Kirjoitettu 8. Kesäkuuta8. Kesä Paikallinen prisma myi tuota erän alle 2 euron, jolloin tuli kokeiltua. Niitä harvoja laatuoluita, mitä Suomessa saa erikseeen tilaamatta. Kantavierre18,3 %. Muokattu: 8. Kesäkuuta8. Kesä, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta13. Kesä Saunassa tuli käytyä. Aussien hyttyskarkoitteen katku oli tiukasti takertunut. Oli pakko ottaa käyttöön, kun yksi tuikkasi alahuuleen kottikärryjä työnnellessä.
Kirjoitettu Torstai klo 19:395 vrk Suomenlinna panimon Nordic Chaos Imperial Stout. Hyvä, suklaan kahvinen IS, jatkoon.
Kirjoitettu Perjantai klo 16:565 vrk Saunaa lämmittäessä,. Pitää pysyä vähissä, kun huomennakin on työpäivä. Tänäänkin sai antaa poliisille uloshengitysnäytteen. Muokattu: Perjantai klo 16:585 vrk, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu Sunnuntai klo 07:363 vrk ETTL Pils ja Olutmestarin kuiva Tuplapukki. Eri iltoina tietysti.
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Juutuubin aivopesemänä lähdin Sellon Alkoon hakemaan vähiten glyfosaatteja ja hometoksiineja sisältävää, baijerilaista doppelbock-luostariolutta. Andechs doppelbock dunkel 7,1 %. Nautitaan vasta saunan jälkeen. Muokattu: 2 tuntia sitten2 h, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Ostin Karhu 4,6% 24-laatikon (30 €), mutta en ole nauttinut siitä yhtään.Siis, nauttinut siitä yhtään tölkkiä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään