Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 20232 vuotta https://open.spotify.com/album/5bR7U7FdhhxKy5VAzgbrKT Eli naapurissakin mainittua Maa Ilmasta- orkesterin "Kaunis Kesäkaupunki"-albumia. Julkaisun kanssa oli ongelmia, myöhästynyt synttärilahjus kyseessä. Muokattu: 7. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20232 vuotta Ryota Kikuchi - Funiculi Funicula (Katupianolla Firenzessä) Tämän youtuubi striimejä on tullut kuunneltua. Joskus jopa kolme tuntia putkeen.
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta No se oli tämä "Whispering A Prayer" - todella kaunis melodia, ja kuulosti eilen sinfoniaorkesterin kanssa tuhat kertaa upeammlat.
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta ^Ole ylpeä veljestäsi, ei enää tarvi sanoa "olen melkein sukua julkkikselle". Aika kärkilistalle menee, jos listataan musameriittejä Suomesta.
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ mä sanoin aiemmin että olen sukua maailmatähdelle...mutta oikeesti, aikoinaan toimittaja Santtu Silvennoinen halusi tehdä minusta jutun paikallislehdykäiseen. Oli jo kisaura ohi, kieltäydyin kun ei tässä mitään...kyseli kuitenkin ja totesin että ok,m mutta juttu on sitten vain ja ainoastaan mun urheilusta. Siihen oli sivulauseesta kehitetty seiskatyyppinen juttu - ei tällaista voi julkaista kun mun pitää käydä kaupassa ja töissä...kävin paikallislehden toimituksessa, ja päätoimittaja totesi "kun olet julkkis"... - Jumalan kiitos juttua ei julkaistu, oli skandaalinahkuinen juttu, ja kirjoitettiin asiasta josta sanoin selkeesti että tätä ei tule juttuun. On julkaissut alastonkuvia - kotisivullani ( jota ei ole enää olemassa) oli kuva kun olen 2-vuotiaana saunassa.... Muokattu: 16. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: ^Ole ylpeä veljestäsi, ei enää tarvi sanoa "olen melkein sukua julkkikselle". Aika kärkilistalle menee, jos listataan musameriittejä Suomesta. Olen. ah, mutta kun olen sukua julkkiselle: Suomessa musiikkijutut meen tosi paljn hyväveli-systeemillä, Jukka on menestynyt ulkomailla ja juurikin on tällaisia kansanvälisiä projekteja. Muokattu: 16. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään