Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 20242 vuotta Lahti 2001. Hokasin eilen että tuli vapaasta teeveestä. Hyvä aihe, mutta harvinaisen kökköä draamaa, tarina on tuttu joten ei jatkoon
Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja ^^ Juutuupista. Oli juttua Hegulista iltapäiväpaskoissa ja Googlasin. Tykkäsin aikoinaan sarjasta, voisi ehkä formaattina toimia tänäkin päivänä muidenkin samojen visailijoiden tyhjäpäisten visailujen joukossa. Pikkasen olivat varttuneet Aakke ja Paula nuista päivistä Muokattu: 16. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 20242 vuotta juu tota tuli kyllä katottua... tosin kanavia taisi olla tasan 2 tuolloin.
Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Maikkarin mainokset oli VHS tallenteessa mukana. Markka-akan hinnat samoja kuin nykyiset Eurohinnat, piti oikein miettiä. Mutta niinhän sitä aikoinaan kovasti epäiltiin hinnanmuutosten yhteydessä käyvän ja nythän tuo tuli toteen näytetyksikin
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20242 vuotta 23 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Maikkarin mainokset oli VHS tallenteessa mukana. Markka-akan hinnat samoja kuin nykyiset Eurohinnat, piti oikein miettiä. Mutta niinhän sitä aikoinaan kovasti epäiltiin hinnanmuutosten yhteydessä käyvän ja nythän tuo tuli toteen näytetyksikin 80-lukua, alkupuolta taisi olla tuo show.. 40 vuotta aikaa.
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20242 vuotta GT Sand Job. Ei ihan niin hyvä, kuin edeltäjänsä, mutta hyvää viihdettä silti.
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20242 vuotta Levyraatia tässä uusintana. Mitäh?! Miitta ja kaljupää antaa 10 pistettä, mä olisin antanu miinuspisteitä. Mutta kiva että on ollut pari "tavallista" kappaletta, Eini ja nyt joku country-mies ihan kuunneltavia...jaha, opiskelija antoi 10 pistettä ja tää Schiffer 2 pistettä kiva että on erilaisia mielipiteitä ja pistehajontaa ( toisin kuten Tanssiohjelmassa, pisteet on korkeintaan +-1 erolla )
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20242 vuotta Top Gear Suomi. Ei kyllä vakuuta... en ole alkuperäisenkään fani, mutta sitä juuttuu kattomaan välillä koska se on hauska. Tää ei. Näkemättä paska 666 oli oikeassa. edit: ykköseltä tulee Hengaillaan, joka on siis mainion På Spåretin suomenkielinen halju käännös, kolmoselta Levyraati, kuin varjo entisestä ja Neloselta tämä Top Gear Suomi... versiota vanhasta vain kaikki. Mitä vielä? Ja lauantai paras katseluaika. Ei toki auta valittaa kun jengi näistä tykkää ja paras ohjelma on joku Tanssii Tähtien Kanssa suuren yleisön mielestä. Ei tässä voi voittaa. Taidan pistää HBOlta Frendit pyörimään. Muokattu: 24. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Eilen ehtisin jonkun viisi minsaa lopusta ja ei jatkoon. Minkähän takia tuohonkin ohjelmaan pitänyt tunkea homon näkköne tyyppi mukaan. Rouva tuossa varmistikin juuri, ettei ole kyseessä pelkkä ulkonäkö. Niinpä niin, saadaksesi TV näkyvyyttä, ryhdy homppeliksi.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20242 vuotta Pitäs varmaan ryhtyä, tässä ehtis vielä tv-hommia tehdä muutaman vuoden.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20242 vuotta TG Suomi. Alun jälkeen parani ja viihdyin kyllä, vaikka trendikkäämpää vois olla verrata Clarkson/Hammond/May - kolmikkoon ja sanoa, ettei toimi. Mun mielestä oli aika hieno veto aloittaa juurikin sillä "katsojapalautteella" Jos katsoo tuon brittikolmikon alkupään vetoja, niin aika kuraa nekin oli mutta 12 vuotta myöhemmin jo legendaarista, joten uskon, että toi keskinäinen dynamiikka lähtee toimimaan kauden edetessä. Sama päti tuohon nykyiseen TG-kolmikkoon (Harris/Flintoff/McGuinness) aluksi ja nykyisen vedot ovat todella viihdyttäviä. Tosta rallin maailmanmestareiden juttelusta olis voinut saada vaikka kokonaisen jakson, mutta siitä lienee pidempi versio ruudussa. Pitääkin tsekata. Aika mieleenpainuva kokemus varmasti
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20242 vuotta Mulle toi Selänne on diil preikö. Hesarissa sanottu aika hyvin "Myös Top Gear Suomessa juontajien keskinäinen kemia jää avausjaksossa viileäksi kuin dieselpaku talviaamussa ilman lisälämmitintä." . Positiivista kuitenkin että juontajina ei ole Pääskysaari/Pimiä/Paasonen/Leppilampi No, ihan hyvä että toimii jollekin... Muokattu: 25. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20242 vuotta Yleensä silloin, kun "arvostetut" kriitikot haukkuvat, niin se toimii mulle 😄 Mä oon aikanaan Selännettä (ja Littiäkin) vastaan pelannut kiakkoo, joten joku sellainen extra-arvostus on molempia kohtaan. Mulle on ihan sama mitä sittemmin ovat somessa höpisseet Muokattu: 25. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: concorde
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään