Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20241 vuosi Erkki Vanhanen. Yhden härmäläisen TV-historian kirkkaimmista helmistä tarjoili hän:
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20241 vuosi Toi on kyllä niin legenda. Itse olin säännöllinen Ruutulipun katsoja ja Eki tuli kyllä tutuksi. Samoin kuin Matti. edit. Ei hitto. Nyt vasta tajusin, että tää oli RIP-ketju. Otan illalla oluen Erkin muistolle. Muokattu: 15. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja No joo... monilahjakkuus, upposi tuo huumori tai ei. Onko liian mustaa menoa jos pistetään pystyyn veikkaus, kuka julkkis lähtee seuraavana? Jokainen saa vaikka kolme nimeä? Meillä oli musaveikkaus tällainen, mä yritin olla liian näppärä ja valitsin räppäreitä joita oli jo kerran ammuttu, mutta jonku näistä vanhoista tähdistä ehti ekana ja hävisin.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi ^ Mitäh!!!?!! joo kyllä se menee niin että kansii elää, tehdä, kokea nyt - kun sitä "sitten kun" ei ehkä tule.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi 5 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Onko liian mustaa menoa jos pistetään pystyyn veikkaus, kuka julkkis lähtee seuraavana? Jokainen saa vaikka kolme nimeä? Paikallislehdykäisen mukaan olen "julkkis"....jotain 20 vuotta sitten toimittaja Santtu Silvennoinen halusi sitkeesti ( eväsin ensin) tehdä jutun minusta, kuvittelin että tulee juttu urheilusta, mutta tuli sellainen tyyliä "seiska"-juttu, mm. on julkaissut rohkeita kuvia kotisivuillaan ( joo olin 3-vuotiaana saunassa mutta se on hauska kuva) ja jotain ihan käsittämätöntä muuta "toimittajan omaa käsitystä" - urheilusta ollu mitään. Menin paikallislehdykäisen toimitukseen asian suhteen, tarjouduin jopa maksamaan se toimittajalle jo maksetun palkkion mutta tommoista pskaa ei saa julkaista kun tässä pitää kaupassakin käydä.. juttua ei julkaistu. No mun veikkaus on minä. Ei ole valitusta, vaan realismia. Olen todella huonossa kunnossa, olen hakenu apua. Jos olen täällä ensi joulukuussa, mä olen Suuri Selviytyjä. Muokattu: 18. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi 5 hours ago, tommi2 said: No joo... monilahjakkuus, upposi tuo huumori tai ei. Itselle Silvennoinen Kummeleineen tuli tutuksi intissä kesällä -93, siihen mennessä julkaistuja Kummeleita katsottiin aina vaan ja uudestaan parin manselaisen toimiessa videojockeyinä. Iltaisin ja gineksessä, Kummelia ees ja taas. Olihan se hieman erilaista kuin totutut Kinnunen/Lastumäki/Spede -jutut. Kummelit oli alussa hyviä juuri erilaisuutensa vuoksi mutta liika toisto on liikaa toistoa ja Studio Julmahuvi ajoi sitten ohi. Mutta loistava muusikkohan Silvennoinen oli; sivutoimisena huumorimiehenä myöskin sieltä kirkkaimmasta kärkipäästä. Muutamat legendaariset sketsit - kuten vaikka tuo Lentäjä - tulevat pyörimään keskuudessamme pitkään. Kevyet mullat.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Mä tykkäsin Catwalk-yhtyeestä aikanani ja edelleenkin pidän muusikkona miestä.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Mä törmäsin Silvennoiseen jutulle asti useampaan otteeseen, mutta en kyllä voi sanoa tunteneeni. Eka kosketus mulle tuli Kummelin myötä, sittemmin myös musan kautta. Joku Porkkana-ryhmän tutuista asui Tampereen Lielahdessa meidän talon (naapurin) naapurissa. Mm. tää sketsi on kuvattu siinä Tarhurinkadulla ja ette ikinä arvaa kuka kurkkii tuolla taustalla ton asuntoauton takana tummassa paidassa... 😉 Myös tää on kuvattu samalla tontilla. Samoin sellainen pätkä, jossa speedy jätti tukkansa ton Ladan oven väliin. Molemmilla kerroilla kävin vähän sanalla. Porkkana-ryhmällä oli myös toimisto Suomen Trikoolla, Pyynikillä ja mä olin töissä Soneralla siinä parinsadan metrin päässä. Käytiin usein samaan aikaan siinä lounaskuppilassa. Äijät oli aamukaffella ja me duunarit 11:n lounaalla Mm. tää on kuvattu siinä sisäpihalla: Viimeisimmästä kohtaamisesta ei ole kovin kauaa, kova Avant-mies, kun Silvennoinen oli. Hienoja muistoja
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Kangasalan Clapton soitti 70-luvulla Tabula Rasa-yhtyeessä, myöhemmin myös Mikko Kuustosen taustalla.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Itelle se koskettavin kohta oli kun Kummelit oli "Uuno Turhapuro"-elokuvassa ( oliko tasavallan presidentti tai jotain..mutta kummiskii...) ja totesivat että " osa meistä on aina valkeakoskelaisia" Kun pidän itteäni aina valkeakoskelaisena, satun nyt vaan asumaan Pirkkalassa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään