Jump to content

Recommended Posts

Posted

Joku mainitsi täällä UFO!

UFO:t ovat viimepäivinä selkeästi aktivoituneet ja tänne voi raportoida tehdyt havainnot näiden lentohärveleistä, sekä itse humanoideista ja niiden edesottamuksista!

Posted

Mielenkiintoinen juttu. Oikeastaan aika jännä, että tuollaisia 32 tuumaisia foliopallojabja niiden kantamia lähettimiä ja pieniä aurinkopaneeleita saa aivan vapaasti laittaa seilaamaan maailmaa ympäri tuulien mukana sinne 9000-12000 m korkeuteen. Ei olis kiva, jos tuo pienehkökin lasti napsahtaisi lentokoneen tuulilasiin tai suihkumoottoriin. 

Posted

Mä oon monesti miettinyt tota samaa säähavaintopallojen kanssa, että eikö se oo riski lentoliikenteelle vai onko niiden lähetyspaikat yleensä valittu niin, ettei kohtauksia pitäisi tulla?

Toki tuolla ilmassa ei tarvitse mennä kuin 10m ohi, niin mitään ei tapahdu (paitsi ehkä sille pallolle)

Posted

Jossain taisi livahtaa tieto, että sääpallot lentäisivät huomattavasti lentsikoita korkeammalla?

Tuo harrastelija elektroniikan julkaisu on vain viranomaisten surkea peiteoperaatio.
Ne oikeat UFO tyyppien nikkaroimat korkeampaa nano ja ym hiukkasteknologiaa jne. edustavat hilskeet ovat nyt visussa tallessa ja sillä sitten yrittävät avata näitä purkkeja ja niiden salaisuuksia!