Kirjoitettu Sunnuntai klo 09:073 vrk Mun enkat oli et kävin eka juomassa 2 tuoppia, elokuvissa, sit join vielä 2 tuoppia kun rouva shoppasi. Se on onneksi vähän väsähtänyt tohon nykyisin, muki tai 2 riittää.
Kirjoitettu Sunnuntai klo 09:263 vrk Ajelin ruohonleikkurilla akullisen, lämmin tuli. Ja paarmat ihastuivat hikiseen ukkoon. 😋
Kirjoitettu Maanantai klo 12:252 vrk Karsin vähän aronia-aitaa (mennyt heheh sellaiseen kuntoon että otti moottorisahan) ja pihakoivua. Uskomatonta mutta totta, paikalliset ovat olleet niin ronkeleita, että nyt vasta sain vapaa-ehtoisen hakeen polttopuut itselleen. Onhan tossa pienempää tikkua suurin osa, mutta yli 4cm halkaisijaltaan, joka on mun silppurin yläraja. Aikaisempina vuosina tarjoilin 1,5m koivurungon (20cm about halkaisija) pätkiä, niin ei kelvannut kellekkään, kun ei ollut halkoja. Jäi pihaan lahoamaan tulisijan puutteessa. Tää mun intialainen sukulainen ottaa kaikki.
Kirjoitettu Maanantai klo 16:392 vrk Kirjoittaja Väkersin tuon kannon nysän veke. Kohtalainen savotta, kun maanläheistä sahaamista, 4-5 kertaa piti katjulle näyttää viilaa ja yksi ketju romuksi, kun hyppäsi kannon sisällä kärkipyörältä ja ketjussa sitten mutka.Laippa ei ulottunut, kun takaosassa oli jo juurakot vastassa.Mutta viimein lähti.
Kirjoitettu 9 tuntia sitten9 h Kirjoittaja Painepesurilla putsailin huopakattoa sammalesta, sen mitä navan korkeudelta ulottui.Onhan muuten sammalle lujassa, viimeiser rippeet ei lähde kuin pistesuihkulla ja lappu kerrallaan.Ihan ei tullut ulotuvuutta harjalle asti, joku 1,5 m jäi vajetta. Saa kelvata.Biocomp on hyvä kaveri jälkihoitoon. Toimii hieman verkkaisesti, mutta toimii kumminkin, seuraavan vuonna jo tuloksia nähtävissä. Hyvä suihkia vaikka 5-7v välein, niin pysyy tip top kunnossa.Meillä tulee tuohon uusi huopa päälle, siinä yhteydessä harjalla loput ja sinnehän liiskautuvat mitä rippeitä jää. Muokattu: 9 tuntia sitten9 h, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h Risuhommia. Laitoin yhden rantapajupuskan sileäksi ja saatiin joku 10m lisää järvinäköalaa.
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Käytiin rouvan kanssa paremmalla ulkoruokinnalla. Jälkkäriksi ehkä jalkapalloa kuppilassa. Muokattu: 1 tunti sitten1 h, käyttäjä: Köfte
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään