Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20233 vuotta Paikattuani horiskointini 32km ylimääräisellä ajelulla otin siivun Taliskerin Black Stormia. Kävin pikasuihkussa ja latasin puu-uunin pikkulämmitykseen.
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20233 vuotta 6 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: On ollut pannasta pääsemisestä lähtein ff sivu tuossa välilehtenä koko ajan. Laitoin pois. Voihan sinne joskus käydä paljonko oon kilometrejä jo ajanu, mutta eipä paljo muuten kiinnosta. Enää. Sydänjuuriani myöten loukkaantunut, halusivat harmaan topicin ja sen saivat. Ei sinne pakko ole tunkea takaisin, ymmärrän kyllä kohtelusi jälkeen. Täällä on vähemmän pipo kireällä ja vähemmän TeslaJeesuksia.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Väänsin Laitilan vihreältä Kukolta niskat nurin 😛
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20233 vuotta Kllassikkovitsi väliin: missä kulkee erotiikan ja perversion raja? Erotiikkaa on käyttää höyhentä, mutta perverssiä käyttää koko kanaa... 😉
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20233 vuotta Mä luen tämän aina että "viimeinen tekosi" Kävin laittamassa kilon tali-siemenpötkö-telineen pikkulinnuille lähimetsän laidan koivunoksaan. Samalla jotain havainnointia, talitiaiset tuli niin lähelle ettei siinä kiikareita tarvittu. Toivottavasti löytävät mun ruokahimmelini
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta **** autolumitöitä ja lumitöitä auton ympäriltä. ( ottipa koville, en mä lenkillä näin hengästy ja hikee pukkasi pitkään kotonakin ) En edes harkinnu pyöräilemään lähtemistä, koko yö satoi lunta. Saa nähdä onko kelvejä aurattu, lähden autolla kauppoihin. Muokattu: 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 26.2.2023 klo 10.15, tempokisu kirjoitti: Mä luen tämän aina että "viimeinen tekosi" Otsikon muoto on harkiten juurikin tuo ja ihan tuosta syystä
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta No, voihan olla että semmoinenkin pian tulee, kun tässä oon nyt niin äärimmäisen ressaantunu ja masentunu. Äskön kävin kaupoissa ja laitoin ostokset paikoilleen. Töitä on nyt niin paljo ettävoi ostaa sitä ruokaa mitä haluaa, eli erityisesti kalajuttuja, marjoja ja hedelmiä. Ruokajuomakin voi olla parempaa sorttia. Muokattu: 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta Vein linnuille telineessä olevan kilon tali-siemenpötkylän. Samalla harjoittelin taas tarkennusta, ja kivasti oli 2 tiaisia naarasta ja koirasta. Tykkään tosi paljon kun voi ihan hiljakseen laahustella ja pysähdellä, keskittyä ja stressi helpottaa ainakin hetkeksi.
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta Tein lumityöt ja laitoin lohen uuniin. Seuraavaksi lintujen automaatin täyttö kaura-auringonkukka-pähkinä - kombolla.
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta 4 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Tein lumityöt ja laitoin lohen uuniin. Seuraavaksi lintujen automaatin täyttö kaura-auringonkukka-pähkinä - kombolla. me tehdään aika paljo samoja juttuja, lumityöt ja lintuhommia, sitten uunilohta... Mutta ihan äsken luin pari sivua lamprey vitallogenesis....ehkä tässä se ero... Muokattu: 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään