Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä katselit TV:stä viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Lahti 2001. Hokasin eilen että tuli vapaasta teeveestä. Hyvä aihe, mutta harvinaisen kökköä draamaa, tarina on tuttu joten ei jatkoon

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 82k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^^ Juutuupista. Oli juttua Hegulista iltapäiväpaskoissa ja Googlasin.
Tykkäsin aikoinaan sarjasta, voisi ehkä formaattina toimia tänäkin päivänä muidenkin samojen visailijoiden tyhjäpäisten visailujen joukossa.

Pikkasen olivat varttuneet Aakke ja Paula nuista päivistä :D 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Maikkarin mainokset oli VHS tallenteessa mukana.
Markka-akan hinnat samoja kuin nykyiset Eurohinnat, piti oikein miettiä.
Mutta niinhän sitä aikoinaan kovasti epäiltiin hinnanmuutosten yhteydessä käyvän ja nythän tuo tuli toteen näytetyksikin :D 

Kirjoitettu
23 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Maikkarin mainokset oli VHS tallenteessa mukana.
Markka-akan hinnat samoja kuin nykyiset Eurohinnat, piti oikein miettiä.
Mutta niinhän sitä aikoinaan kovasti epäiltiin hinnanmuutosten yhteydessä käyvän ja nythän tuo tuli toteen näytetyksikin :D 

80-lukua, alkupuolta taisi olla tuo show.. 40 vuotta aikaa. 

Kirjoitettu

Levyraatia tässä uusintana. Mitäh?! Miitta ja kaljupää antaa 10 pistettä, mä olisin antanu miinuspisteitä. 
Mutta kiva että on ollut pari "tavallista" kappaletta, Eini ja nyt joku country-mies ihan kuunneltavia...jaha, opiskelija antoi 10 pistettä ja tää Schiffer 2 pistettä :D kiva että on erilaisia mielipiteitä ja pistehajontaa ( toisin kuten Tanssiohjelmassa, pisteet on korkeintaan +-1 erolla )

Kirjoitettu

Top Gear Suomi. Ei kyllä vakuuta... en ole alkuperäisenkään fani, mutta sitä juuttuu kattomaan välillä koska se on hauska. Tää ei. Näkemättä paska 666 oli oikeassa.

edit: ykköseltä tulee Hengaillaan, joka on siis mainion På Spåretin suomenkielinen halju käännös, kolmoselta Levyraati, kuin varjo entisestä ja Neloselta tämä Top Gear Suomi... versiota vanhasta vain kaikki. Mitä vielä? Ja lauantai paras katseluaika. 

Ei toki auta valittaa kun jengi näistä tykkää ja paras ohjelma on joku Tanssii Tähtien Kanssa suuren yleisön mielestä. Ei tässä voi voittaa.  Taidan pistää HBOlta Frendit pyörimään. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Eilen ehtisin jonkun viisi minsaa lopusta ja ei jatkoon.
Minkähän takia tuohonkin ohjelmaan pitänyt tunkea homon näkköne tyyppi mukaan. Rouva tuossa varmistikin juuri, ettei ole kyseessä pelkkä ulkonäkö. 
Niinpä niin, saadaksesi TV näkyvyyttä, ryhdy homppeliksi.    

Kirjoitettu

TG Suomi.  Alun jälkeen parani ja viihdyin kyllä, vaikka trendikkäämpää vois olla verrata Clarkson/Hammond/May - kolmikkoon ja sanoa, ettei toimi.  Mun mielestä oli aika hieno veto aloittaa juurikin sillä "katsojapalautteella" :D

Jos katsoo tuon brittikolmikon alkupään vetoja, niin aika kuraa nekin oli mutta 12 vuotta myöhemmin jo legendaarista, joten uskon, että toi keskinäinen dynamiikka lähtee toimimaan kauden edetessä. Sama päti tuohon nykyiseen TG-kolmikkoon (Harris/Flintoff/McGuinness) aluksi ja nykyisen vedot ovat todella viihdyttäviä.

Tosta rallin maailmanmestareiden juttelusta olis voinut saada vaikka kokonaisen jakson, mutta siitä lienee pidempi versio ruudussa. Pitääkin tsekata.  Aika mieleenpainuva kokemus varmasti :)

Kirjoitettu

Mulle toi Selänne on diil preikö. Hesarissa sanottu aika hyvin "Myös Top Gear Suomessa juontajien keskinäinen kemia jää avausjaksossa viileäksi kuin dieselpaku talviaamussa ilman lisälämmitintä." :D . Positiivista kuitenkin että juontajina ei ole Pääskysaari/Pimiä/Paasonen/Leppilampi

No, ihan hyvä että toimii jollekin... 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Yleensä silloin, kun "arvostetut" kriitikot haukkuvat, niin se toimii mulle 😄

Mä oon aikanaan Selännettä (ja Littiäkin) vastaan pelannut kiakkoo, joten joku sellainen extra-arvostus on molempia kohtaan. Mulle on ihan sama mitä sittemmin ovat somessa höpisseet

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.