Kirjoitettu 11. Elokuuta, 202511. Elo Kerran kävin Meilahdessa kahvilla. Oliko 2019 ? Hiukset nousivat pystyyn kassalla. Silti tupa oli perin täynnä. Nyt iltapa 'kakin on herännyt. Taisi olla se keikka, kun potilaan kuoltua HUS ajatteli, että valtio saa perinnön ja mammat alkoivat hommaamaan sukuselvityksiä. Perintö lähtikin mun suvun vielä elossaoleville mummoille. Kävin kuulemassa asiasta. Tämä tapahtui huhtikuussa. Tapaamani henkilö lupasi postittaa hankkimansa selvitykset toiselle mummoista (mulla ei ollut vielä valtakirjoja). Ne tulivat perille seuraavan vuoden helmikuussa. Nää hommat on määräaikaan sidottuja, joten olin hankkinut jo uudet pjurit. Kirkkoherranvirasto antoi ne ilmaiseksi, kun selitin asiaa.
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 202512. Syys Juuri oli. Aiheena tänään Sierra Stockmann Turbot (muistatteko?)
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 202512. Syys ^ Aamukahvia juuri ryystäessä meinasi tulla sotkua... Mahtava veronkirtoviritelmä tuokin, jälkiturbotettu 1,3l🤣 kaasutinmoottori Muokattu: 12. Syyskuuta, 202512. Syys, käyttäjä: Köfte
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään