen Ilveksen".

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Veljekset kun kivekset. Tais olla täälläkin Ilvesten kannattaja... niinku Tamperestissa sanotaan että se on hianoo nääs ku kiakkokaukalos voi nährä ilvekse.

Pitäs keksii joku uus laji taas kun kiekossa ei tuu välttis mestaruutta, eukonkannonkin voittaa virolaiset jne.

Kirjoitettu

Palsta on aavistuksen "köyhempi" kun Tempokisu on näköjään poistunut täältä lopullisesti. Paljon tuubaa kirjoitteli mutta toi se kuitenkin sisältöä tänne aikalailla. Mun puolesta olis saanut jatkaa höpinöitä täällä kyllä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Aika kaksiteräinen miekka oli musta. Toi toki pöhinää, mutta oli myös äärirasittava ja itseä vitutti kun huokui itsetuhoisuutta, mikä pisti aina miettimään et tarvisko tosta jo ilmoittaa jonnekin. No, jokuhan sen huoli-ilmoituksen oli vissiin tehnyt.

Kirjoitettu

Joo, eihän se terveellä pohjalla tietysti ollut sen jutut kaikilta osin. Hoitoahan semmosilla jutuilla varustettu ihminen tarvitsisi oikeasti mutta minkäs teet. Oli se sentään älytön ajamaan parhaina aikoinaan. Mutta sekin varmaan juontaa noihin muihin ongelmajuttuihin. Tuntuu varsinkin ultrapiireissä mitä seurannut juutuubista jne niin kaikki naiset varsinkin mitkä ajaa nyt ultria menestyksekkäästi niin taustalla jotain järkkyä tai muuta mielenterveyttä järkyttänyttä asiaa. Toki mukaan mahtuu "normaalejakin" ihmisiä. Voittihan euroopan läpi ajettevan Transcontinentalinkin joku naislääkäri (ei kisu). En tosin tiedä mitä siellä taustalla olisi ollut traumaa vai eikö ollut. Moni tuntuu pakenevan pahaa oloaan tien päälle hippeilemällä. Jotenkin tuntunut että naisilla tuo on yleisempää vielä kuin miehillä. Nämä kaikki höpinät ihan MUTU tuntumalla vain.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Voihan Renyy.

Pirkanmaan jätehuolto halusi tehdä brändiuudistuken ja loikkasi suoraan Itella, Traficomin ja Destian uralle. Renyy... voihan prkl. Ilmeisesti haluttu käyttää renew-kierrätystermiä, mutta ei olla edes tehty siitä rinyy-nimistä vaan finenglskan mukaisesti renyy.

Se on ja pysyy mulla pirkanmaan jätehuoltona.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.