Kirjoitettu Tiistai klo 15:072 vrk 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:Ajoin nurtsin. Mennään työnnettävällä lihasvoima-kelaleikkurilla. Ei saatana löydy korvaajaa. Sähkökoneet on jotain ihme vekottimia, missä pitää säilyttää jättiakkua sisällä, bensakone on kädettömälle haastava, edellisen pistin lunastuskuntoon laittamalla aina väärää määrää öljyä. Ja mulla on ollut mopo lapsena. Miten ei osaa?Mulla oli 90-luvulla roikkakone. Ei pöllömpi idea, kunhan olisi iso leikkuuleveys ja/tai pieni piha.
Kirjoitettu Tiistai klo 17:402 vrk Ostin viime kesänä tommosen Echo akkuleikkurin. Vaikka olenkin paatunut bensalenkkari niin tuo on hyvinkin asiallinen kone. Akkuja pitäisi olla tähän meidän ranchille kaksi mutta nuukailin ja sivuutin tarjouksen jolla olisi saanut toisen akun ~80€:lla... Virhe, nyt ne maksaa 130€ luokkaa. Leikattavaa on bensakoneella noin tunniksi, tällä akkukoneella menee kolme akullista koko nurtsin parturointiin. Koneessa 46cm leikkuleveys joka on about sama kuin bensaleikkureissa.Neiti20v:lle kävin virittelemässä kylmäkoneen käyttöön. Semmoinen siirreltävä huriseva pömpeli. Uudehkossa kerrostalokämpässä oli lähtökohtaisesti ongelma mihin se lämmin ilma työnnetään, ei oikein ole tuuletusikkunoita. Koneen mukana tuli onneksi semmoinen tarranauhalla viriteltävä ohut kangas jossa vetoketju, saa pidettyä parvekkeen ovea raollaan, tämä rätti sulkee aukon sekä jättää läpiviennin ilmaröhrille.Parvekelasit vaan muistettava jättää raolleen, muuten parveke "paineistuu" ja se kangas pullistuu sekä lämmin ilma tunkee raoista takas sisään. Muokattu: Tiistai klo 17:492 vrk, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu Eilen 07:491 vrk Tilasin ruokaa. Jättiburger itselle (2x200g mustaa angusta ja hörsselit päälle) ja rouvalle haloum burger extra haloumilla. Muokattu: eilen 07:491 vrk, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu Eilen 13:021 vrk Vein kaupan ostoskärrystä yllättäen löytämäni pankkikortin liikkeen infopisteeseen. Olikin jo ehditty kaipailla, työntekijä soitti puhelun ko. henkilölle. Ainakin jonkun päivä parani kerralla.
Kirjoitettu Eilen 14:051 vrk 3 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:^Kai höyläsit "löytöpalkkiot" ennen palautusta? 😁En.
Kirjoitettu 23 tuntia sitten23 h Kirjoittaja Löysin kerran HEVI osaston uusien porkkanoiden seasta timanttisormuksen.Annoin sen kassatytölle ja kerroin asiasta. Meinasin kuitenkin alkuun keventää tilannetta, aloittanalla "tämä ei ole kosinta, mutta..." Arvelin sen kuitenkin aloituksen saavan kassatytön pasmat sekasin, komea kun olen 😄
Kirjoitettu 22 tuntia sitten22 h Mä olen löytänyt vaikka mitä, kerran rantavedestä arvokellon (mulla oli vielä parikymppisenä aina snorkkeli Suomessakin..ainakin siihen asti kun totesin että vedessä ei nähnyt mitään) ja joku Saksalainen tuli ja tempasi sen mun kädestä selittäen. Vasta viimeaikona tuli mieleen että näinköhän se edes oli sen. Löysin kerran metsästä jonkun tyypin passin... vein sen vieressä olevan hotlan respaan, paras veikkaus. Sitten kerran hävitin kohtuu kalliin sormuksen, niin sille tielle jäi. Missä ovat paikallis-Köftet ja Jopotuiset, kysyn vaan?
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Nyt asensin tpu-sisurin siihen kiekkoon. Ei jumalauta mitä hommaa... varmaan meni puhki.. huomenna katotaan pettymys. Vittu tätä nykyajan tekniikkaa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään