Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Tänään on töissä "Ugly X-mas shirt" - päivä, joten pukeuduin tähän:
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi Tuo kiinalainen teksti tarkoittaa kahden tekoälyn riippumattoman käännöksen mukaan "Silmäviihdefestivaali tänään"
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi Eläkeläisillä oli se "SuperLiquid" -versio tuosta paidasta/logosta mutta eipä ole enää tarjolla. Tekijänoikeussyistä tai mikä lie... OnTopic: The Offspring - Est. 1984
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi Kerran tuli sanomista kun olin vahingossa ottanut hupparin pois ja alla oli tämä teksti. Luulin ettei näkyisi Teamsissa mutta kai toi Macin kamera on vaan niin hyvä.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi Tarina SuperDry kaupasta ja tuotemerkistä, tapahtui ollessani Skoteissa töissä. Koskapa en ole, enkä ollut silloinkaan enää nuori kapealla alavartalolla ja leveillä hartioilla varustettu uros, ko. boutiquen tuotteet eivät vaan sovi minulle tai ainakaan ne eivät näytä hyvältä päälläni. Tajusin tämän kun oli kattelemassa takkeja tuolta ja tykkäsin yhdestä varsin nuorekkaasta sellaisesta, totuus iski kasvoille kuin nippu nakkeja. Läski sika ei voi moiseen pukeutua. 😞 Ok, se siitä. Myöhemmin ko. boutique koetteli minua vielä lisää kun kävin ostamassa sieltä toivotun vyö nuorelle miehelle. Meni aika topakasti selittämisen puolelle kun kassalla kuittiin oli lyöty "womens accessories"...!! En tajunnut tätä kun ei tullut mieleenkään lukea kuittia niin tarkkaan, frouva sen sijaan bongasi tuon kun oli kylässä luonani, ei ollut hyvinkään iloinen kun epäili jo muutenkin että höylään yhtä ihan kivannäköistä nuorta naiskollegaani. 💥 Muokattu: 10. Helmikuuta10. Helmi, käyttäjä: Olutmoottori
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään