Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

FK virallinen UFO topic!

Featured Replies

Kirjoitettu

Joku mainitsi täällä UFO!

UFO:t ovat viimepäivinä selkeästi aktivoituneet ja tänne voi raportoida tehdyt havainnot näiden lentohärveleistä, sekä itse humanoideista ja niiden edesottamuksista!

• Viestejä 93
  • Katselut 7.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Viesti avaruudesta reilu 2 vuotta sitten: Maan asukkaat ! Teillä on kuunkierto aikaa nimittää ET senior planeettanne johtajaksi. Mikäli vastauksenne ei tyydytä meitä, levitämme lepakkojen kantamaa vir

• Ohhoh, ja näytti ihan kyttäautolta!!!

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Miksi yhdysvallat ei ole muka vieläkään ottanut haltuun kolmen muun alas ammutun pallon jäänteitä.

https://yle.fi/a/74-20017828

Odottaako ne, että kiinalaiset agentit tai ufomiehet voi käydä hakemassa omansa pois.

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

Mielenkiintoinen juttu. Oikeastaan aika jännä, että tuollaisia 32 tuumaisia foliopallojabja niiden kantamia lähettimiä ja pieniä aurinkopaneeleita saa aivan vapaasti laittaa seilaamaan maailmaa ympäri tuulien mukana sinne 9000-12000 m korkeuteen. Ei olis kiva, jos tuo pienehkökin lasti napsahtaisi lentokoneen tuulilasiin tai suihkumoottoriin. 

Kirjoitettu

Mä oon monesti miettinyt tota samaa säähavaintopallojen kanssa, että eikö se oo riski lentoliikenteelle vai onko niiden lähetyspaikat yleensä valittu niin, ettei kohtauksia pitäisi tulla?

Toki tuolla ilmassa ei tarvitse mennä kuin 10m ohi, niin mitään ei tapahdu (paitsi ehkä sille pallolle)

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Jossain taisi livahtaa tieto, että sääpallot lentäisivät huomattavasti lentsikoita korkeammalla?

Tuo harrastelija elektroniikan julkaisu on vain viranomaisten surkea peiteoperaatio.
Ne oikeat UFO tyyppien nikkaroimat korkeampaa nano ja ym hiukkasteknologiaa jne. edustavat hilskeet ovat nyt visussa tallessa ja sillä sitten yrittävät avata näitä purkkeja ja niiden salaisuuksia!

Kirjoitettu
23 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Mä oon monesti miettinyt tota samaa säähavaintopallojen kanssa, että eikö se oo riski lentoliikenteelle vai onko niiden lähetyspaikat yleensä valittu niin, ettei kohtauksia pitäisi tulla?

Toki tuolla ilmassa ei tarvitse mennä kuin 10m ohi, niin mitään ei tapahdu (paitsi ehkä sille pallolle)

Jossain sanottiin että se elektroniikka on kooltaan "kaksi kännykkää". Mitenköhän, haittaisiko tuo koneeseen osuessaan? Jos ne on pehmoisia/hajoaa muruiksi osuessaan johonkin?

Kirjoitettu

Ehkä ne haasteellisimmat osumat voisi olla keulassa oleviin antenneihin ym.  Tähän liittyvä termi on FOD (Foreing Objects Damage : https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_object_damage), joka määrittelee kaiken ylimääräisen osumisen koneeseen kentällä tai ilmassa.

Tossa Wikiartikkelissa lukee mm.

Lainaa

Modern jet engines can suffer major damage from even small objects being sucked into the engine. The FAA (Federal Aviation Administration) requires that all engine types pass a test which includes firing a fresh chicken (dead, but not frozen) into a running jet engine from a small cannon. The engine does not have to remain functional after the test, but it must not cause significant damage to the rest of the aircraft.

Kirjoitettu

Tota olen usein miettinyt että UFO-hörhöt ja muut toisinajattelijat leimataan naurettaviksi.. jossain sarjassa esiintyi joku agentti tms. joka tiesi UFOjen olemassaolon, tosi foliohattutätinä ja sai naurettevan leiman koko jutulle. Toihan on paras verho, tehdään asia naurettavaksi tai jotenkin muuten epäkorrektiksi. 

Jos mä oisin jonkun salaliiton johtaja, mä julkaisisin liioitellun salaliittoteorian netissä. Tältä pohjalta kun miettii, niin olisiko sittenkin kaikista naurettavin salaliittoteoria se kaikista todenäköisimmin tosi? :D 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Selvisi se Koronankin alkuperä viimeiin - Marssilaiset ja nyt se alkaa taas!

Poikkeuksellisen voimakas koronan massa­purkaus osuu Maahan

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.