Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Kävin tässä viiden jälkeen paikallista aikaa etsimässä kahvia... Puolet kaduista suljettu, poliiseja ja järkkäreitä kadut täynnä. Löysin kahvilan, ulos asti jono. Ihmisiä virtaa mestoilla jatkuvana virtana. Koukkasin poispäin ja löysin mäkkärin joka tyydytti kofeiinintarpeen. Valitettavasti live kommentointia ei tule, kun nuukailen datan kanssa 😁 Ehkä raportti iltasella kuitenkin {nyt voi ilmaista jos liikaa offaria}
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Antaa palaa vaan. Meillä on Rouva vetänyt Baycityrollers farkut jalkaan, Britannian pikkuliput kourassa ja saman henkinen kaulaliina. Painelee tuolla menemään valkotakkiset kintereillään : D Urheilujuhlan tuntumaa ja muuta juhlahumua on nyt ilmassa Mänöt täällä (TV) alkaa 10:30, luultavasti toimittajat pönöttävät jossain kadunkulmassa näkemättä mitään, paitsi yleisöä ja sitä sitten selostavat. Ellei sitten jossain BBC lähetystä studiossa kommentoimasta. Rouvalla kuitenkin Do Not Disdurb status päällä koko päivän
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Muista läpäistä kaveria toverillisesti olkapäälle ja kerro onnittelut koko foorumin puolesta!
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Vaihe ohi. Puistot jo suljettu, päästiin Leicester Squarelle äänietäisyyden päähän. Kunkku meni ohi 50m päästä, mentiin pubiin kattoon loput matkasta ja hokattiin että ei se ollutkaan Kunkku jolle ne huusi ^not My king^, koska Kunkku meni ohi vasta silloin. Varmaan ettei jengi liiskautuisi verkkoaitaan, siellä oli läpinäkymättömät aidat. No kohta takas, onneks ontää ^hytti^ ihan pelipaikoilla
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Kunkun kaa selfie! Hienoa! Eikäku, eihän se tuossa sitä vielä olekaan. Uusi yritys kirkomänöjen jälkeen
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Suunnitelmana olisi. Toihan oli etäselfie, kunkku alle kilsan päässä 😄
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Mennää national galleryn viereen kunkun paluuta kattoo, et sieltä
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Voidaan sitten jakaa sun kuvaa kunkun kaa interwebsissä, että "toi toinen on fillarikeskustelun tommi2, mutta tota toista en tunne..." 😆
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Edelleenkään ei kunkkua nähty, ajo tosta ohi 200m päästä mut näköestemuurit varmaa ettei jengi liiskautuisi. VID_20230506_143240.mp4
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Koeta hivuttautua jatkoille, jossakin se vetää ne kännit. Niin siten!
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään