Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20251 vuosi Jutun mukaan Ulla söi oman putiikin safkoja. Ikää kertyi 78 v.
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20251 vuosi Toissapäivänä tulin linturuokintakävelyltä kotiin, huomasin seinän vieressä havuseppeleen ja kukkia sekä kaksi hautakynttilää. Se oli alakerran asukkaan "Helmi"-koiran lempipaikka, ja omistaja kertoi koiran olevan vanha ja sairauttakin oli. Juuri kun olin tutustunut Helmiin. Hiljennyin ( itkuhan siinä tietysti tuli) siihen hetkoseksi, kävin metsästä katkaisemassa pari pientä havuapätkää ja mustikanvarpuja siihen, kun jotenkin halusin osoittaa osanottoni. (omistajaa en ole nyt tavannut ) Olin aikoinani sitä mieltä että esimerkiksi sairauslomaa ei myönnetä lemmikin mehentymisen takia. Nyt olen toista mieltä, lemmikki on perheenjäsen ja tärkeä, myöntäisin loman.
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kyllä mulle edellisen koiran kuolema oli isompi suru kuin suurimman osan ihmisistä, jotka olen menettänyt. Koira on kuitenkin siinä lähellä koko ajan ja paras kaveri useimmiten.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20251 vuosi Yrjö Kukkapuro : https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/art-2000011021922.html
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20251 vuosi Killing her softly kesti 52 vuotta Roberta Flackilla. RIP ja tattis.
Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Eddie Jordan 😞 RIP Eddie, syöpä voitti, valitettavasti. Muokattu: 20. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20251 vuosi Hannu Karpo - tähän ei ole sanoja, hieno Herrasmies ja pienten ihmisten puolella,
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Ihan käsittämätöntä että lähtee... äiteeni sisko 2 kuukautta ja se oli siinä, mun vakiohammaslääkärini, mun pomoni, Tapio Suominen ( eikö saanu tai halunnu apua!! ) vakiopotilaani ( yritin saada yhteyttä kirje/puhelin, ei) puolukkapaikkani räjäytetty, Sääksikeskus lopetettu...( onneksi ehdin ostaa sieltä kortteja,t-paitoja, pinssejä, kyniä ja hieno pöytäliina , jota erikseen kysyin ja joo tässä olisi...) ja sieltä sai maailman toiseksi parasta savulohta ( Nakkilasta sai parasta ) Ja sitten ShapeWays meni pskaksi, ei sieltä enää mitään nahkiaistuotteita saa. Onneksi ostin ajoissa...kultaa, kullanväristä, hopeeta, pronssia ja mustaa. Tässä kultaa, ja nuken kädessä kullanvärinen Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu kirotusvirhe
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Aliakin vastaan aikoinaan otellut George Foreman siirtyi myös yläkerran saleille. Palasi toki aikoinaan takaisin 90-luvulla nyrkkeilyn pariin ihan vyön arvoisesti. Grillialalla sitten liiketoimintaa jopa menestyksellä. Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Tapani Kansa. Ihan kivoja biisejä mutta myös aivan liikaa ylinopeutta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään